UPOZORNĚNÍ NA LUMPY!!!!!Snad vyřešeno!!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
co vim tak na zacatku tu psal muj kamarad ze prave on v tech spinavych monterkach chodi do tech super znackovych servisu kdyz ti specialisti si nevi rady)))) a musi jim pomoci rozchodit motory......
no a etku a elsu stim si poradi kazdy kdo ma kolem 30 let kdo je holt starsi nad 50 nerikam ze vsichni tak s PC nejsou takovy kamaradi.....
ale to neni vina lidi ale vychovy pred rokem 89 a naslednych 10 let pote
ja znackovej servis nemam rad vecinou mi nikdy neporadily uznavam ale ty vtech spinavejch monterkach kteri umi! a nekecaji kraviny.
On totiz kazdej nejak zacina i na garazi ale ty vtech origo servisech to maji jiz umet a to je ten rozdil...
no a etku a elsu stim si poradi kazdy kdo ma kolem 30 let kdo je holt starsi nad 50 nerikam ze vsichni tak s PC nejsou takovy kamaradi.....
ale to neni vina lidi ale vychovy pred rokem 89 a naslednych 10 let pote
ja znackovej servis nemam rad vecinou mi nikdy neporadily uznavam ale ty vtech spinavejch monterkach kteri umi! a nekecaji kraviny.
On totiz kazdej nejak zacina i na garazi ale ty vtech origo servisech to maji jiz umet a to je ten rozdil...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 19 říj 2007, 20:02
Odpovědi: 0
No, osobně jsem nikdy neviděl někoho cizího, kdo chodí pomáhat do autorizáku. Ony totiž autorizované servisy mají trošku jiné podmínky a problémy (myslím tím opravdové problémy) se řeší technickou pomocí výrobce. Ještě jsem nezažil, že by se problém neodstranil. Když se už objevil opravdu problém, který trval déle než měsíc, zákaznici bez problému vrátili auto, pokud chtěli. ( Viz problém u prvních pětkových golfů 1,4l - vynechávaní válců při venkovní teplotě 19 °C).
A výmluvy, že lidi nad 50 neumí s Etkou a Elzou, tak to je k smíchu, u nás v tomto věku mechanici dělají a práci s PC zvládají. To je ten rozdíl mezi autorizákem a garáží - investice do školení a taky jde o to, aby se člověk něco chtěl naučit, a né se vymlouvat na dobu před r. 89. Pokud vím, byla to doba Favoritů a už v té době to tzv. fachmani ze staré školy nezvládali, protože na rozdíl od Š 120 tam přibylo tyristorové zapalování, a to byla brutální elektronika, že?
Jsem zvědavý, jak v garážích budete po geometrii kalibrovat ACC, asistenta držení jízdního pruhu, který se musí kalibrovat i při výměně čelního skla atd. Dodnes jezdí zákazníci s Passaty, kterým po výměně zadních destiček nejde elektrická ruční brzda. Někteří z Vás ani neví, že se ty třmeny prostě nedají přervat jako na starých modelech. A to nemluvím o tom, že každý mění vstřiky PPD a není schopný ani udělat základní nastavení. Takže Vám přeji mnoho úspěchů.
A výmluvy, že lidi nad 50 neumí s Etkou a Elzou, tak to je k smíchu, u nás v tomto věku mechanici dělají a práci s PC zvládají. To je ten rozdíl mezi autorizákem a garáží - investice do školení a taky jde o to, aby se člověk něco chtěl naučit, a né se vymlouvat na dobu před r. 89. Pokud vím, byla to doba Favoritů a už v té době to tzv. fachmani ze staré školy nezvládali, protože na rozdíl od Š 120 tam přibylo tyristorové zapalování, a to byla brutální elektronika, že?
Jsem zvědavý, jak v garážích budete po geometrii kalibrovat ACC, asistenta držení jízdního pruhu, který se musí kalibrovat i při výměně čelního skla atd. Dodnes jezdí zákazníci s Passaty, kterým po výměně zadních destiček nejde elektrická ruční brzda. Někteří z Vás ani neví, že se ty třmeny prostě nedají přervat jako na starých modelech. A to nemluvím o tom, že každý mění vstřiky PPD a není schopný ani udělat základní nastavení. Takže Vám přeji mnoho úspěchů.
