Jak se dostat na 250 PS ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@nogis: A to auto co ta polku cesty tahalo malo aku spotrebu? (noteeth) Ale nie, sranda musi byt... cislo naozaj krasne na PD motor - a len to dokazuje ze rovnica spotreby je (okrem motora) z velkej casti o tom prvku medzi volantom a sedackou ;) Ked sa clovek chce "zviezt" tak nemoze cakat rovnaku spotrebu ako ked sa sustredi na ekonomiku jazdy... a vo vo vo tom to je. 8)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

O1, 66kW, pravidelně 1400km na nádrž, spotřeba nevím, ale to je trochu OT (noteeth)
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

to subz3ro_tdi: jj, souhlasím s tebou, spotřeba dlouhodobě špičková, ale je to taky o profilu trasy, kterou denně jezdím. Když potřebuju jet, umí si vzít i 12L a to na chlubení moc není ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

fuzzyi píše:O1, 66kW, pravidelně 1400km na nádrž, spotřeba nevím, ale to je trochu OT (noteeth)
(LOL) to ideš na voľnobeh, vietor v chrbte a tak max do 70km/hod a podtočený motor. To som raz skúšal pre zaujímavosť či sa to dá dostať na 4l. Mne berie OKTA od 5,0 do 5,5 na trasu 200km a to idem svižne. Golf pod 6,00 neviem dostať.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

No, to je sice hezký, ale nedá se porovnávat jedna cesta do Chorvatska lechtání po dálnici na 6q a normálně ježdění... ať máš soft jak chceš, tak pokud budeš často akcelerovat, nejvíš to poznáš právě ve městě, tak ty Race520 proste žerou víc... známej jezdí za 4,5 svižně... tady u nás třeba jedu za 5,5-6 co jezdím... on bydlí a jezdí roviny, já kopcovito couračky...
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@JohnyFlat: Ak to patrilo mne, tak vedz ze keby si cital pozorne, tak som reagoval na margo diskusie o spotrebe s Race520 na ceste na dovolenku do Chorvatska :P O sviznej jazde sa tu teraz nebavime, samozrejme ked clovek nejazdi dlhsie trasy tak sa pohybuje 6-6,5l/100km prip. viac ak si nedava pozor. Ja vobec nie som clovek co jazdi non-stop na spotrebu a tiez nemam rad ked ludia vytahuju cisla ktore sa nedaju realne (povedzme bez znalosti terenu) dosiahnut, ale o tom nebola polemika. Resp. neviem co mi chcel basnik naznacit ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Micky18
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 11 lis 2013, 20:35

??

Příspěvek od Micky18 »

Super že tu probíráte spotřebu,ale rád bych dostal nějakou odpověd na to jak se dá dostat s PD motorem přes 300 koní.
favo
blázen
Příspěvky: 2761
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Mrkni na stránky TDi Funa, jednu takovou potvoru tam má odbržděnou, tuším i s cenou úpravy.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

ja chodim za 8-9-10...no a co..opice -banany... (LOL) ako moze niekto na upravenom aute ratat spotrebu... :roll: mozno pre zaujimavost.neviem.. :?
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: ??

Příspěvek od marena tdi »

Micky18 píše:Super že tu probíráte spotřebu,ale rád bych dostal nějakou odpověd na to jak se dá dostat s PD motorem přes 300 koní.
Da ale je to opravdu ale opravdu drahe a ne zrovna snadné.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

rátám ji jen když tankuju jak najeu kolem 900-1100 na nádrž je vše v pohodě a zjistil jsem že jezdím předpisově ( v rámci možností)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Sráč
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Odpovědi: 0
Registrován: 18 úno 2008, 18:55
Bydliště: Brno

spotřeba

Příspěvek od Sráč »

Nikoho nezajímá kolik to žere hlavní je že to pořádně jede :-D
leon asv,chip,Race 520,PD pumpa,11mm,GT1749VB,jednohmota SRE HDS57,puky TT,Brake 288mm,FMIC,výfuk durch,egr-váha-kat-off,zatím...3Kw sound
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Nie je frajerina jazdit rychlo na aute s vysokou spotrebou. Frajerina je ked rychle auto dokaze jazdit usporne, ak je to potrebne 8)
A na poladenom TDI motore to nie je az taky problem - pokial sa to urobi poriadne - co na margo tejto temy (opat si rypnem) nie je mozne s rozpoctom 40 tis. ci kolko Kc (noteeth)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

subz3ro_tdi píše:@kornout: Mne PP ukazuje 4,5-5,0 a realita je 5,0-5,5... ekonomicka jazda na dlhsiu vzdialenost... trysky Race520, cerpadlo s 12mm rozdelovacou hlavou. Asi to bude aj vecou naladenia, nemyslis? Tie trysky si tu naftu z nadrze samy netahaju. Kazda tryska pusti len tolko nafty, aku dlzku vstrekovania jej podla mapy na cerpadle pustis... :) Sportove trysky maju vacsie otvory, tym padom vacsi max. prietok (nie minimalny!) a horsie podmienky pre spravne rozprasenie nafty vo valci - co ovplyvnuje primarne dymivost a kulturu chodu motora a az sekundarne spotrebu. Ked je z auta dymovnica, je jasne ze aj spotreba bude podstatne vyssia. Je rozdiel ci sa ta nafta tlaci pod tlakom XY bar alebo XY+20% bar (prinos vacsieho rozdelovacieho elementu cerpadla). Veci ako obsah kyslika v spalovanej zmesi - ktore su (mimo inym) zavisle na type turba, na velkosti plniaceho tlaku, ucinnosti chladica stlaceneho vzduchu - je uz asi potom z hladiska spotreby aj skoda rozoberat, to je tema tak na dizertacnu pracu z procesu spalovania vznetovych motorov.
Pojem neekonomicka tryska pocujem prvy krat... ale ked je Race520 "neekonomicka", co su potom trysky H-FLOX 0,275 a 0,341 8)
Píšeš sám, že RACE mají větší otvory, tudíž horší rozprach a rychlejší pokles tlaku. 12mm hlava s podávačkou tomu samo pomůže, ale furt to není kdovíjaký zázrak. Za cca 5l bych věřil na sérii ASV s tím, že po dálnici tomu nebude člověk moc dávat, poněvadž dálice co se týče spotřeby spíš přidá, než ubere. Pásmo efektivních otáček je s velkým turbem poměrně dost posunuté nahoru, což je další věc.
Každopádně daleko zábavnější je, se svézt, než držet dole spotřebu, což souvisí s tímto tématem, mě třeba na silném dieslu baví a bavilo, jak to jede v cca 3000ot, jak si ten motor přede, je to krásně agilní, žádný debilní vibrace jak ve 2000ot, turbo krásně tlačí s pootevřenou regulací. To jsem na octě uplně zbožňoval 170-180km/h. V tomto režimu (kdyby to šlo) by ten motor musel vydržet neskutečnou dobu
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nezapomínej že máme delší převodovky oproti sérii to hodně udělá ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“