Stránka 8 z 132

Napsal: 23 pro 2012, 18:07
od Biimbo
Bugs.Bunny píše:
Ladas píše:auto si kupuješ na bourání nebo ježdění? s tímhle uvažováním když máš o sebe takový strach se divím že vůbec vylezeš z baráku...
Počítám s tím že se bude i bourat a nebojím se vycházet z baráku. OI je už prostě stará a když sednu z T5 do OI tak si připadám jak nahatej na motorce.

BXE je tragedie ale dost lidí tvrdí, že když OII tak jen 1.9. :roll:
to protože se rozmohlo říkat, že 2.0 stojí za prd. Což není tak úplně pravda..

Napsal: 23 pro 2012, 18:28
od erikb
BlS , BKC, BJB,BXE VŠETKY Tieto motory maju rovnaky spodok... Takže to je jedno.... Skôr je to chyba materiálu lebo sa to stáva len u ročníkov 2007-2008.

Napsal: 25 pro 2012, 09:23
od mirda15
BXE je tragedie ale dost lidí tvrdí, že když OII tak jen 1.9. :roll:[/quote]

to protože se rozmohlo říkat, že 2.0 stojí za prd. Což není tak úplně pravda..

Na tomhle fóru. A není to tak dlouho, co se tu houfně všichni stavěli proti 2.0 TDI, zrovna jako se teď houfně všichni staví proti BXE, BLS kvůli 20 motorům, co padly na klice ... :) .

Napsal: 25 pro 2012, 11:43
od ROMEK
tak vlastne k čemu sme došli? k akému záveru? preventivne vymeniť šruby na ojniciach?

Napsal: 25 pro 2012, 13:26
od Václav Žižka
Pánové, nejhorší je smrt vyděšením....

Na seriozní posouzení bychom museli znát počet prodaných typů motorů
a počet jejich havárií na ojnicích........což neznáme.

Napsal: 25 pro 2012, 13:39
od Pája 19
Co chceš seriózně posuzovat? Viděls někdy tři roky starý motory, kterejm by nápadně často lítaly ojnice z bloků? Já teda ne.

Napsal: 25 pro 2012, 20:25
od pitrisek
Chlapi, je možné když to maník valil po dálnici a vylítla mu ojnice, aby se mu zadřel tandem než se motor zastavil, když to přestalo mazat??

Napsal: 25 pro 2012, 22:35
od mirda15
Já mám na tu věc stejný názor. Proč zavrhovat typ motoru (nebo kteroukoliv jinou věc), kterého bylo vyrobeno troufnu si říct hezkých pár milionů kusů, kvůli několika stovkám či tisícům popadaných kusů.?.

Napsal: 25 pro 2012, 23:07
od jaykay
mirda15 píše:Já mám na tu věc stejný názor. Proč zavrhovat typ motoru (nebo kteroukoliv jinou věc), kterého bylo vyrobeno troufnu si říct hezkých pár milionů kusů, kvůli několika stovkám či tisícům popadaných kusů.?.
protoze tohle by se u 3 roky stareho auta stavat proste nemelo

Napsal: 26 pro 2012, 11:40
od Ladas
a proč nepadaly 1Z AHU AFN ASV ALH AGR AHF (dnes už kde jaký 500tis km a více) AJM AXR ATD ASZ ARL (350tis taky bez takových porblémů) a jiné kódy motoru pro příčné variace ono někde ta chyba předci jen bude ;)

Napsal: 26 pro 2012, 12:06
od Bobanius
No já bych řekl že všudy přítomné úspory. Které vládnou všude ve výrobách ať se jedná o cokoli.

Napsal: 26 pro 2012, 12:25
od jericho-3
Jak píše Jaykay, co je mi do toho, že x milionu kusů jezdí v pořádku?Copak moje vydané prachy za auto jsou horší než jejich? A je to asi tak, jak píše Bobanius nade mnou, úspory zavinily, že motor nemá již takové materiální rezervy, jaké by měl mít a ještě k tomu, když někdo motor načipuje, tak je problém.Kdo šetří, má za 3, ale v tomto případě to neplatí...Protože to odse.ou šetřílci -zákazníci na svém novém voze... :o

Napsal: 26 pro 2012, 12:50
od Biimbo
[quote/]="mirda15"]BXE je tragedie ale dost lidí tvrdí, že když OII tak jen 1.9. :roll:

to protože se rozmohlo říkat, že 2.0 stojí za prd. Což není tak úplně pravda..

