Stránka 8 z 13
Napsal: 07 lis 2018, 09:03
od dist01
To je tak ty motory rozdelavat a preventivne překroužkovávat
Napsal: 07 lis 2018, 11:40
od jericho-3
Ale ona je dnes šance, že lze dělat vše na milimetry přesně, je třeba ale nastavit požadavek na automechanika minimálně s BAK, který bude na VŠ vyškolen na vliv únavy momenťáku na chod motoru ala koncern a použité nářadí bude uloženo na sterilním místě a Bak bude používat rukavice a utahovat svíčky....Jen si říkám, jak může někdo vyrábět spotřební věc, která vyniká takovou choulostivostí , kdy opomenutí mechána a špatný úhel odrazu a poté dopadu zapalovací jiskry zničí motor ...Koncern by měl požádat NASA a poučit se, jak organizuje práci na raketové technice a to přenést do praxe novodobých konstruktérů nového tisíciletí..

Napsal: 07 lis 2018, 11:59
od roman1648
No...kdyby milimetr
V příručce na nastavení rozvodu u tohoto motoru konkrétně uvádí nastavte motor do horní úvratě s přesností 0,01mm což podle hodinek ještě jde ale pak při utahování se to zákonitě musí krapet hnout...
Napsal: 07 lis 2018, 13:13
od rado.h
No ja keď som menil rozvod na mojom CAXA u nás v servise, tak sme si to 2 dni tiež užili. Ale hlavne pre zlý prípravok na fix. vačiek, už mal niečo za sebou a po prejdení cca 2km vždy chyba v motorovke (niečo s polohou natočenia sacej vačky). Samozrejme sme to rozobrali asi 3x, keď sa objednal do servisu nový prípravok, ten 1. bol požičaný, nakoľko tento motor ešte nerobili. Rozvody som mal komplet z VW, už to je 2 roky a všetko OK. Mám už na tom motore 190 tis a zatiaľ len olej a sviečky. Od chipu jazdím na olej Mobil 1 0W40, mením po 10 tis. Rozvody som menil len preventívne pri 160 tis., reťaz bola už dosť vyťahaná, ale okrem občasného zarachotenia pri 1. štarte to nijak o sebe nedávalo vedieť. Hádam to ešte čosi odjazdí, mám tam aj chip a s motorom som v podstate spokojný, výkon teraz ok, spotreba na 18" 6,7l, čo je na passat dosť dobré. Ale skutočne, tie rozvody treba robiť presne podľa postupu v Else a dať si na tom záležať, stačí malá odchýlka a môžeš to rozoberať znova.
Napsal: 07 lis 2018, 13:27
od favo
Zlatý rozvody u Felicií a favoritů.
Napsal: 07 lis 2018, 14:12
od fekálek
Jednou jsem zažil dělat idiota rozvod na fávu a spadl mu axial, taky to musel dělat trochu člověk, néé opice
Napsal: 07 lis 2018, 14:12
od fekálek
Jednou jsem zažil dělat idiota rozvod na fávu a spadl mu axial, taky to musel dělat trochu člověk, néé opice
Napsal: 07 lis 2018, 17:22
od jericho-3
roman1648 píše:No...kdyby milimetr
V příručce na nastavení rozvodu u tohoto motoru konkrétně uvádí nastavte motor do horní úvratě s přesností 0,01mm což podle hodinek ještě jde ale pak při utahování se to zákonitě musí krapet hnout...
Na hodinky se hledá Hů vždy /pokud to jde/a samozřejmě není to na setiny, když se to stahuje, ale vždy jsem to poté kontroloval, ale mám dojem, že moderní motory jsou spíš laboratorní motory, kdy vybraní hoši v šedých pláštích s velkým nápisem na zádech testují hodnoty, které vypadávají z testovacích mašin za bambilion , ale zapomínají, že PROVOZ vše převrátí úplně jinam..Musí se přece počítat s opotřebením , které přitom vznikne, sniží se komprese, sníží těsnost pístů , zvětší se vůle , přijde karbon apod. a motor musí jezdit pořád....Aspoň by měl...
Napsal: 23 lis 2018, 20:46
od Huml
Napsal: 23 lis 2018, 21:42
od valekf
Mam na tuhle nemoc kdyztak pisty NURAL od 815,- a nebo Kolben od 1420,-
Napsal: 23 lis 2018, 22:32
od maka123
Písty já fichtlovi. Tam je karbonu!
Napsal: 24 lis 2018, 07:54
od roman1648
No,při tom nájezdu...to je hnus,jdu blejt...
Napsal: 24 lis 2018, 08:17
od rado.h
No to by som chcel (teda vlastne nechcel a dúfam že ani neuvidím) vidieť ako vyzerá môj, so 190 tis. Zatiaľ jazdí bez problému, jedine preventívna výmena rozvodu pri 160 a každých 60 sviečky. Inak všetko pôvodné.
Napsal: 24 lis 2018, 09:00
od uiqjirka
Problem je, ze kdyz se udela prasklina na pistu mezi krouzky, auto stale pekne jezdi a pomaloucku ztraci kompresi.. pak najednou zacne cukat a casto byva pozde, protoze uz to dre stenu a inovovany pist uz neni treba davat, cely motor rovnou. Vsem znamym se me preventivni okouknuti pistu (při vymene rozvodu) podarilo predejit nejhorsimu.
dist01 píše:To je tak ty motory rozdelavat a preventivne překroužkovávat
To neni jen o krouzcich, casem praskne stena mezi krouzky a zacne vydirat valec. Inovovany pist je predelany, takze rovnou nove pisty.
Napsal: 24 lis 2018, 09:26
od Rayx
Huml píše:1,4 TSi CAXA, 99tis. najeto, no holt LSPI je sviňa
První majitel, nechá se tedy zhruba říci, jak s tím jezdil, jestli podle rádce, nebo je to DSG? Olej to jistě nebralo, ale černota spalováku i mezikruží na pístu je šílená, vnitřní EGR asi bylo často využito naplno ... Opravdu karbonu jak z fichtla ... To se pak ta nižší spotřeba benzínu přímovstřiku vyplatí ve srovnání s MPI
