jak kterásh.w píše:2.1bar neni zas tak moc na gtb2056vk,zvladne i vicToreto píše:ja mam 2,1 čo každy vraví vela a turbo bez problemu funguje cca 5 tisic km je to malo tak ale funguje to egt je 950 pri 230 kmh čo je max prevodovky.

Moderátoři: šulda, Moderátoři
jak kterásh.w píše:2.1bar neni zas tak moc na gtb2056vk,zvladne i vicToreto píše:ja mam 2,1 čo každy vraví vela a turbo bez problemu funguje cca 5 tisic km je to malo tak ale funguje to egt je 950 pri 230 kmh čo je max prevodovky.
Určitě je víc druhů 2056 to bych pochopil tak dle čeho vědí že je to zrovna pro ten daný druh vela? Já už stím turbem zahlídl jinačí tlak a jak pravil funguje to..Smoke píše:jak kterásh.w píše:2.1bar neni zas tak moc na gtb2056vk,zvladne i vicToreto píše:ja mam 2,1 čo každy vraví vela a turbo bez problemu funguje cca 5 tisic km je to malo tak ale funguje to egt je 950 pri 230 kmh čo je max prevodovky.
tak když říkají že 2.1 je hodňe a teď napíšeš 2.5 tyjo to je trochu vetší rozdíl spíš už opravdu nebezpečnýToreto píše:viem že tlačia 2,5 baru ja svoje 20 56 vk nechcem utopiť hned
vydel som ich už dosť popravenich tlakom 2,5 viem že 2,1 je ešte v ramci bezpečia doporučený maximalni tlak je 1,9 čož je tak 230 ps v mojom pripade mal som pri prefuku aj 2,4 a krutak 580 mam teraz 243 ps a 489 krutak na AJM motore takže nechcem isť zvikonom hore pokial nedam asz alebo arl len nemam teraz dako chuť prehadzovať motor.pv.nv píše:tak když říkají že 2.1 je hodňe a teď napíšeš 2.5 tyjo to je trochu vetší rozdíl spíš už opravdu nebezpečnýToreto píše:viem že tlačia 2,5 baru ja svoje 20 56 vk nechcem utopiť hned
Tlak byl 1,9b.Toreto píše:ak to neni tajné aky tlak na turbe ?Jayson píše:Richard s GTB1756VK naladil 235HP a 507Nm na PD, ale není to jenom o turbu..
Vy tam to EGT a EMP cidlo (aspon pri ladeni) mate, alebo z coho vies ze je to pri tlaku 2,1 baru este ok?Toreto píše:pokial je egt ok,otačky ok,tlak ok,je sanie spravene aby nesurgovalo tak čo ho zabije? samozrejme motor musí mazať mne surgne ked edam pozor sem tam sa to stane.