Stránka 8 z 8

Napsal: 15 lis 2010, 15:05
od nebulus
moose: Prezraď koľko Ťa stálo toto servisné dobrodzužstvo. Podľa popisu prác a závad to už museli byť desiatky tisíc :?

Napsal: 15 lis 2010, 15:07
od moose
naposledy to nestálo nic, při rupnutí rozvodů a potkání motoru 25 tisíc + turbo, kolik to stálo minulý rok si už ani radši nepamatuji...

Napsal: 15 lis 2010, 16:05
od rehak6co
Neuvěřitelná story, píšeš kontrolka mazání ztráta 1,5l oleje na 150km divný hvízdání z výfuku. Ten olej se musí někam ztratit a nevěřim, že po 150km ti přibyde litr oleje v okruhu chlazení. Musíš napsat jestli ti auto hulí. Buď máš problém s mazáním turba(tlak oleje, přivod a odvod oleje) a zas ti to žere olej tudíž by ti to kouřilo z vejfuku. Nebo je někdo v motoru místo(chladič voda-olej, blok motoru nebo hlava), kde se ti prostě mísí voda s olejem.

Jinak si myslim, že v tom prvnim servise jim nedělalo problem ti něco hodit do sání, podělali montáž hlavy a navíc ten repas turba který ti montovali taky odešlo. Taky nechápu jak je častý že se ustřihne šroub co drží napínací kladku rozvodů...

řekl bych že si do toho motoru dal tolik co mi stála celá koktávka :roll:

Napsal: 15 lis 2010, 16:13
od llukass
A jak to dopadlo s tím chladičem oleje? Kontroloval jsi ho, nebo vyměnil za nový? Viděl bych závadu v něm.

Napsal: 15 lis 2010, 18:21
od moose
no to jsme ještě nezkoušeli. protože se to poprvé tehdy vyřešilo tou hlavou.. ale už jsem to mechanikovi říkal

Napsal: 23 srp 2011, 20:53
od Pašík TDI
moose píše:no to jsme ještě nezkoušeli. protože se to poprvé tehdy vyřešilo tou hlavou.. ale už jsem to mechanikovi říkal
A jak to teda dopadlo?

Napsal: 09 úno 2015, 15:22
od moose
tak po dlouhy dobe to uz muzu napsat : prasknutej blok motoru, proto šel olej do vody, automechanik přetáhl šrouby hlavy... takže se to řešilo výměnou motoru, pěknej vopruz to byl... k tomu mechanikovi už radši asi ne... (LOL)