logy na ASV - pokračování tak mám nachipováno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Tou volnoběžnou dávkou to o moc nevylepšíš. Můžeš to obohatit jen málo, jinak Ti to začne zlobit na volnoběhu. Regulace turba Ti také nepustí více vzduchu v celém rozsahu otáček. Zvedla by se i spotřeba a emise. Nejlepší je malý čip kde s motorem nic neděláš, jen přehraješ soft, který umožní vstříknou max. asi 48mg paliva a povolí max. tlak turba asi 2142 mb.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Luke10
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 07 srp 2012, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Luke10 »

Tu volnobeznou davku jsem zkousel minimalni co motor udrzi a maximalni. Pri seslapnuti je vysledek porad stejny. Auto jede stejne. Pri beznych jizdach i volnobehu auto zere vice a nic vice se nedeje.
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Já mám trochu jiné zkušenosti, podložené i měřením. Chci-li od auta, aby lépe akcelerovalo a jelo lépe při větším zatížení /dávám mu čouda/, nastavuji voln. dávku ke spodní hranici /3 mg/H/= bohatší směs. Pro ekonomickou a volnou jízdu bez zatížení, kdy jezdí většinou samotný řidič na delší vzdálenosti je zase lépe nastavit chudší směs. Auto v tomto případě je línější, ale spotřeba při jízdě mimo město je nižší než když je nastavena spodní hranice /3mg/H/ a to až o 0,5l /100km, porovnává-li se nastavení v krajních mezích doporučených výrobcem /3 a 9 mg/H /.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4936
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

dobroš.každopádně díky moc za rady.hadičku mám už koupenou a koncem týdne jí vyměním...pak asi půjde na nějaký lehčí chip...moje představa je tak 130 koníků...to mi bohatě stačí...chtěl jsem to mít hlavně v pořádku v originále,abych to tím chipem nedojebal...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4936
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

tak jsem vyměnil všechny podtlakové hadičky a trošku zase nalogoval... trojka http://leteckaposta.cz/223487835 další trojka http://leteckaposta.cz/120837010 čtyřka http://leteckaposta.cz/226022299 čtyřka ale se skupinou 01 http://leteckaposta.cz/396788675 volnoběh http://leteckaposta.cz/266213409 decelerace http://leteckaposta.cz/283595687 pak tu mám jízdu do kopce od dvojky po čtyřku téměř vždy plný kotel http://leteckaposta.cz/321946477 a pak čtyřku do kopce jen skupiny 11 http://leteckaposta.cz/999765854 .... tak prosím zasvěcené,ještě mi to všechno omrkněte a když nebudou připomínky,tak půjdu na chip....moc díky všem zúčastněným
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Máš to dobré. Až tomu čipem povolíš více paliva a vzduchu, tak už se bude "prášit za kočárem".
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4936
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

myslím že už se práší :D rovnou píšu,že jsem nechtěl z toho vytáhnout max,ale něco rozumnýho,aby mi to nezlikvidovalo spojku a turbo,tak na to mrkněte a posuďte i kvalitu toho chipu.moc díky 03,10,11 trojka http://leteckaposta.cz/214671691 čtyřka http://leteckaposta.cz/275402672 pak 01,10,11 trojka http://leteckaposta.cz/947473815 čtyřka http://leteckaposta.cz/274439458 a volnoběh http://leteckaposta.cz/750267471
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Jó to je jiný kafíčko.! Je to O.K. Udělal jsi dobře, že jsi to čipnul jen lehce pro běžné ježdění za použití stávajících součástí motoru. Také mát ten samý čip na druhém auťáku v popisu a jsem s ním spokojen. Teď abys jezdil s bosou nohou na plynu, protože pokud po přeřazení přidáš trochu prudčeji plyn, tak to s Tebou cukne !
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelexc »

OťasTDi píše:myslím že už se práší :D rovnou píšu,že jsem nechtěl z toho vytáhnout max,ale něco rozumnýho,aby mi to nezlikvidovalo spojku a turbo,tak na to mrkněte a posuďte i kvalitu toho chipu.moc díky 03,10,11 trojka http://leteckaposta.cz/214671691 čtyřka http://leteckaposta.cz/275402672 pak 01,10,11 trojka http://leteckaposta.cz/947473815 čtyřka http://leteckaposta.cz/274439458 a volnoběh http://leteckaposta.cz/750267471
sleduju to tady jak doladuješ turbo + ted ten chip, chci se zeptat na chip máš k tomu i graf z valcové zkušeny zajimalo by mně kolik ti přibylo kw a kroutaku ?? o něčem takovem uvažuju
nebo to máš jen nality nový soft bez brzdy?
jsem jen teoretik/učím se na tomto tvem přikladu/ ale po čipu je videt že se ten propad na turbu zlepšil, mám taky podobný propad ale jen od 2500 až 2900 ot, tys to mněl někde od 2100ot
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4936
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

