Stránka 8 z 8
Napsal: 27 říj 2014, 23:36
od sikin1987
Asi mam fakt pravdu. jel sem stejnou trasu 35 km se zapojenou vahou a spotreba byla 8,6 sice jeden delsi kopec cca 2 km,,ale to neni takova hruza.
z5 studeny motor -1 stupen zahrivalo se teda hrozne dlouho snad 10 km,ale spotreba 5,8 a to je sakra rozdil.
Porad si rikam jestli nemuze byt nejaka dirka v hadici,ale nemuzu najit.
Napsal: 02 lis 2014, 09:31
od Non1
Skus natlakovat kompresorom cele sacie potrubie spoza filtra ( samozrejme nie na 8bar

), raz som tak nasiel dieru v rezonatore, natlacil som to asi na 0,5 bar a hla ono to fuci.
Napsal: 02 lis 2014, 14:07
od sikin1987
No me to tam ufukuje jak u nejakyho zavodniho auta a nikdo mi neni schopny rict proc. prej to muze delat prdly vlnovec,ale to mi nepripada logicke.
kdyz to vytocim a pustim plyn proste to upsopukne trosku to je slyset tady na tomto aute
https://www.youtube.com/watch?v=2BqDj4czIGI
a to si myslim,ze neni u dieselu prece normalni ne? zadny velky IC tam nemam ani sportovni sani
Napsal: 03 lis 2014, 09:09
od jurki888
Mas volu na vrtulke a ta sa rozkmita vtedy to spravi ten zvuk

Napsal: 03 lis 2014, 09:09
od jurki888
Mas volu na vrtulke a ta sa rozkmita vtedy to spravi ten zvuk

Napsal: 03 lis 2014, 22:01
od sikin1987
Ne tak male vule jsme nemel jeste na zadnem tubu axialni zadna radialni ani milimetr
Napsal: 05 lis 2014, 20:59
od sikin1987
Tak neco na tom mojem aute asi bude,ale nemel byhc tak psychaarit. vcera jsem mel zakaznika s 159 2,4 JTD a rikal,ze jezdi po Zline 5 km jako ja a,ze ma spotrebu 11,5 a kdyz jede mimo a honi to,tak se dostava nekde na 9,5 zprumerovane celkove. Takze uplne panikarit bych nemel,ale asi se zamerim na netesnost hadic
Napsal: 07 lis 2014, 19:54
od sikin1987
Tak jsem se dneska díval na turbo s 2 kolegy a zjistili jsme,že je tam nepatrně chycená lopatka jakoby se vzal rožek pilníčkem a to preje to podfukování. Jinak vůle tam je fakt v desetinkách. kvůli tomuto ten chip zruším aby turbo nekleklo hned. a s tou odpojenou váhou vzduchu to je taky krkolomné dneska sem jel se zapojenou a spotřeba zase opačná:D možna je tepleji kašlu na to.
ale co mě sere jestli víte jak má lybra indikaci poruch na ICS,tak mě se v dešti vždycky rožinala hladina oleje,že je jen jeden dílek,ale za sucha OK
tak jsem zkusil čidlo vytáhnout očistit a zkusit co to uděla s odpojeným. když se odpojí ukáže blikající stupnici a samozřejmě tu posranou ikonu olejničky!!!
po zapojení stále svítí to samé i po odpojení baterky na 5 minut. takj jsme to čidlo asi nějak odpálil nebo ukroutil drátky.
ale to mě pekelně sere nezhasne to. a nastavení v systému žadné není!
Napsal: 09 lis 2014, 12:50
od Non1
Ono kopce robia svoje. Teraz som zacal jazdit koli robote do kopcov a priemerna na mojej 1.9 110kW sa mi vysplhala na 8l. Je studena a hned kopec. sice sa pomerne rychlo zohreje ale to este musis vsetkych obiehat takze to svoje urobi. Takze tiez by som to u teba az tak tragicky nevidel. Pokial som jazdil roviny ( no v tatrach roviny az tak celkom nemas ale tak relativne ) tak som bol pod 7l priemer.
Napsal: 09 lis 2014, 13:13
od Torgan
ja na 1,9 88kw na 225/45 r17 mesto a kopce a obcas mimo- 7 litrov. na 205/55 r 16 zimných teraz 6litrov. dlhe trasy 5,5l
Napsal: 09 lis 2014, 15:13
od sikin1987
Ted nevim co delat driv jestli zhanet turbo nebo prehrat soft a co s tim posranym cidlem oleje, vypnout to nejde a ta ikona me sere
Na trase 3 km to zere cca 11 l dle PC zatim se nedotankovaval nema smysl po 80 km
Napsal: 10 lis 2014, 17:39
od Non1
Na cidlo by som sa zatial kludne vykaslal.
Napsal: 10 lis 2014, 18:28
od zx10r
Napsal: 11 lis 2014, 06:39
od Tomas-Oaza
Napsal: 11 lis 2014, 22:46
od sikin1987