1.4 TSI - motor KO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ale ona je dnes šance, že lze dělat vše na milimetry přesně, je třeba ale nastavit požadavek na automechanika minimálně s BAK, který bude na VŠ vyškolen na vliv únavy momenťáku na chod motoru ala koncern a použité nářadí bude uloženo na sterilním místě a Bak bude používat rukavice a utahovat svíčky....Jen si říkám, jak může někdo vyrábět spotřební věc, která vyniká takovou choulostivostí , kdy opomenutí mechána a špatný úhel odrazu a poté dopadu zapalovací jiskry zničí motor ...Koncern by měl požádat NASA a poučit se, jak organizuje práci na raketové technice a to přenést do praxe novodobých konstruktérů nového tisíciletí.. 

nepropadat panice...
- rado.h
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 180
- Registrován: 27 úno 2012, 16:07
- Bydliště: Púchov, SK
Odpovědi: 0
No ja keď som menil rozvod na mojom CAXA u nás v servise, tak sme si to 2 dni tiež užili. Ale hlavne pre zlý prípravok na fix. vačiek, už mal niečo za sebou a po prejdení cca 2km vždy chyba v motorovke (niečo s polohou natočenia sacej vačky). Samozrejme sme to rozobrali asi 3x, keď sa objednal do servisu nový prípravok, ten 1. bol požičaný, nakoľko tento motor ešte nerobili. Rozvody som mal komplet z VW, už to je 2 roky a všetko OK. Mám už na tom motore 190 tis a zatiaľ len olej a sviečky. Od chipu jazdím na olej Mobil 1 0W40, mením po 10 tis. Rozvody som menil len preventívne pri 160 tis., reťaz bola už dosť vyťahaná, ale okrem občasného zarachotenia pri 1. štarte to nijak o sebe nedávalo vedieť. Hádam to ešte čosi odjazdí, mám tam aj chip a s motorom som v podstate spokojný, výkon teraz ok, spotreba na 18" 6,7l, čo je na passat dosť dobré. Ale skutočne, tie rozvody treba robiť presne podľa postupu v Else a dať si na tom záležať, stačí malá odchýlka a môžeš to rozoberať znova.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
Na hodinky se hledá Hů vždy /pokud to jde/a samozřejmě není to na setiny, když se to stahuje, ale vždy jsem to poté kontroloval, ale mám dojem, že moderní motory jsou spíš laboratorní motory, kdy vybraní hoši v šedých pláštích s velkým nápisem na zádech testují hodnoty, které vypadávají z testovacích mašin za bambilion , ale zapomínají, že PROVOZ vše převrátí úplně jinam..Musí se přece počítat s opotřebením , které přitom vznikne, sniží se komprese, sníží těsnost pístů , zvětší se vůle , přijde karbon apod. a motor musí jezdit pořád....Aspoň by měl...roman1648 píše:No...kdyby milimetr
V příručce na nastavení rozvodu u tohoto motoru konkrétně uvádí nastavte motor do horní úvratě s přesností 0,01mm což podle hodinek ještě jde ale pak při utahování se to zákonitě musí krapet hnout...
nepropadat panice...
- rado.h
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 180
- Registrován: 27 úno 2012, 16:07
- Bydliště: Púchov, SK
Odpovědi: 0
No to by som chcel (teda vlastne nechcel a dúfam že ani neuvidím) vidieť ako vyzerá môj, so 190 tis. Zatiaľ jazdí bez problému, jedine preventívna výmena rozvodu pri 160 a každých 60 sviečky. Inak všetko pôvodné.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
Problem je, ze kdyz se udela prasklina na pistu mezi krouzky, auto stale pekne jezdi a pomaloucku ztraci kompresi.. pak najednou zacne cukat a casto byva pozde, protoze uz to dre stenu a inovovany pist uz neni treba davat, cely motor rovnou. Vsem znamym se me preventivni okouknuti pistu (při vymene rozvodu) podarilo predejit nejhorsimu.
To neni jen o krouzcich, casem praskne stena mezi krouzky a zacne vydirat valec. Inovovany pist je predelany, takze rovnou nove pisty.dist01 píše:To je tak ty motory rozdelavat a preventivne překroužkovávat
Naposledy upravil(a) uiqjirka dne 24 lis 2018, 12:22, celkem upraveno 2 x.
První majitel, nechá se tedy zhruba říci, jak s tím jezdil, jestli podle rádce, nebo je to DSG? Olej to jistě nebralo, ale černota spalováku i mezikruží na pístu je šílená, vnitřní EGR asi bylo často využito naplno ... Opravdu karbonu jak z fichtla ... To se pak ta nižší spotřeba benzínu přímovstřiku vyplatí ve srovnání s MPIHuml píše:1,4 TSi CAXA, 99tis. najeto, no holt LSPI je sviňa
