Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Bugs.Bunny píše:
Ladas píše:auto si kupuješ na bourání nebo ježdění? s tímhle uvažováním když máš o sebe takový strach se divím že vůbec vylezeš z baráku...
Počítám s tím že se bude i bourat a nebojím se vycházet z baráku. OI je už prostě stará a když sednu z T5 do OI tak si připadám jak nahatej na motorce.

BXE je tragedie ale dost lidí tvrdí, že když OII tak jen 1.9. :roll:
to protože se rozmohlo říkat, že 2.0 stojí za prd. Což není tak úplně pravda..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od erikb »

BlS , BKC, BJB,BXE VŠETKY Tieto motory maju rovnaky spodok... Takže to je jedno.... Skôr je to chyba materiálu lebo sa to stáva len u ročníkov 2007-2008.
mirda15
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 18 říj 2009, 17:11
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od mirda15 »

BXE je tragedie ale dost lidí tvrdí, že když OII tak jen 1.9. :roll:[/quote]

to protože se rozmohlo říkat, že 2.0 stojí za prd. Což není tak úplně pravda..

Na tomhle fóru. A není to tak dlouho, co se tu houfně všichni stavěli proti 2.0 TDI, zrovna jako se teď houfně všichni staví proti BXE, BLS kvůli 20 motorům, co padly na klice ... :) .
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5763
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

tak vlastne k čemu sme došli? k akému záveru? preventivne vymeniť šruby na ojniciach?
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Václav Žižka
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 19 úno 2007, 09:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Václav Žižka »

Pánové, nejhorší je smrt vyděšením....

Na seriozní posouzení bychom museli znát počet prodaných typů motorů
a počet jejich havárií na ojnicích........což neznáme.
Golf Plus 1,9TDI, 2007,77kW, BXE
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Co chceš seriózně posuzovat? Viděls někdy tři roky starý motory, kterejm by nápadně často lítaly ojnice z bloků? Já teda ne.
Oct asv 2000, DieselPower
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Chlapi, je možné když to maník valil po dálnici a vylítla mu ojnice, aby se mu zadřel tandem než se motor zastavil, když to přestalo mazat??
mirda15
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 18 říj 2009, 17:11
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od mirda15 »

Já mám na tu věc stejný názor. Proč zavrhovat typ motoru (nebo kteroukoliv jinou věc), kterého bylo vyrobeno troufnu si říct hezkých pár milionů kusů, kvůli několika stovkám či tisícům popadaných kusů.?.
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

mirda15 píše:Já mám na tu věc stejný názor. Proč zavrhovat typ motoru (nebo kteroukoliv jinou věc), kterého bylo vyrobeno troufnu si říct hezkých pár milionů kusů, kvůli několika stovkám či tisícům popadaných kusů.?.
protoze tohle by se u 3 roky stareho auta stavat proste nemelo
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a proč nepadaly 1Z AHU AFN ASV ALH AGR AHF (dnes už kde jaký 500tis km a více) AJM AXR ATD ASZ ARL (350tis taky bez takových porblémů) a jiné kódy motoru pro příčné variace ono někde ta chyba předci jen bude ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

No já bych řekl že všudy přítomné úspory. Které vládnou všude ve výrobách ať se jedná o cokoli.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jak píše Jaykay, co je mi do toho, že x milionu kusů jezdí v pořádku?Copak moje vydané prachy za auto jsou horší než jejich? A je to asi tak, jak píše Bobanius nade mnou, úspory zavinily, že motor nemá již takové materiální rezervy, jaké by měl mít a ještě k tomu, když někdo motor načipuje, tak je problém.Kdo šetří, má za 3, ale v tomto případě to neplatí...Protože to odse.ou šetřílci -zákazníci na svém novém voze... :o
nepropadat panice...
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

[quote/]="mirda15"]BXE je tragedie ale dost lidí tvrdí, že když OII tak jen 1.9. :roll:

to protože se rozmohlo říkat, že 2.0 stojí za prd. Což není tak úplně pravda..

