starty na RO

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

hranicka píše:Jo, to házení volnoběhu a při otáčkách 1200-1500 by mě taky zajímalo, jak to doladit, když to s vagem nemluví.
No Lucasa znas, cili pokud nepomohlo ani vrteni s tim potenciometrem, tak to bude asi cerpadlo. Mne taky rumploval, semtam si pridaval za jizdy plyn a pak dopridaval (crazy)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:Minuly tyden jsem kupoval nove zhavky, SWAG (jine nemeli), ale mam dojem, ze uz je jedna v prdeli. Z te dnesni kvality by se jeden normalne posr....
já měnil taky dva a bylo to taky jak pášeš chvilku to chytalo a pak jsem točil dlouho,

nakonec jsem zjistil mám teflonové průhledné přepady z gumexu a na čterce bylo vidět jak přisává po chcípnuí motoru , tak jsem hadičku zkrátil prohřál nasunul a OK

prostě jak jsem sdělával trubky abych se dostal k žhavkám tak jsem pohýbal s hadičkama a problém byl na světě ;)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Ono to netoci dlouho, ale opet je tam zavada, ktera vypada na zhavku, ze po startu kope a jede na tri valce a pokuruje. Pritom po vymene chytal na brnk kolem nuly, lip snad jak teply...

Jinak jsem kuchnul spicku zhavice Brisk, je to vyplnene nejakym zaruvzdornym praskem a spirala nic moc, rekl bych, ze nez se tak provozem opalila, tak nemel drat prumer vetsi jak 1 mm. Spiralka k smichu...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ještě jsem měl že tonda nedotáhl jednu trubku na čerpadle no podobný problém po výměně žhavek časem

ale byla vidět nafta na zemi časem ;)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

To musis poznat na chodu motoru okamzite, je to citlive, i kdyz nafta nestrika, tak povolena matice zpusobi kuckani a vynechavani, ten motor je pak takovy proste divny
Fantomas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 08 črc 2010, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fantomas »

Jj, přepadové hadičky se taky měnily, byly našrot.
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta :o)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

dnes - 10°C, start na MERO na prevaleni, ale uz to bude chtet redit naftou, neni to ono, obcas cuka pri potrebe paliva mrcha.
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobyd »

Palivak to nepusti....nejspis....ale trocha nafty v tomhle pocasi neni nikdy na skodu nema cenu za kazdou cenu setrit halire a pak zustat viset v tomhe zatracenym mraze se sadlem v nadrzi ...pisu to sem spis pro ty mene zkusene Radluk je uz protreli olejar :) .....kazdopadne i zasadlena nadrz neni uplnej prusvih kdyz neni az po okraj plna vetsinou po naliti nafty se mi k memu prekvapeni vetsinou podarilo spunt rozjezdit :scooter:
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Ted planuju, ze hodim ten VW patent filtr s tim ventilem do prdele! A vrazim tam Elektricky predehrivany filtr z Fiata (predehrivac Bosch). Vypada to, ze ten ventil asi propousti pri vetsich mrazech nekama vzduch a pada nafta.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:Ted planuju, ze hodim ten VW patent filtr s tim ventilem do prdele! A vrazim tam Elektricky predehrivany filtr z Fiata (predehrivac Bosch). Vypada to, ze ten ventil asi propousti pri vetsich mrazech nekama vzduch a pada nafta.

radluk nějak furt nevím o čem vykládáš co máš vlastně za auto?
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Normalne 1,9D AEF, ta ma ten posrany filtr s pevnymi vyvody a nespolehlivym ventilem na vrchu filtru. Neni nad klasicke patrony, ktere se jen povoli a odsrubuji...
Myslenka konstrukteru byla asi zajimava, ale v praxi je k hovnu. Protoze nez se prohreje cerpadlo, aby z nej teklo ohrate palivo a pri vzniku podtlaku se cast vracela do filtru a rozpustila parafin, tak v zime bude davno filtr zajebany parafinem, protoze se motor strasne pomalu a lenive ohriva a to neni jeste primy vstrik.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk tak to není ten termoventil se má měnit každou druhou výměnu filtru a nikdo to nedělal byl drahy, no a pak to fachčilo,

v létě to fachčí spolehlivě je tam fakt za chvilku 3O stupnů v zimě z toho vytáhneš tak 15 víc čerpadlo neohřeje
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

nebo myslis, nechat ho tam, resp. kupit novy? Je to zbytecny zdroj potencionalni netesnosti. On neni termo, je tam prachobycejna kulicka a pruzinka, je to mechanicka zalezitost. Je to zkratla zpatecka.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:nebo myslis, nechat ho tam, resp. kupit novy? Je to zbytecny zdroj potencionalni netesnosti. On neni termo, je tam prachobycejna kulicka a pruzinka, je to mechanicka zalezitost. Je to zkratla zpatecka.
radluk co píšeš nevím vím že je tam termoventil a jeho činnost jsem si ověřil u fábky kdy si přečteš teplotu paliva,

na feldě máš termoventil který upravuje palivo na 3O stupnů nic víc o tom nevím ale umím to zjistit už mám konečně lejzrový eploměr ;)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Ono to asi je za ucelem ohrevu paliva, ale uvnitr je pouze kulicka, je to zpetny ventil, nic tam neni uvnitr. Teplota na to nema vliv u felcky. Pokud na saci strane vznikne ve filtru podtlak (parafin, ucpany filtr, prudka akcelerace) tak pruzina povoli a palivo se vraci primo ze zpatecky do filtru
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“