Jaky hybrid pro cca 230Hp??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

sh.w píše:
Toreto píše:ja mam 2,1 čo každy vraví vela a turbo bez problemu funguje cca 5 tisic km je to malo tak ale funguje to egt je 950 pri 230 kmh čo je max prevodovky.
2.1bar neni zas tak moc na gtb2056vk,zvladne i vic ;)
jak která ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
pv.nv
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 01 črc 2009, 16:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna

Příspěvek od pv.nv »

Smoke píše:
sh.w píše:
Toreto píše:ja mam 2,1 čo každy vraví vela a turbo bez problemu funguje cca 5 tisic km je to malo tak ale funguje to egt je 950 pri 230 kmh čo je max prevodovky.
2.1bar neni zas tak moc na gtb2056vk,zvladne i vic ;)
jak která ;)
Určitě je víc druhů 2056 to bych pochopil tak dle čeho vědí že je to zrovna pro ten daný druh vela? Já už stím turbem zahlídl jinačí tlak a jak pravil funguje to..
EX:Fabia TDI...ATD+Race 783,GTB 2260Vk,EGRoff,KAToff.Véfuck napůl off..PodvozekBC Racing+rozpěra
EX:Leon cupra4 ARL NEserie:)
Seat ibiza ATD,KWracing, 2xoff,výfuk lešenářská trubka
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

viem že tlačia 2,5 baru ja svoje 20 56 vk nechcem utopiť hned
Uživatelský avatar
pv.nv
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 01 črc 2009, 16:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna

Příspěvek od pv.nv »

Toreto píše:viem že tlačia 2,5 baru ja svoje 20 56 vk nechcem utopiť hned
tak když říkají že 2.1 je hodňe a teď napíšeš 2.5 tyjo to je trochu vetší rozdíl spíš už opravdu nebezpečný
EX:Fabia TDI...ATD+Race 783,GTB 2260Vk,EGRoff,KAToff.Véfuck napůl off..PodvozekBC Racing+rozpěra
EX:Leon cupra4 ARL NEserie:)
Seat ibiza ATD,KWracing, 2xoff,výfuk lešenářská trubka
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

pv.nv píše:
Toreto píše:viem že tlačia 2,5 baru ja svoje 20 56 vk nechcem utopiť hned
tak když říkají že 2.1 je hodňe a teď napíšeš 2.5 tyjo to je trochu vetší rozdíl spíš už opravdu nebezpečný
vydel som ich už dosť popravenich tlakom 2,5 viem že 2,1 je ešte v ramci bezpečia doporučený maximalni tlak je 1,9 čož je tak 230 ps v mojom pripade mal som pri prefuku aj 2,4 a krutak 580 mam teraz 243 ps a 489 krutak na AJM motore takže nechcem isť zvikonom hore pokial nedam asz alebo arl len nemam teraz dako chuť prehadzovať motor.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Toreto: Myslim ze to turbo mozes kludne odrovnat aj s tlakom 2,0baru, lebo plniaci tlak nehovori okrem relativnych otacok rotora (ktore sa daju pri troche fantazie dopocitat) dokopy o nicom co sa v plynovej turbine deje ;)
Druha vec je ta ci vobec ma vyznam dvihat plniaci tlak bez toho aby bolo jasne ake mnoztvo vzduchu turbo tlaci do valcov, lebo za urcitych okolnosti moze byt rovnake (alebo aj mensie) ako pri nizsom plniacom tlaku.... inymi slovami vyssim plniacim tlakom "len ohrievas vzduch" ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

ja to viem buhužial nemam ešte spravene merianie otačok mam tam AJM teraz ked budem mať trocha chuť tam dam asz a dam navrtat čidlo na otačky potom poviem ake otačky ma.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

ale aj otacky mozu byt OK a zabije ho nieco ine....
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

netopier píše:ale aj otacky mozu byt OK a zabije ho nieco ine....
pokial je egt ok,otačky ok,tlak ok,je sanie spravene aby nesurgovalo tak čo ho zabije? samozrejme motor musí mazať mne surgne ked edam pozor sem tam sa to stane.
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

nedostatečný tlak oleje, špatný olej
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Toreto píše:
Jayson píše:Richard s GTB1756VK naladil 235HP a 507Nm na PD, ale není to jenom o turbu..
ak to neni tajné aky tlak na turbe ?
Tlak byl 1,9b.
Ale v dnešní době by to šlo s nižším tlakem.
Tohle bylo v r. 2007, baňka nastavená prakticky od oka :D a už jsem se v tom pak nevrtal.
V tak lehoučkém autě to i tak jelo jak blázen. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Toreto píše:pokial je egt ok,otačky ok,tlak ok,je sanie spravene aby nesurgovalo tak čo ho zabije? samozrejme motor musí mazať mne surgne ked edam pozor sem tam sa to stane.
Vy tam to EGT a EMP cidlo (aspon pri ladeni) mate, alebo z coho vies ze je to pri tlaku 2,1 baru este ok? :)
A este mi prosim ta povedz ako si mam davat pozor aby mi nesurgeovalo turbo... je na to nejaky postup pri radeni a sliapani na plyn? To je trochu uchylne, nie? :) Osobne nie som zastancom "citliveho" stylu jazdy, to je to preco maju upravovane auta taku zlu povest.... Naladit to treba tak aby to fungovalo, radsej podla potreby nechat dostatocnu vykonovu rezervu...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

mam len 2x egt jeden budik druhy snowperformance takze ja netvrdim ze to je ok proste podla snow tlacim 2045 egt mam 950 pri 230kmh co je max prevodovky to je na gtb ok.
olej mam shell racing 10w60
btw snow nevstrekujem lebo nechcem aby klakla ojnica som na strope unosnosti motora.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

emp?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Zdravím, otázečka.
Mám Octavii1ASZ chip na 125kw, když nahodím GTB1756VK pojede to?
FMIC mám, zatím C-čidlo, dodělam výfuk.
Jde mě o to, že chci to namontovat vše a pak jít se vším na chip.
Díky za postřehy
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“