motor 1,6tdi CR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vstřiky CONTINENTAL VDO
Tak jsem se rozhodl nakonec přece jen do toho jít a vyměnit vstřiky. Chci se podělit o své zkušenosti. Celkem 33tis s daní, 1 vstřik vyjde cca na 7200Kč s DPH, nakodovani, plus jsem chtěl přeměřit ty staré a vyčistit v ultrazvuku. Nechám si je jako zálohu nebo přeprodám. Před výměnou vstřiků auto stejně nekouřilo, ale subjektivně jsem cítíl občas při přidání do kopce trochu zápach nafty. Hned jsem myslel na čerpadlo, jestli tam nebude problém... Občas za studeného rána jsem pocítil když jsem vyjel a rozjížděl se nepatrné pocukávání, které úplně zmizelo při zahřátém motoru. No a největší překvapení nastalo dnes po oné výměně. Ráno, při cestě z Barrandova přes jižní spojku, mladoboleslavskou dálnici skrz Luštěnice do Loučně jsem se nestačil divit... Při předpisové tachometrové jízdě, spojka 80km, dálnice 130km tempomat, okresky 90 - 100km jsem dojel s finální spotřebou 4.3L! Přitom počasí dnes dopoledne mírný větřík, tlak 1005Hpa, sucho, +1C stabilní, nic jako vítr v zádech apd. Cestou zpět do centra Prahy na Floru zas stejné, 4.3L... Brutální spotřeba. Běžně jsem toto jezdil když se povedlo dobře za 4.8 - 4.9L, jinak normálně za 5.1 - 5.2L. Parametry mého auta jsou: Oki Combi II 1.6TDI 137HP 307NM, gumy zimní 195/65 R15H Barum 3 Polaris předek 2.2, zadek 2.1, vzduch filtr KN, čerstvě měnený olej s filtrem, mírně zvýšený zadek - zátěžové pružiny MAD. Nechápu kde se vzala ta spotřeba, nicméně po přečtení výsledků vstřiků VDO po 220tis km se domnívám, že ta hranice 200 tis km je pravdivá. Někomu se štěstím mohou vydžet 300 tis km, nebývá to běžně pravidlem ale přikláním se spíše k těm 200 tis km.
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
No to je pěkný... 33 za vstřiky, to bych se trochu cukal
Já se taky "pochlubím". Moje firemní oktávka má právě najeto 197tis. km, před týdnem jsem nechal preventivně vyměnit rozvody (už se ozývaly nějaké kladky) a taky EGR ventil (se slevou 15% a odpočtem DPH jsem se dostal asi na 6800kč). Myslel jsem si, jak budu mít na dlouho pokoj a že při příštím servisu nechám ještě vyčistit DPF. To jsem se ale mýlil, včera se mi vysypalo turbo, tak koukám po inzerci, naštěstí se dá sehnat za rozumný peníze, tak uvidím... Ale začínám přemýšlet, jestli není nejvyšší čas to auto pustit do světa
a pořídit místo toho nějakýho Golfa IV nebo jedničkovou oktu...

Já se taky "pochlubím". Moje firemní oktávka má právě najeto 197tis. km, před týdnem jsem nechal preventivně vyměnit rozvody (už se ozývaly nějaké kladky) a taky EGR ventil (se slevou 15% a odpočtem DPH jsem se dostal asi na 6800kč). Myslel jsem si, jak budu mít na dlouho pokoj a že při příštím servisu nechám ještě vyčistit DPF. To jsem se ale mýlil, včera se mi vysypalo turbo, tak koukám po inzerci, naštěstí se dá sehnat za rozumný peníze, tak uvidím... Ale začínám přemýšlet, jestli není nejvyšší čas to auto pustit do světa

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
haha, tak oprava, turbo je v pořádku, bylo jen fouklé těsnění pod turbem, ale dělalo to strašný zvuky
ještě dám tedy tý jedna-šestce šanci 


Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5