Stránka 70 z 132

Napsal: 06 lis 2014, 21:16
od Fulltank
Ja olej moc neresim, naleju co zbude v sudu :D ale menim po 10tis :)

Ojnica

Napsal: 10 lis 2014, 21:24
od Lewik777
Dobry den.
Chcel by som dat vymenit na aute tie ojnicne loziska plus tie sroby a chcel by som mohol by niekto sem dat navod ako to vymenit?
Prezrel som cele forum su tu fotky ale nejaky navod co a ako na to tu nie je.
Popripade aj ako silno dotiahnut tie skrutky?

Napsal: 10 lis 2014, 21:48
od Pája 19
Tady máš postup:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=780

A na straně 59 máš moment.
A pak že to tu není...

Vymena ojnicnych salok

Napsal: 15 lis 2014, 15:54
od Lewik777
Takze moja skusenost auto VW GOLF 5 variant 1.9 tdi 77kw bluemotion kupeny z Nemecka kde najazdil majitel 159 000km na LL olej Castrol okolo 30 000km ho nechaval.
Ako som kupil auto davam shell helix super 5w 30 kvoli dpf filtru.
Prikladam fotky z vymeny srobov a ojnicnych lozisk.
Je jasne vidiet ze horne dostavali poriadne zabrat dolne boli menej vysuchane.
Po precitani celeho vlakna a rad ktore ste mi poskytli som podla navodu dole olejova vana kopec skrutiek potom dole olejove cerpadlo a potom pekne uz isli dole ojnicne loziska len clovek si vzdy musel potocit s motorom.
Nakoniec som dal silikon olejovej vane pockal okolo 45minut a nechal auto na volnobeh bezat.
Teraz jedine s tym opatrnejsie jazdit a uvidime.Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 15 lis 2014, 16:01
od jericho-3
Samozřejmě že ty horní dostávají zabrat, vždyť dostávají tu hlavní ránu..Tohle vypadá, že to má najeto víc, ale kvůli LL je možné vše. Teď to budeš mít v pohodě, zachránil jsi to včas, jakmile kouká měď už je vůle jako prase...

Napsal: 15 lis 2014, 16:06
od Pája 19
jericho-3 píše:Samozřejmě že ty horní dostávají zabrat, vždyť dostávají tu hlavní ránu..Tohle vypadá, že to má najeto víc, ale kvůli LL je možné vše. Teď to budeš mít v pohodě, zachránil jsi to včas, jakmile kouká měď už je vůle jako prase...
Naměřil sem setinu rozdíl mezi novejma a s koukající mědí... To je vrstva kompozice, co?

Napsal: 15 lis 2014, 18:24
od dolar100
Lewik takze BLS a aky rok to mas?

Napsal: 15 lis 2014, 19:10
od Lewik777
dolar100 píše:Lewik takze BLS a aky rok to mas?
Rocnik 2009 cize aku tu niekto preberal ze sa to tyka len niektorych rocnikov vobec to nie je tak vsetkych aut ktore nemali pravidelny servis oleja plus kvalitne salky alebo popripade zamenene tie salky ze dali hornu na spodok a opacne.

Napsal: 15 lis 2014, 19:47
od miskoos
BXE v seat altea facelift 2009 najazdene 190000 kupene ako predvadzacka s 23000 odvtedy olej meneny kazdych 12-14000 vzdy len 5w30 507.00
Pri kupe mi povedali v autorizaku ze podla vin tak su tam uz nove s indexom b a c. Pri vymene zistene ze su tam tie stare a boli odrate tak ze ca 80% plochy bola uz med. Takze vymenu odporucam praca na 2 hodky. Fotky som nestihol nakolko asistent mi ich zosrotoval skor ako som sa umyl.

Napsal: 16 lis 2014, 11:33
od RomanF
Motor BLS, pri vymene ojnicnich lozisek najeto kolem 390.000 km
Olej Mobil 1 ESP Formula meneny po 15.000 km, od 140.000 km (auto je dovoz z DE)
Cisla: 045701 a 045701A

Obrázek

Napsal: 16 lis 2014, 12:35
od šulda
Pája 19 píše:Naměřil sem setinu rozdíl mezi novejma a s koukající mědí... To je vrstva kompozice, co?
Prosím tě, čím měřeno a ročník těch starejch šál?

Napsal: 16 lis 2014, 12:44
od Semak
octavia BXE 08/2008 - 173000km.

Spodné mali číslo 045 701 J a vrchné 045 701 H. Do 150 tkm LL každých cca 30tkm. Teraz LL každých 15tkm. Auto bolo servisované v autorizovanom servise.Obrázek

Napsal: 16 lis 2014, 13:02
od Semak
detail vrchných ložísk.



Obrázek

Napsal: 16 lis 2014, 16:15
od toth.stefan
Obrázek
Toto zostalo z ložísk z rozsypanej Jetty BXE........

Napsal: 16 lis 2014, 16:47
od Pája 19
šulda píše:
Pája 19 píše:Naměřil sem setinu rozdíl mezi novejma a s koukající mědí... To je vrstva kompozice, co?
Prosím tě, čím měřeno a ročník těch starejch šál?
Měřil sem digitální šuplérou a byly to šály z roku 2005 myslím.