Pocuj kamarat, najst dobry znackovy servis je u nas takmer nemozne, pretoze autorizovane servisi si nedokazu resp. nechcu zaplatit fakt dobrych mechanikov a tak to riesia tak ze poslu "vyuceneho maliara" na dvojtizdnovy rychlokurz a ten sa potom snazy najst chybu v niecom ocom nema ani sajnu ako to funguje. Kazdy schopny chlapec vyuceny automechanik ktoreho remeslo bavi, sa asi rok najviac tak dva zauci v znackovom servise (absolvuje hromadu skoleni aby sa vyznal) a potom zacne robit sam. Sam chodim s autami na STK a furt ma poslu do servisu z nejakou drobnostou. Kym maju auto (cakam akoze zakaznik) som furt pri aute aj vdielni nakolko mam BOZP takze ma neodbiju a pod. Ked pozeram na tych "automechanikov" tak neviem ci mam plakat alebo sa smiat. Kukam na pana ako meni rozvod na Leone ASV. Vsetko si poznaci farbou a zhodi remen. Nato sa ho pytam ze preco nepouzije pripravky. Odpovie mi ze nema. Ja mu nato sak ich vidim vystavene v skryni (vytrine). Jaj tak mame ale su zamknute v tej vytrine a kluce ma majster a nechcemu ist pytat kluce bla bla. A spustu inych situacii ked som videl ze pripravky maju a ani ich nevedia spravne pouzivat a o niektorych ani nevedia naco vobec su. Neraz sa mi stalo ze auto prislo z nejakou banalnou chybou ktoru v dvoch autorizakoch nevedeli opravit. Toje tak ked vyuceny masiar po rychlokurze opravuje auto. Na skoleni mu povedali ze treba to a to vymenit lebo to skoro furt odchadza, tak on to meni ako cvicena opica aj ked to s danou zavadou nema ziaden suvis.sarkafarka píše:No, osobně jsem nikdy neviděl někoho cizího, kdo chodí pomáhat do autorizáku. Ony totiž autorizované servisy mají trošku jiné podmínky a problémy (myslím tím opravdové problémy) se řeší technickou pomocí výrobce. Ještě jsem nezažil, že by se problém neodstranil. Když se už objevil opravdu problém, který trval déle než měsíc, zákaznici bez problému vrátili auto, pokud chtěli. ( Viz problém u prvních pětkových golfů 1,4l - vynechávaní válců při venkovní teplotě 19 °C).
A výmluvy, že lidi nad 50 neumí s Etkou a Elzou, tak to je k smíchu, u nás v tomto věku mechanici dělají a práci s PC zvládají. To je ten rozdíl mezi autorizákem a garáží - investice do školení a taky jde o to, aby se člověk něco chtěl naučit, a né se vymlouvat na dobu před r. 89. Pokud vím, byla to doba Favoritů a už v té době to tzv. fachmani ze staré školy nezvládali, protože na rozdíl od Š 120 tam přibylo tyristorové zapalování, a to byla brutální elektronika, že?
Jsem zvědavý, jak v garážích budete po geometrii kalibrovat ACC, asistenta držení jízdního pruhu, který se musí kalibrovat i při výměně čelního skla atd. Dodnes jezdí zákazníci s Passaty, kterým po výměně zadních destiček nejde elektrická ruční brzda. Někteří z Vás ani neví, že se ty třmeny prostě nedají přervat jako na starých modelech. A to nemluvím o tom, že každý mění vstřiky PPD a není schopný ani udělat základní nastavení. Takže Vám přeji mnoho úspěchů.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 19 říj 2007, 20:02
Odpovědi: 0
Možná jinde ano, ale u nás vyučený malíř nepracuje. Možná u vás jo. Ovšem je to v přístupu k práci a loajalitě k firmě. Nikdo nedrží nikoho násilím a jestli někdo odejde kvůli pár stovkám, ať jde, stejně brzy narazí na problémy. Pokud jde o přípravky, servis ty povinné přípravky mít musí, jinak neprojde auditem. A opravdu není problém přípravky mít a používat, stačí trošku organizace.
A pokud jde o výměnu dílů, existují přesně dané postupy, jak se má co dělat. A pokud není závada ve vyměněným dílu, tak se starý namontuje zpátky a nový se pošle zpět, tzv. zpětný odkup, do určité doby za plnou cenu, tak nevím, proč by měl servis měnit zbytečně nějaké díly.
