Stránka 8 z 32

Napsal: 08 kvě 2010, 07:08
od misoVW
budes ju muset trocha pootocit aj s trubkou, aby si tam dostal ten kluc.

Napsal: 08 kvě 2010, 07:20
od octa8
Ano, to jsem pootocil i s trubkou, ale hybe se ta spodni matice i s tou horni, takze to mi nepomuze. Na jakou tloustku sbrusujete ten klic?

Napsal: 08 kvě 2010, 07:23
od misoVW
na taku, aby Ti tam vosiel.

Napsal: 08 kvě 2010, 07:26
od octa8
ano, ale aby presel z jedne matice na druhou ho musim sbrousit tak na 3mm, pak uz nevydrzi, ne?

Napsal: 08 kvě 2010, 07:27
od misoVW
ne ne, potrebujes vidlicovy kluc a zbrusit okraje, ten potom z boku nasadis len na ten spodny diel.

Napsal: 08 kvě 2010, 07:29
od octa8
ok a diky, to asi bude jednine reseni, jdu to zkusit

Napsal: 09 kvě 2010, 08:16
od jear ewing
Tak turbo mám složeno, nasazeno (distanční válečky vyšší o 0,2.mm) dělal jsem nyní Brno a zpět a auto mi tak ještě nejelo, luxusně se vytáčí..
Uvidím jak po 30.tis km a dám vědět jak to dopadlo, ale je to tak jak píše HUml, člověk si zvykne na nízký výkon a ani neví že nakl.lopatek je nefunkční..

Napsal: 09 kvě 2010, 08:24
od OťasTDi
jj řeší se to až když padá motor do nouzáku.já to mám o 0,15mm a naprostá spokojenost.ptal jsem se na tu nerez,co to bylo zač a je to obyčejná strojní,ale řešit to nebudu.teďka v týdnu jsem jí protáhnul po německé dálnici.700km v kuse a vůbec jsem to nešetřil a naprostá spokojenost.zkoušel jsem za studena tlačit prstem na táhlo a jde naprosto volně...

Napsal: 10 kvě 2010, 16:32
od octa8
Takže mám turbo vcajku. Nakonec v mém případě stačil jen klíč vidlicový. Přidal jsem tam 0,15. Po složení naměřeno cca 0,2 - 0,25.

Napsal: 10 kvě 2010, 16:58
od dhfool
Zajímal by mě log s vypodloženým a nevypodložený turbem... Nemá někdo ?

Napsal: 10 kvě 2010, 17:57
od octa8
Ano, zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 810#446810

Taky bych rád porovnal :) ,

Napsal: 11 kvě 2010, 11:06
od mva1
a co takový zanesený lopatky x životnost turba ?

Napsal: 11 kvě 2010, 16:55
od octa8
výše uvedenému dotazu nerozumím...
co říkáte na LOGy, hlavně ty po opravě?
http://leteckaposta.cz/127393224

Napsal: 11 kvě 2010, 17:14
od Huml
chtělo by to o kousek zkrátit táhlo, pomalu to nabíhá

Napsal: 11 kvě 2010, 19:02
od octa8
Humle, zkrátit táhlo? O kolik? Aby to pak netlačilo moc a šlo do nouzáku. A dotaz, sice jsem měl turbo venku, ale na tahlo jsem nešahal, vubec jsem baňku nesundával. PS: Půjde to udělat jen spodem, nebo je lepší vrchem. Ven už snad nic dávat nemusím, ne? Díky