chladic oleja

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

ja menim pri 8000-9000 ale zatial som daval vzdy 5W-40 .. ale uvazujem ze prejdem na nieco ine...
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
majo6L
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 04 led 2013, 15:10
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od majo6L »

vsak tie HTP cka aj tak neslavne koncia, podpalene ventily, karbon vsade kde sa pozries... a tam dokonca olej nema chladiacu funkciu ako v TDI, kde chladi piesty ostrekom a turbo. Este by ma zaujimalo kde maju tie sluzobne auta cidla teploty umiestnene, ci vo vani alebo niekde okolo filtra oleja. Ak su seriove tak ta teplota moze byt ok , ale my tu riesime upravu kde vykon pojde hore o 50+koni takze aj teploty pojdu trosku inde...
SEAT Ibiza CUPRA TDI BPX powered by Netopier
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

dnes dálnice Řevničov - Praha do 130km/h se teplota držela na 95° , při jiízdě 140 - 180 km/h vylezl na 110° a když jsem jel dýl 180 tak ještě ručička pomalu lezla. Auto v popise, šel by dát ARL/ASZ výměník? Budu dávat VA.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Do 120st je to ok. Me se jeste nepovedlo dostat ani na 110st ted v zime. Nejhorsi je horkej olej na volnobeh- moc nizkej tlak mazani
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

Tak v zimě, bylo skoro 10°. :)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

vyšroubovat to v létě na 120°C nemám problém, když to ždímu na okresce nebo na dálnici, a to mám sériovku 81kw... Na okruhu mi za jedno kolo vylezla teplota o 8°C, při venkovní teplotě 20°C...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

no mne dufam sa podari ten budik namontovat cez zimu a vyskusam..
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

No já mám doma toto, mělo by to být z ARL plus na tom čistějšim je navařen ještě jeden vývod, mělo to být upraveno pro G3 ale význam nevím. Může někdo objasnit? Třeba jen na přídavné čidlo ( teplota a tlak oleje ) ? To vedle by měl být termostat že? Dostanu to na AGR?Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Hampi
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 11 pro 2009, 00:52
Bydliště: BA

Příspěvek od Hampi »

Chlapi mna by zaujimalo do kolko je ta teplota oleja este OK a nad aku teplotu by to nemalo casto ist... lebo sem tam so ju uz mal nad 120 , ale cervene pole zacina az niekde za 140 - 160 stupnov, aspon na budiku :) Nejsom odbornik preto sa pytam do kolko stupnov to je este v norme. Dakujem
Audi A4 B5 2.5 TDI
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Hampi píše:Chlapi mna by zaujimalo do kolko je ta teplota oleja este OK a nad aku teplotu by to nemalo casto ist... lebo sem tam so ju uz mal nad 120 , ale cervene pole zacina az niekde za 140 - 160 stupnov, aspon na budiku :) Nejsom odbornik preto sa pytam do kolko stupnov to je este v norme. Dakujem
Pozri vyššie. SMOKE to už písal. Do 120C je to OK. ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Zdar Kisso, nevim jak si daleko ale nedavno jsem to chlazeni take zkoumal a dosel jsem k zaveru ze firma MOCAL je jeden z expertu, maji termostaty okolo 40-120e a i jinou bizuterii. A mam za to ze to je orientovane hlavne na motorsport. Koukni sem http://www.thinkauto.com/acatalog/intro.html[/url]
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

pekne to tam maju ..dik :D
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

akorat koukam ze dokonce tahle OTSP1M18X deska ma vestavenej termostat. Nasel jsem to v setu pro a3 1.8T. Set je drahej, ale primo tady od nich by to mozna slo poskladat levneji.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“