A pokud jde o výměnu dílů, existují přesně dané postupy, jak se má co dělat. A pokud není závada ve vyměněným dílu, tak se starý namontuje zpátky a nový se pošle zpět, tzv. zpětný odkup, do určité doby za plnou cenu, tak nevím, proč by měl servis měnit zbytečně nějaké díly.
Naposledy upravil(a) sarkafarka dne 02 srp 2009, 19:23, celkem upraveno 1 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 19 říj 2007, 20:02
Odpovědi: 0
- RR
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 463
- Registrován: 08 říj 2007, 14:29
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
A VZDUCHOVÉHO FILTRU!!!!.Opravdu jsem u toho nebyl tak nemůžu říct jak to vzniklo a asi se to skutečně již nikdo nedozvíme.Ale varianta popsaná již výše není nemožná.Jen jsem se zastal Zákazníka a udělal bych to kdykoliv a kdekoliv Znova.Cením si informací a skušených mechaniků(garáž mistrů) pač nikdo zkušený z nebe nezpadl a pokud se k takéto cenné informaci může dostat tady na foru Tak je to opravdu super.Tím díky všem za informace a rady které jsem zde získal a Věřím že se budu moct do budoucna znova obrátit o pro radu. Radimsarkafarka píše:Však to tu pořád píšu. Ale všichni ti chytráci tady dosud nevysvětlili, jak se tam ten kámen při vyměně oleje dostal, jen všichni nadávají na autorizáky.
RRadim 608557734
byl sem kdysi se svym smartem na vymenu oleje v Brne u Mercedesu ale ta vymena se mi nezdala u benzinu a olej po vymene stejne cernej..... divne sem si rekl
Potreboval sem vymenit i svicky no a tak me napadlo si na tu glazuru udelat tecku permanetni fixou.
Po vymene svicek sem si zkontroloval ty co tam byli a hadej byli vymenene nebo ne ???? no nebyli po vymene meli tu tecku stale co ztoho plyne???
proste neudelali ani to ani ono neumi to, nechce se jim proste hruza.
Kdyz sem kupoval audi primo u audi liberec tak hadej jak sem dopad ??? vydrene vacky (nasledovala vymena motoru). a to sem mel papir ze motor je jako novej))))))))))))))))heheh audi liberec ja banda vylizancu doslova...
No a budem pokracovat po koupi audi sem jel na zkouseni tlaku ve valcich rekli mi pak ze je to ok kdyz sem chtel papir kde to maji jasne vyjete z jejich super diagnostickych pristroju tak najednou se papir zasantrocil......
muzu pokracovat dal jel sem na diagnostiku a mechanik hledal zasuvku ???
je to ho tuna a tuna autorizovane servis v CR je proste banda nemehel kteri jak ty rikas nejsou tak perfekne skoleni......
to v Anglii ci v Nemecku kde casto jsem je pristup tak drasticky jinej tak silene jinej ze kdo to nezazije tak nepochopi.
servisky v CR nebudu nikdy obhajovat a nikdy do nich nejedu ne takdy do zahranici to mam kousek a je to levnejsi pohodlnejsi
Potreboval sem vymenit i svicky no a tak me napadlo si na tu glazuru udelat tecku permanetni fixou.
Po vymene svicek sem si zkontroloval ty co tam byli a hadej byli vymenene nebo ne ???? no nebyli po vymene meli tu tecku stale co ztoho plyne???
proste neudelali ani to ani ono neumi to, nechce se jim proste hruza.
Kdyz sem kupoval audi primo u audi liberec tak hadej jak sem dopad ??? vydrene vacky (nasledovala vymena motoru). a to sem mel papir ze motor je jako novej))))))))))))))))heheh audi liberec ja banda vylizancu doslova...
