motor 1,6tdi CR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
maka123
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 20 zář 2014, 07:27
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí litomeric

Příspěvek od maka123 »

Kámoš Octavia 1.6 tdi 35000km turbo KO, auto má od nova, servis škoda. Na záruku.
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Vstřiky CONTINENTAL VDO

Příspěvek od PepaZima »

Tak jsem se rozhodl nakonec přece jen do toho jít a vyměnit vstřiky. Chci se podělit o své zkušenosti. Celkem 33tis s daní, 1 vstřik vyjde cca na 7200Kč s DPH, nakodovani, plus jsem chtěl přeměřit ty staré a vyčistit v ultrazvuku. Nechám si je jako zálohu nebo přeprodám. Před výměnou vstřiků auto stejně nekouřilo, ale subjektivně jsem cítíl občas při přidání do kopce trochu zápach nafty. Hned jsem myslel na čerpadlo, jestli tam nebude problém... Občas za studeného rána jsem pocítil když jsem vyjel a rozjížděl se nepatrné pocukávání, které úplně zmizelo při zahřátém motoru. No a největší překvapení nastalo dnes po oné výměně. Ráno, při cestě z Barrandova přes jižní spojku, mladoboleslavskou dálnici skrz Luštěnice do Loučně jsem se nestačil divit... Při předpisové tachometrové jízdě, spojka 80km, dálnice 130km tempomat, okresky 90 - 100km jsem dojel s finální spotřebou 4.3L! Přitom počasí dnes dopoledne mírný větřík, tlak 1005Hpa, sucho, +1C stabilní, nic jako vítr v zádech apd. Cestou zpět do centra Prahy na Floru zas stejné, 4.3L... Brutální spotřeba. Běžně jsem toto jezdil když se povedlo dobře za 4.8 - 4.9L, jinak normálně za 5.1 - 5.2L. Parametry mého auta jsou: Oki Combi II 1.6TDI 137HP 307NM, gumy zimní 195/65 R15H Barum 3 Polaris předek 2.2, zadek 2.1, vzduch filtr KN, čerstvě měnený olej s filtrem, mírně zvýšený zadek - zátěžové pružiny MAD. Nechápu kde se vzala ta spotřeba, nicméně po přečtení výsledků vstřiků VDO po 220tis km se domnívám, že ta hranice 200 tis km je pravdivá. Někomu se štěstím mohou vydžet 300 tis km, nebývá to běžně pravidlem ale přikláním se spíše k těm 200 tis km.
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

S tou spotrebou by som sa az tak netesil, treba potvrdit dotankovanim. Nove vstreky mohli rozhodit kalibraciu palubaku.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

No to je pěkný... 33 za vstřiky, to bych se trochu cukal :(

Já se taky "pochlubím". Moje firemní oktávka má právě najeto 197tis. km, před týdnem jsem nechal preventivně vyměnit rozvody (už se ozývaly nějaké kladky) a taky EGR ventil (se slevou 15% a odpočtem DPH jsem se dostal asi na 6800kč). Myslel jsem si, jak budu mít na dlouho pokoj a že při příštím servisu nechám ještě vyčistit DPF. To jsem se ale mýlil, včera se mi vysypalo turbo, tak koukám po inzerci, naštěstí se dá sehnat za rozumný peníze, tak uvidím... Ale začínám přemýšlet, jestli není nejvyšší čas to auto pustit do světa :roll: a pořídit místo toho nějakýho Golfa IV nebo jedničkovou oktu...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

haha, tak oprava, turbo je v pořádku, bylo jen fouklé těsnění pod turbem, ale dělalo to strašný zvuky :) ještě dám tedy tý jedna-šestce šanci :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“