Na tomhle fóru. A není to tak dlouho, co se tu houfně všichni stavěli proti 2.0 TDI, zrovna jako se teď houfně všichni staví proti BXE, BLS kvůli 20 motorům, co padly na klice ... :) .[/quote]


lidi co o tom něco ví, nikdy netvrdili že všechny 2.0 jsou na nic (maj dost chyb na ketrý je třeba se zaměřit při koupi a poslední BKD je nejlepší volba pro OII)
Nejvíc se to rozmohlo mezi amatéry, který ty motory v životě neviděli a ani s tim nejeli, říkal jim o tom kamarád v hospodě,který to slyšel od jinýho kamaráda, ten to viděl v recenzi na internetu, kde tomu rozumí uplně nejmíň

BXE není špatný,celkem drží od hlavy,příslušenství až po převodovku ale musí to 2006ka, těch znám spoustu s velkým náběhem a dost nešetrným zacházením a i tady to nikdo neřešil. 07 08 se radši vyhnout, a 09 a 10 ukáže čas..

Je ale zvláštní, že se to objevilo u předkrizových aut, spousta jiných problémů a nejenom u aut z důvodu úspor a hledání jiných dodavatelů se objevila až 2008 a 2009, ale v 2007 kdy byl ten rozmach ve všech odvětvích největší to nikdo neřešil..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Máš asi recht, ale vždy se potvrdilo, že když něco amatéři kvákali v hospodách, neco na tom bylo..Tím se vlastně utváří dobrá pověst. Myslíš, že kvákání v hospodě o nesmrtelnosti 1,9 je blbost? Protože i mezi amatéry v hospodě někdy přijde profesionál na cestě z drahého baru a shodou okolností tam i sedí zhrzený majitel toho kterého motoru a zapíjí žal s kleklého motoru a z toho, že jej chytráci z autorizáku poslali do prdele nebo chtěli ,aby prodal barák, aby měl na opravu..Co ty utržené ojnice?To je jen taková marginalita, kterou profesionál považuje za hospodský kec? Mě osobně by zajímalo z technického hlediska, kde je chyba , ale bohužel profesionálové ví hovno. Tak se radší zeptám v hospodě... :)
nepropadat panice...
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Takže jako amatér přijdeš do hospody a přijde řeč třeba na výběr střešní krytiny.Necháš si od hospodkých odborníků poradit. Jeden ti řekne na týhle se drží mech a tašky praskají, říkal to tu kamarád minulý týden. Je třeba vybírat hladkou a od tohodle výrobce. Tak jí koupíš a za tři roky jí máš plnou měchu a když ti na ní zůstane půl metru sněhu, tak každý jaro měníš 10-20 tašek.
Kdybys zašel za pokrývačem, tak by ti řekl, že to co ti doporučili kamarádi je největší šméčko a to co tam zavrhovali, začali dělat před časem kvalitněji,změnili technologii a udělal bys líp.

Pravda je že na každým šprochu pravdy trochu, ale před rokem bývalý kolega koupil OII, protože si přečetl na netu spoustu recenzí že 1,9 je nejlepší varianta do tohodle auta. V hospodě to řešili každou sobotu asi rok s místními odborníky,všichni slyšeli o nějakých problémech s dvoulitry,čím víc se o tom bavili, tím víc ho utvrdili ve výběru 1.9.
Tak si koupil za každou cenu 1.9. Fakt krásný aut, jako nový ale BLS a sere se mu na tom pořád něco. Při 150tis ometená vačka,neustálý problémy s DPF,turbo KO a nakonec padnul motor celej. Vím že to je 2007 a BLS, víc podrobností o těch problémech nevím, jestli motor padnul kvůli turbu,nebo ojnici, ale jeho vysněný auto ho pěkně sere.
Možná měl smůlu na kus, možná kdyby mu všichni v hospodě a na netu furt nemleli do hlavy že 1.9 je nejlepší volba, to mohlo být jinak. Ale kdyby se poradil se mnou, určitě bych mu vymluvil PD s DPF a půlku problémů by měl vyřešenou..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“