11mm hlava

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4291
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

tlakac3 píše:
toefuk píše:len 11mm hlava da cca o 20% viac paliva
J-ckove cerpadlo je schopne dat o 30% viac paliva
To len tak na doplnenie...
A jakto ze J-čkove umi dat jeste vic,kdyz ma taky 11mm hlavu a stejnou vacku 110ku jako serie cerpadlo s 10mm?V cem se jeste lisi??
proti 66kw čerpadlu se liší ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

toefuk píše:podla mojich vedomosti ma J cerpadlo vacku DE143 a 11mm, ostatne cerpadla DE110 a 10mm (1Z a AHU ma DE115).
Tlakac: pravdepodobne tvojho kamosa niekto o....l o ostru vacku...
Je to mozne ;)
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

hiero píše:
TDI tech píše:
hiero píše:Noo este by si mohol ubrat....
ee, ideal je 4.0mg pri zohriatom motore a vypnutych spotrebicoch
aleee vsak som myslel ubrat naftu co je zvysit hodnotu :D hadam to pochopil no a Ja som to dal az na 5.6 mg a furt to ide ako jebnute....ako aj teple starty ok ziadne trasenie pri ubrati alebo pridani plynu atd...
Pochopil, bylo mi jasné jak je to myšleno.
Nafta patří do TDi!
kraken192
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 12 led 2016, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od kraken192 »

Ahoj mam dotaz mam moznost koupit cerpadlo pise ze je z automatu kod na nem je 028 130 115 A ma toto cerpadlo 11mm hlavu? melo by bejt z motoru 81kw AFN
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

nie, je to to iste ako AFN s manualom
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

z jednoho cerpadla z 81 kw jsem dnes vytahnul vacku 105...ale hlava tam byla s 10mm pistkem...
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Michal99
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2006, 18:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Michal99 »

Neví náhodou někdo jak veliká má být vzdalenost pistku rozdelovaci hlavy pri HÚ čerpadla od hrany co je pod tou velkou zatkou k pistku. Děkuji
VW Sharan 1.9TDI AFN,egr off,MAF off
donedávna Ford Mondeo 1,8TD combi,EGR Off,KAT Off
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

0.7 mm
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Michal99
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2006, 18:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Michal99 »

Mam 11mm hlavu z dti je lepsi pouzit vacku z dti de185 zdvih stejny jako de110 ale nabeh pozvolnejsi.kdyz pouziju de 185 tak tam nafta nepude tolik na jednou tak i prubeh by mel byt lepsi.diky
VW Sharan 1.9TDI AFN,egr off,MAF off
donedávna Ford Mondeo 1,8TD combi,EGR Off,KAT Off
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Zdravím, oživím trochu tému, plánujem dať do auta 11mm hlavu, z čoho sa pokukať po 11mm hlave ? Je to na octu ASV, pozeral som po čerpadle z automatu ale je to ťažko zohnateľné. Viete poradiť z akých starích áut sa dá zohnať 11mm hlava ?

Ďakujem
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Croma 1.9 / 2.0 TDI a pod.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Napríklad z 1.9 JTD 110kw ?
Čo pozerám tak len takých je najviac
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

nn, ze staré cromy s mechanickým čerpadlem. Ale těch bude málo, to bude jednoduší najít čerpadlo z ALH s automatem, nebo z Renaultu 1.9 DTI.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Co takhle 11,5 Dssr?
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
Maris
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 12 črc 2017, 12:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maris »

cin píše:no a mate nekdo tu 12 z Avie v aute ? Zajimalo by mne jestli to funguje stejne jak Bosch nebo Zexel :?
Mám to v káře. Pohoda jahoda. K druhé hlavě z avie ( avia vrakáč ) udělej rovnou repas čerpadla, Po těch 200k km už má něco naběhané a není to naškodu to udělat ani to tolik nestojí ;)

Motor jde trochu klidněji, víc nafty- větší turbo = větší sranda. Pokud máš ale malé turbo ( do těch 81kw) tak 12mm palice je zbytečná. Ta origo 10 bere někde do 130-140hp. Funguje to napohodu, ale je lepší koupit toho Zexela, protože něktěří mají problém se slazení té hlavy k motoru (chip, vstřik a dávka nafty). Konkrétně u mě to tak je, sladit to jde, ale není to ideální (crazy)
Vw Bora, 1.9 TDI 66kw AGR.
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“