Stránka 70 z 124

Napsal: 21 čer 2013, 21:08
od oldaf
ThatsMe píše:
oldaf píše:11mm hlava se dá použít z patrola 4,2td - zexel
12mm hlava z toyota 4,2td - denso
Oldo, nevíš prosím tě číslo té 11 mm hlavy? Číslo čerpadla jsem našel, ale tu hlavu ne a ne najít. A mám pocit, že na tom starsdiesel ji nemají. Na TD42 jsem tam našel jen 10 mm hlavu, asi na jiný rok...
Dej mi číslo čerpadla a já ti dám číslo hlavy, ale stars diesel ji asi mít nebude ale vím kdo ji možná má :)

Napsal: 21 čer 2013, 22:06
od ThatsMe
Engine: NISSAN DIESEL TD42
Bosch pump NR: 104661-4151
Manufacturer pump NR: 1670051N01
Pump type: VE6/11F2000RNP79 (-80,158-160,172-173)

Tohle jsem našel. Tuším, že je to ono, 6 válců, 11 mm, 2000 otáček, pravotočivé. Tomu zbytku nerozumím, ale tam už v hlavách asi nebudou rozdíly, ne?

Čerpadlo 2.5tds

Napsal: 25 čer 2013, 08:40
od Bueno
Zdravím Vás.. Dlouho tady pročítám vaše zajímavý příspěvky ohledně ladění tds.. už nějakou dobu sháním mechanický čerpadlo, ale je to těžce nedostatkový zboží. Neválí se někomu z Vás jedno doma navíc? Případně i nějaký foukátko, gt2052, nebo rovnou 2260. Díky za odpověď :-) Zatím mám jen kat off, egr off a evry mod. Každopádně mechanika bude někde jinde.

Napsal: 25 čer 2013, 21:07
od pesa84
Ahoj, klasická otázka,kterou jsem dostal i já: co od toho chceš a očekáváš. Máš to na denní ježdění nebo na závody či sprinty? Jedná se o vhodnosti turbíny.. já mam tu gt2052v a můžu ti říct, že se to v podstatě neuvěřitelně sbírá téméř od nuly a to s el. čerpadlem.. to je spíš na "běžně užívání", ale není problém i ten sprintík.. S evry modem je to okamžitej a celkem brutální zátach až do 180.. pak asi turbo nestíhá jako i ve vyšších otáčkách cca 4tis.. u tý gt2260v to bude zas lepší ve vyšších ot. a bude tlačit víc.. to by ti řekli ostatní..

Napsal: 26 čer 2013, 06:53
od dawe2706
pesa84 píše:Ahoj, klasická otázka,kterou jsem dostal i já: co od toho chceš a očekáváš. Máš to na denní ježdění nebo na závody či sprinty? Jedná se o vhodnosti turbíny.. já mam tu gt2052v a můžu ti říct, že se to v podstatě neuvěřitelně sbírá téméř od nuly a to s el. čerpadlem.. to je spíš na "běžně užívání", ale není problém i ten sprintík.. S evry modem je to okamžitej a celkem brutální zátach až do 180.. pak asi turbo nestíhá jako i ve vyšších otáčkách cca 4tis.. u tý gt2260v to bude zas lepší ve vyšších ot. a bude tlačit víc.. to by ti řekli ostatní..
přesně tak !! a já říkal,že GT2052V má brutál spodek :D

Napsal: 26 čer 2013, 07:22
od pesa84
dawe, ty máš dycky pravdu!! :D láme spolujezdci krk.. (rofl)