Na tomhle fóru. A není to tak dlouho, co se tu houfně všichni stavěli proti 2.0 TDI, zrovna jako se teď houfně všichni staví proti BXE, BLS kvůli 20 motorům, co padly na klice ... :) .[/quote]


lidi co o tom něco ví, nikdy netvrdili že všechny 2.0 jsou na nic (maj dost chyb na ketrý je třeba se zaměřit při koupi a poslední BKD je nejlepší volba pro OII)
Nejvíc se to rozmohlo mezi amatéry, který ty motory v životě neviděli a ani s tim nejeli, říkal jim o tom kamarád v hospodě,který to slyšel od jinýho kamaráda, ten to viděl v recenzi na internetu, kde tomu rozumí uplně nejmíň

BXE není špatný,celkem drží od hlavy,příslušenství až po převodovku ale musí to 2006ka, těch znám spoustu s velkým náběhem a dost nešetrným zacházením a i tady to nikdo neřešil. 07 08 se radši vyhnout, a 09 a 10 ukáže čas..

Je ale zvláštní, že se to objevilo u předkrizových aut, spousta jiných problémů a nejenom u aut z důvodu úspor a hledání jiných dodavatelů se objevila až 2008 a 2009, ale v 2007 kdy byl ten rozmach ve všech odvětvích největší to nikdo neřešil..

Napsal: 26 pro 2012, 12:56
od jericho-3
Máš asi recht, ale vždy se potvrdilo, že když něco amatéři kvákali v hospodách, neco na tom bylo..Tím se vlastně utváří dobrá pověst. Myslíš, že kvákání v hospodě o nesmrtelnosti 1,9 je blbost? Protože i mezi amatéry v hospodě někdy přijde profesionál na cestě z drahého baru a shodou okolností tam i sedí zhrzený majitel toho kterého motoru a zapíjí žal s kleklého motoru a z toho, že jej chytráci z autorizáku poslali do prdele nebo chtěli ,aby prodal barák, aby měl na opravu..Co ty utržené ojnice?To je jen taková marginalita, kterou profesionál považuje za hospodský kec? Mě osobně by zajímalo z technického hlediska, kde je chyba , ale bohužel profesionálové ví hovno. Tak se radší zeptám v hospodě... :)

Napsal: 26 pro 2012, 13:31
od Biimbo
Takže jako amatér přijdeš do hospody a přijde řeč třeba na výběr střešní krytiny.Necháš si od hospodkých odborníků poradit. Jeden ti řekne na týhle se drží mech a tašky praskají, říkal to tu kamarád minulý týden. Je třeba vybírat hladkou a od tohodle výrobce. Tak jí koupíš a za tři roky jí máš plnou měchu a když ti na ní zůstane půl metru sněhu, tak každý jaro měníš 10-20 tašek.
Kdybys zašel za pokrývačem, tak by ti řekl, že to co ti doporučili kamarádi je největší šméčko a to co tam zavrhovali, začali dělat před časem kvalitněji,změnili technologii a udělal bys líp.

Pravda je že na každým šprochu pravdy trochu, ale před rokem bývalý kolega koupil OII, protože si přečetl na netu spoustu recenzí že 1,9 je nejlepší varianta do tohodle auta. V hospodě to řešili každou sobotu asi rok s místními odborníky,všichni slyšeli o nějakých problémech s dvoulitry,čím víc se o tom bavili, tím víc ho utvrdili ve výběru 1.9.
Tak si koupil za každou cenu 1.9. Fakt krásný aut, jako nový ale BLS a sere se mu na tom pořád něco. Při 150tis ometená vačka,neustálý problémy s DPF,turbo KO a nakonec padnul motor celej. Vím že to je 2007 a BLS, víc podrobností o těch problémech nevím, jestli motor padnul kvůli turbu,nebo ojnici, ale jeho vysněný auto ho pěkně sere.
Možná měl smůlu na kus, možná kdyby mu všichni v hospodě a na netu furt nemleli do hlavy že 1.9 je nejlepší volba, to mohlo být jinak. Ale kdyby se poradil se mnou, určitě bych mu vymluvil PD s DPF a půlku problémů by měl vyřešenou..