Stránka 69 z 132

Napsal: 05 zář 2014, 11:16
od marthass
Ty šrouby jsou 8x stejné, že?

Jinak to je z té audi? Solidní chip, taky uvažuju:)

Napsal: 05 zář 2014, 12:13
od marena tdi
marthass píše:Ty šrouby jsou 8x stejné, že?

Jinak to je z té audi? Solidní chip, taky uvažuju:)
Ano 8x stejne srouby . Jeden vychazi cca 74 kc
Jezdi to pekne ale uz opet chybi kone :D http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=135012

Napsal: 10 zář 2014, 17:52
od marthass
Šály vyměnené ve 194000 km

http://www.2i.cz/63d294be6d

myslím, že byly úplně v pohodě. BXE 02/2007
šrouby jsou rok staré

Ale ten klid na duši je příjemný:)

Napsal: 10 zář 2014, 22:46
od Richi
marthass píše:Šály vyměnené ve 194000 km

http://www.2i.cz/63d294be6d

myslím, že byly úplně v pohodě. BXE 02/2007
šrouby jsou rok staré

Ale ten klid na duši je příjemný:)
Jak píšeš. Zas do toho sedneš a víš, že klidně do Chorvacka a zpět a jediné nad čím budeš přemýšlet je, že sis měl vzít jinou muziku. :)

Napsal: 11 zář 2014, 07:31
od jericho-3
Ono je někdy dobré, když je motor teplý , třeba před výměnou oleje, když je auto na zdviži, sundat horní kryt motoru /ať nezadržuje hluk/, motor natočit, auto zvednout a pod vanou poslouchat, třeba i naslouchátkem zvuky , co se z ní linou . Dobré srovnání třeba přinese srovnání mezi motory , které mají např. 100000km a pak 2-3 třikrát tolik. Někdy jsou ty zvuky tak úděsné, že se člověk diví, že to ještě vůbec funguje. Já jsem si teď měnil šály u svého benzina, /tach. údaj 220000km/, protože jsem slyšel při rozjezdu hluk, motor ztichl, ale jsem blbec, že jsem tam nedal i hlavní, protože je volná i klika..Tudle jsem dělal PD , které mělo patrně opravdu 60000 km a byla to radost, jak si motor tiše ševelil, byl prostě ještě skvěle utažen... :)

Napsal: 11 zář 2014, 15:48
od Jarda-k
jericho-3: jj přesně tohle taky dělám.... Nejvíc ně vyděsil zvuk motoru mýho služebáku (dieslová felda pickup) když jsem prvně měnil olej. To měla najeto asi 200 tkm a říkal jsem si je to pěknej rachot. (když jsem stál pod vanou a poslouchal) Nicméně teď má 450 tkm a motor běží pořád stejně, výměna oleje každých 10 tkm.

Napsal: 11 zář 2014, 19:02
od jericho-3
Taky jsem si říkal, ten rachot je přímo od konstruktéra, takže je to v pohodě..Ale když ojnice podá ruku, patrně bylo něco přeci jen špatně.. :)
Já už jsem vadnej, vedle natočí auto, poslouchám, jedu autobusem poslouchám, sednu do svého a chci být hluchý.... :)

Napsal: 11 zář 2014, 19:29
od golf boost
jericho-3 píše: Já už jsem vadnej, vedle natočí auto, poslouchám, jedu autobusem poslouchám, sednu do svého a chci být hluchý.... :)
To jsme na tom mnozí stejně. Možná na to existují nějaké tablety :D

Napsal: 11 zář 2014, 20:48
od Jelito
A nebo osolit radio na plno a hned je tech podivnych zvuku min. :-D

Napsal: 11 zář 2014, 20:58
od frantisek28
Sa povozte v trojvalci 1.4 TDi PD a potom tie 1.9 vam pridu ako sepot kvetin. Doma este doziva starucka octavia, 1.9, AGR a ten motor si voci fabii tak tichucko pradie (noteeth)

Napsal: 11 zář 2014, 21:35
od marthass
Nechal jsem si měřit turbo, sice hvízdá, ale tlačí dobře v rozsahu jak má, kontrolu vstriku, ty maji vsechny stejne hodnoty a kontrola vacky a ok. Na skoro 200 tisic jsem spokojeny. Skoda jen tech sal, asi jinak ta 1.9tdi pd tak hroznej motor co do spolehlivosti nebude.

Ackoliv horsi prahy, ty uz reznou.

Tak držím palce, ať je těch ojnic co nejmín a hlavně ať je to šroubama nebo max těma šálama. Už o tom nechci slyšet:)

Napsal: 04 lis 2014, 04:08
od dolar100
Z ccautodily mi poslali tieto sroby na BLS, je to ok? Obrázek

Napsal: 04 lis 2014, 06:49
od marena tdi
to je spatny sroub . Srouby pro BXE jsou stejne treba z BKD .

Napsal: 04 lis 2014, 11:03
od dolar100
Dik myslel som si

BLS 220 000 km 045 701E
045 701D
Obrázek

Napsal: 06 lis 2014, 17:46
od dolar100
Inak davam Castrol 15000 507 00, zaujimalo by ma aky olej davas Fulltank, lebo tvoje loziska su jak lusk, sice bude mat vplyv aj index za cislom, ten mas iny..