Napsal: 26 čer 2013, 07:28
od Bueno
dawe2706 píše:
pesa84 píše:Ahoj, klasická otázka,kterou jsem dostal i já: co od toho chceš a očekáváš. Máš to na denní ježdění nebo na závody či sprinty? Jedná se o vhodnosti turbíny.. já mam tu gt2052v a můžu ti říct, že se to v podstatě neuvěřitelně sbírá téméř od nuly a to s el. čerpadlem.. to je spíš na "běžně užívání", ale není problém i ten sprintík.. S evry modem je to okamžitej a celkem brutální zátach až do 180.. pak asi turbo nestíhá jako i ve vyšších otáčkách cca 4tis.. u tý gt2260v to bude zas lepší ve vyšších ot. a bude tlačit víc.. to by ti řekli ostatní..
přesně tak !! a já říkal,že GT2052V má brutál spodek :D
Auto je na denní ježdění, ale rád se projedu rychle a testuju, co v autě dokáže plná svornost :-))) . Rád bych jen ukázal kolegovi, že tds dokáže jet líp, než jeho 2.8 kupé :-)) Právě se domnívám, že by pro mě GT2052V bylo ideální. Každopádně rád bych pořešil i to mechanické čerpadlo. Evry Mod mi moc nevyhovuje. Domnívám se, že i ta reakce v nižších otáčkách, bude lepší, nebo se pletu? :-))

Napsal: 26 čer 2013, 07:47
od dawe2706
Bueno píše:
dawe2706 píše:
pesa84 píše:Ahoj, klasická otázka,kterou jsem dostal i já: co od toho chceš a očekáváš. Máš to na denní ježdění nebo na závody či sprinty? Jedná se o vhodnosti turbíny.. já mam tu gt2052v a můžu ti říct, že se to v podstatě neuvěřitelně sbírá téméř od nuly a to s el. čerpadlem.. to je spíš na "běžně užívání", ale není problém i ten sprintík.. S evry modem je to okamžitej a celkem brutální zátach až do 180.. pak asi turbo nestíhá jako i ve vyšších otáčkách cca 4tis.. u tý gt2260v to bude zas lepší ve vyšších ot. a bude tlačit víc.. to by ti řekli ostatní..
přesně tak !! a já říkal,že GT2052V má brutál spodek :D
Auto je na denní ježdění, ale rád se projedu rychle a testuju, co v autě dokáže plná svornost :-))) . Rád bych jen ukázal kolegovi, že tds dokáže jet líp, než jeho 2.8 kupé :-)) Právě se domnívám, že by pro mě GT2052V bylo ideální. Každopádně rád bych pořešil i to mechanické čerpadlo. Evry Mod mi moc nevyhovuje. Domnívám se, že i ta reakce v nižších otáčkách, bude lepší, nebo se pletu? :-))
To bude,ale počítej s kouřem,když tomu budeš hned dupad dole,pak větší nároky na spojku a taky vyšší spotřebu. Když budeš mít přidané na mechanice,tak tam té nafty dostaneš víc než na čiplé elektrice.
Zase ale budeš moct jít s tlakem lehce nahoru.. 1,5-1,6. Pak to jede pěkně.

Napsal: 26 čer 2013, 07:55
od Bueno
dawe2706 píše:
Bueno píše:
dawe2706 píše: přesně tak !! a já říkal,že GT2052V má brutál spodek :D
Auto je na denní ježdění, ale rád se projedu rychle a testuju, co v autě dokáže plná svornost :-))) . Rád bych jen ukázal kolegovi, že tds dokáže jet líp, než jeho 2.8 kupé :-)) Právě se domnívám, že by pro mě GT2052V bylo ideální. Každopádně rád bych pořešil i to mechanické čerpadlo. Evry Mod mi moc nevyhovuje. Domnívám se, že i ta reakce v nižších otáčkách, bude lepší, nebo se pletu? :-))
To bude,ale počítej s kouřem,když tomu budeš hned dupad dole,pak větší nároky na spojku a taky vyšší spotřebu. Když budeš mít přidané na mechanice,tak tam té nafty dostaneš víc než na čiplé elektrice.
Zase ale budeš moct jít s tlakem lehce nahoru.. 1,5-1,6. Pak to jede pěkně.