bohužel z válcovny graf nemám.kluk co mi to dělal zkušebnou nedisponuje...teoreticky by tam mělo být cca 109kw,ale myslím že tolik tam není...osobně to odhaduji tak do 140 koní...pocitově je to velice příjemné...míň se musí řadit,jde to rychleji do otáček a táhne to jak kráva...na předjíždění mnohem rychlejší reakce - no je to prostě silnější :D když s tím jezdím dle předpisu,tak je spotřeba nižší (asi jak méně je potřeba šlapat na plyn)...já s tím nechci jezdit jak hovado,to není mím cílem,ale šlo mi hlavně o větší sílu pro předjíždění...jinak moc děkuji všem zúčastněným za reakce a hlavně prkovi a humlovi se kterýma jsem vše ještě řešil přez SZ :)
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelexc »

OťasTDi píše:bohužel z válcovny graf nemám.kluk co mi to dělal zkušebnou nedisponuje...teoreticky by tam mělo být cca 109kw,ale myslím že tolik tam není...osobně to odhaduji tak do 140 koní...pocitově je to velice příjemné...míň se musí řadit,jde to rychleji do otáček a táhne to jak kráva...na předjíždění mnohem rychlejší reakce - no je to prostě silnější :D když s tím jezdím dle předpisu,tak je spotřeba nižší (asi jak méně je potřeba šlapat na plyn)...já s tím nechci jezdit jak hovado,to není mím cílem,ale šlo mi hlavně o větší sílu pro předjíždění...jinak moc děkuji všem zúčastněným za reakce a hlavně prkovi a humlovi se kterýma jsem vše ještě řešil přez SZ :)
taky dík , za nás co nás to zajímá , něco jsme se přiučili a o to jde :D
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelexc »

pavelexc píše:
OťasTDi píše:bohužel z válcovny graf nemám.kluk co mi to dělal zkušebnou nedisponuje...teoreticky by tam mělo být cca 109kw,ale myslím že tolik tam není...osobně to odhaduji tak do 140 koní...pocitově je to velice příjemné...míň se musí řadit,jde to rychleji do otáček a táhne to jak kráva...na předjíždění mnohem rychlejší reakce - no je to prostě silnější :D když s tím jezdím dle předpisu,tak je spotřeba nižší (asi jak méně je potřeba šlapat na plyn)...já s tím nechci jezdit jak hovado,to není mím cílem,ale šlo mi hlavně o větší sílu pro předjíždění...jinak moc děkuji všem zúčastněným za reakce a hlavně prkovi a humlovi se kterýma jsem vše ještě řešil přez SZ :)
taky dík , za nás co nás to zajímá , něco jsme se přiučili a o to jde :D
ještě mně tak napada ,že v serii z toho asi vic nevymačkneš než těch cca 145 k, tak si asi na hranici možností serie, ja pravě myslel že ta uprava bude kolem 130k , jde mi taky hlavně o spojku a turbo at to nemusím časem řešit
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4936
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

fakt by se to muselo přeměřit,kolik tam vlastně je...ono všichni víme,že stejný chip,stejný kod motoru,ale v uplně jiném technickém stavu a máš rozdíl...údajně mi tvrdil,že na limitu to není,že kdyby chtěl,dostane z toho ještě víc,ale na moje přání to udělal s rezervou...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Těch 109 Kw to nemůže dát. Oproti sérii tam má přidáno asi o 20% paliva a vzduchu. I kdyby se výkon zvýšil také o 20% /což nikdy nebývá/, tak by to vycházelo kolem 96 Kw. Osobně bych to však tipoval tak těsně nad 90Kw.
Ale i s nimi to jezdí skvěle. Viď Oťasi. Podle těch posledních logů se Ti ani nechtělo sundávat nohu z plynu, když to tak krásně jelo.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4936
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

souhlasím s tebou....těch 109kw bude možná jen marketingový tah a i pocitově mi to vychtěchází na těch 130-140 koní....přirovnal bych to k ASZ když je v kondici...ale to je přesně to co jsem chtěl.jede to parádně.kopce to nezná,předjíždění uplně jiný kafe.jsem spokojený a tím mé ladění končí heureca :D
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“