No a budem pokracovat po koupi audi sem jel na zkouseni tlaku ve valcich rekli mi pak ze je to ok kdyz sem chtel papir kde to maji jasne vyjete z jejich super diagnostickych pristroju tak najednou se papir zasantrocil......
muzu pokracovat dal jel sem na diagnostiku a mechanik hledal zasuvku ???
je to ho tuna a tuna autorizovane servis v CR je proste banda nemehel kteri jak ty rikas nejsou tak perfekne skoleni......
to v Anglii ci v Nemecku kde casto jsem je pristup tak drasticky jinej tak silene jinej ze kdo to nezazije tak nepochopi.
servisky v CR nebudu nikdy obhajovat a nikdy do nich nejedu ne takdy do zahranici to mam kousek a je to levnejsi pohodlnejsi
- Wector's
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 21 říj 2007, 10:30
- Bydliště: Czech Republic
Odpovědi: 0
Co si budem říkat takový velký šutr (pokud to je na obrázku šutr) je pěkná blbost a navíc je ještě tak pravidelně obroušený
prostě tomu nevěřím.A můžeš mi říct kam až ten velký kámen do toho turba zapadl?Vždyť by vypadl už při demontáži toho turba
neříkej mi že se dostal až k ložisku a čekal až ho ty vytáhnes
celé tady tohle je pěkná blbost 




...
Záleží na lidech, potřeboval jsem na O1 ten opravnej kablík od cívky do svorkovnice budíků jeden pracovník v dílech říkal že se tohle nedodává a druhej se ani nekoukal do PC, šel vytáhnul to z regálu.
Potřeboval jsem olej do převodovky DSG a v jednom autorizáku mi donesli olej do manuální převodovky
Ale i jinde se dějou chyby:
Teď se mi stalo, že jsem potřeboval vnitřní homokyneťáky na felicii, ale nechtěl jsem čínu, v jedech autodílech v praze kde se specializují na repasované poloosy mi slíbili kloub z Francie říkám ok, koupím ho a v krabici byl zabalenej kloub Starline z AutoKelly, dneska jsem si jeden koupil abych to porovnal a jsou stejný a ani kód kelly z něj nesmazali
Potřeboval jsem olej do převodovky DSG a v jednom autorizáku mi donesli olej do manuální převodovky

Ale i jinde se dějou chyby:
Teď se mi stalo, že jsem potřeboval vnitřní homokyneťáky na felicii, ale nechtěl jsem čínu, v jedech autodílech v praze kde se specializují na repasované poloosy mi slíbili kloub z Francie říkám ok, koupím ho a v krabici byl zabalenej kloub Starline z AutoKelly, dneska jsem si jeden koupil abych to porovnal a jsou stejný a ani kód kelly z něj nesmazali

- Wector's
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 21 říj 2007, 10:30
- Bydliště: Czech Republic
Odpovědi: 0
avatar píše:byl sem kdysi se svym smartem na vymenu oleje v Brne u Mercedesu ale ta vymena se mi nezdala u benzinu a olej po vymene stejne cernej..... divne sem si rekl
Potreboval sem vymenit i svicky no a tak me napadlo si na tu glazuru udelat tecku permanetni fixou.
Po vymene svicek sem si zkontroloval ty co tam byli a hadej byli vymenene nebo ne ???? no nebyli po vymene meli tu tecku stale co ztoho plyne???
proste neudelali ani to ani ono neumi to, nechce se jim proste hruza.
Kdyz sem kupoval audi primo u audi liberec tak hadej jak sem dopad ??? vydrene vacky (nasledovala vymena motoru). a to sem mel papir ze motor je jako novej))))))))))))))))heheh audi liberec ja banda vylizancu doslova...
No a budem pokracovat po koupi audi sem jel na zkouseni tlaku ve valcich rekli mi pak ze je to ok kdyz sem chtel papir kde to maji jasne vyjete z jejich super diagnostickych pristroju tak najednou se papir zasantrocil......
muzu pokracovat dal jel sem na diagnostiku a mechanik hledal zasuvku ???
je to ho tuna a tuna autorizovane servis v CR je proste banda nemehel kteri jak ty rikas nejsou tak perfekne skoleni......
to v Anglii ci v Nemecku kde casto jsem je pristup tak drasticky jinej tak silene jinej ze kdo to nezazije tak nepochopi.
servisky v CR nebudu nikdy obhajovat a nikdy do nich nejedu ne takdy do zahranici to mam kousek a je to levnejsi pohodlnejsi
Nebudem říkat že se tohle neděje ale myslím si že házet všechny autorizované servisy do jednoho pytle je asi blbost...
...