Kouř mi nevadí, se spojkou počítám a spotřebu nějak přežiju. Myslím, že jsem se dočetl, že by to mohla pobrat spojka z e39 a že jsou údajně zaměnitelný, tak uvidíme. Jen doufám, že se mi povede nějaká mechanika sehnat. Se po tom zapráší po pár hodinách aktivního inzerátu :(

Napsal: 26 čer 2013, 08:01
od Bueno
Vlastně momentálně foukám jen 0.8 s origo turbem, egr off, kat off a s evry modem mi to připomene trochu koncernový tdi. Dostanu tam naftu, je krásnej spodek, ale bez vzduchu chybí hořejšek. Co všechno bude muset moje e36 podstoupit, aby se vešlo gt2052V? Asi to nebude kus za kus, co se místa týče :-D

Napsal: 26 čer 2013, 09:15
od dawe2706
Bueno píše:Vlastně momentálně foukám jen 0.8 s origo turbem, egr off, kat off a s evry modem mi to připomene trochu koncernový tdi. Dostanu tam naftu, je krásnej spodek, ale bez vzduchu chybí hořejšek. Co všechno bude muset moje e36 podstoupit, aby se vešlo gt2052V? Asi to nebude kus za kus, co se místa týče :-D
To by Ti mohl říct MEV1. Dával sice turbo větší,ale bude to hodně podobný.

Napsal: 26 čer 2013, 10:48
od Bueno
dawe2706 píše:
Bueno píše:Vlastně momentálně foukám jen 0.8 s origo turbem, egr off, kat off a s evry modem mi to připomene trochu koncernový tdi. Dostanu tam naftu, je krásnej spodek, ale bez vzduchu chybí hořejšek. Co všechno bude muset moje e36 podstoupit, aby se vešlo gt2052V? Asi to nebude kus za kus, co se místa týče :-D
To by Ti mohl říct MEV1. Dával sice turbo větší,ale bude to hodně podobný.
Právě myslím psal, že kvůli 2260 musel promáčknout nosník.. To by se mi zrovna 2x, nechtělo.. ale tak uvidíme.

Napsal: 26 čer 2013, 10:53
od oldaf
Bueno píše:
dawe2706 píše:
Bueno píše:Vlastně momentálně foukám jen 0.8 s origo turbem, egr off, kat off a s evry modem mi to připomene trochu koncernový tdi. Dostanu tam naftu, je krásnej spodek, ale bez vzduchu chybí hořejšek. Co všechno bude muset moje e36 podstoupit, aby se vešlo gt2052V? Asi to nebude kus za kus, co se místa týče :-D
To by Ti mohl říct MEV1. Dával sice turbo větší,ale bude to hodně podobný.
Právě myslím psal, že kvůli 2260 musel promáčknout nosník.. To by se mi zrovna 2x, nechtělo.. ale tak uvidíme.
tak dáš turbo nahoru na svody, tam je místa dostatek

Napsal: 26 čer 2013, 11:17
od Bueno
oldaf píše:
Bueno píše:
dawe2706 píše: To by Ti mohl říct MEV1. Dával sice turbo větší,ale bude to hodně podobný.
Právě myslím psal, že kvůli 2260 musel promáčknout nosník.. To by se mi zrovna 2x, nechtělo.. ale tak uvidíme.
tak dáš turbo nahoru na svody, tam je místa dostatek
na to jsou vhodný jaký svody? z 2.4td? to je asi ideální varianta, jestli půjde zavřít kapota :-)

Napsal: 26 čer 2013, 11:22
od dawe2706
Bueno píše:
oldaf píše:
Bueno píše: Právě myslím psal, že kvůli 2260 musel promáčknout nosník.. To by se mi zrovna 2x, nechtělo.. ale tak uvidíme.
tak dáš turbo nahoru na svody, tam je místa dostatek
na to jsou vhodný jaký svody? z 2.4td? to je asi ideální varianta, jestli půjde zavřít kapota :-)
Takhle to má namontovaný můj kámoš co dává turbo z mých BMW takže GT2556V. Práskl ho nahoru a hotovo. Jen se musí potočit aby vstup oleje byl zvrchu a vývod zespodu. Není to taková prdel,ale mu to dělal někdo kdo to umí a tak v poho. Tady na foru to umí dost lidí a tak zkus napsat,jestli to někdo udělá okolo Tebe.