hranicka píše:Jo, to házení volnoběhu a při otáčkách 1200-1500 by mě taky zajímalo, jak to doladit, když to s vagem nemluví.
No Lucasa znas, cili pokud nepomohlo ani vrteni s tim potenciometrem, tak to bude asi cerpadlo. Mne taky rumploval, semtam si pridaval za jizdy plyn a pak dopridaval
radluk píše:Minuly tyden jsem kupoval nove zhavky, SWAG (jine nemeli), ale mam dojem, ze uz je jedna v prdeli. Z te dnesni kvality by se jeden normalne posr....
já měnil taky dva a bylo to taky jak pášeš chvilku to chytalo a pak jsem točil dlouho,
nakonec jsem zjistil mám teflonové průhledné přepady z gumexu a na čterce bylo vidět jak přisává po chcípnuí motoru , tak jsem hadičku zkrátil prohřál nasunul a OK
prostě jak jsem sdělával trubky abych se dostal k žhavkám tak jsem pohýbal s hadičkama a problém byl na světě
Ono to netoci dlouho, ale opet je tam zavada, ktera vypada na zhavku, ze po startu kope a jede na tri valce a pokuruje. Pritom po vymene chytal na brnk kolem nuly, lip snad jak teply...
Jinak jsem kuchnul spicku zhavice Brisk, je to vyplnene nejakym zaruvzdornym praskem a spirala nic moc, rekl bych, ze nez se tak provozem opalila, tak nemel drat prumer vetsi jak 1 mm. Spiralka k smichu...
To musis poznat na chodu motoru okamzite, je to citlive, i kdyz nafta nestrika, tak povolena matice zpusobi kuckani a vynechavani, ten motor je pak takovy proste divny
Palivak to nepusti....nejspis....ale trocha nafty v tomhle pocasi neni nikdy na skodu nema cenu za kazdou cenu setrit halire a pak zustat viset v tomhe zatracenym mraze se sadlem v nadrzi ...pisu to sem spis pro ty mene zkusene Radluk je uz protreli olejar .....kazdopadne i zasadlena nadrz neni uplnej prusvih kdyz neni az po okraj plna vetsinou po naliti nafty se mi k memu prekvapeni vetsinou podarilo spunt rozjezdit
Ted planuju, ze hodim ten VW patent filtr s tim ventilem do prdele! A vrazim tam Elektricky predehrivany filtr z Fiata (predehrivac Bosch). Vypada to, ze ten ventil asi propousti pri vetsich mrazech nekama vzduch a pada nafta.
radluk píše:Ted planuju, ze hodim ten VW patent filtr s tim ventilem do prdele! A vrazim tam Elektricky predehrivany filtr z Fiata (predehrivac Bosch). Vypada to, ze ten ventil asi propousti pri vetsich mrazech nekama vzduch a pada nafta.
radluk nějak furt nevím o čem vykládáš co máš vlastně za auto?
Normalne 1,9D AEF, ta ma ten posrany filtr s pevnymi vyvody a nespolehlivym ventilem na vrchu filtru. Neni nad klasicke patrony, ktere se jen povoli a odsrubuji...
Myslenka konstrukteru byla asi zajimava, ale v praxi je k hovnu. Protoze nez se prohreje cerpadlo, aby z nej teklo ohrate palivo a pri vzniku podtlaku se cast vracela do filtru a rozpustila parafin, tak v zime bude davno filtr zajebany parafinem, protoze se motor strasne pomalu a lenive ohriva a to neni jeste primy vstrik.
nebo myslis, nechat ho tam, resp. kupit novy? Je to zbytecny zdroj potencionalni netesnosti. On neni termo, je tam prachobycejna kulicka a pruzinka, je to mechanicka zalezitost. Je to zkratla zpatecka.
radluk píše:nebo myslis, nechat ho tam, resp. kupit novy? Je to zbytecny zdroj potencionalni netesnosti. On neni termo, je tam prachobycejna kulicka a pruzinka, je to mechanicka zalezitost. Je to zkratla zpatecka.
radluk co píšeš nevím vím že je tam termoventil a jeho činnost jsem si ověřil u fábky kdy si přečteš teplotu paliva,
na feldě máš termoventil který upravuje palivo na 3O stupnů nic víc o tom nevím ale umím to zjistit už mám konečně lejzrový eploměr
Ono to asi je za ucelem ohrevu paliva, ale uvnitr je pouze kulicka, je to zpetny ventil, nic tam neni uvnitr. Teplota na to nema vliv u felcky. Pokud na saci strane vznikne ve filtru podtlak (parafin, ucpany filtr, prudka akcelerace) tak pruzina povoli a palivo se vraci primo ze zpatecky do filtru