Na co si dát pozor, výměna rozvodů PD?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Otocit touto skrutkov?misoVW píše:jednoduhsie je potocit vacku za ten stredovy srob, pri povolenych tych 3 skrutkach M8.

A co nie otacky - moze to byt tym ze je tam 1,1? A nulova hodnota v 2 stlcpi?
Dakujem za radu...

AUDI TT 1.8 T QUATTRO 225bhp - predane 
AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav

AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav

Ahojte vsichni!
Za par 1000km ma caka vymena rozvodov na PD ASZ a preto sa uz teraz o to zaujimam pretoze urcite budem v servise pri tom pritomny, auto im len tak nenecham......
mam par otazok:
- kolko to trva v znackovom servise ta vymena? myslim kolko hodin, predpokladam ze maju vsetko potrebne
- ako spoznam ze ci to mechanik vie alebo to ide robit prvy krat v zivote?
- trosku nerozumiem tomu, ze ma sa vymenit iba remen a vsetcia tu nieco stale doladuju programom, ja mam od kupy odstrihnuty ODB2 z dovodov ze je to pupocna snura auta a je cez nu velmi zranitelne....
je nutne mat tento ODB2 k dispozicii? teraz mi to zerie ak jazdim podla predpisov okolo 5,8L/100km a pri 150km/h zerie asi 6.3L/100km
- je problem v tom, ze tie ozubene kolesa na rozvodoch je mozne VOLNE otacat a su poistene iba 3-mi skrutkami!???? ak ano, myslim si, ze v kazdom pripade je nutne nastavit rozvody mechanicky aby to bolo OK a nie potom kompenzovat nieco nastavenim v programe?
- treba menit aj vodnu pumpu? vraj je to sponovak na rozvodovy remen?
Za par 1000km ma caka vymena rozvodov na PD ASZ a preto sa uz teraz o to zaujimam pretoze urcite budem v servise pri tom pritomny, auto im len tak nenecham......
mam par otazok:
- kolko to trva v znackovom servise ta vymena? myslim kolko hodin, predpokladam ze maju vsetko potrebne
- ako spoznam ze ci to mechanik vie alebo to ide robit prvy krat v zivote?
- trosku nerozumiem tomu, ze ma sa vymenit iba remen a vsetcia tu nieco stale doladuju programom, ja mam od kupy odstrihnuty ODB2 z dovodov ze je to pupocna snura auta a je cez nu velmi zranitelne....

je nutne mat tento ODB2 k dispozicii? teraz mi to zerie ak jazdim podla predpisov okolo 5,8L/100km a pri 150km/h zerie asi 6.3L/100km
- je problem v tom, ze tie ozubene kolesa na rozvodoch je mozne VOLNE otacat a su poistene iba 3-mi skrutkami!???? ak ano, myslim si, ze v kazdom pripade je nutne nastavit rozvody mechanicky aby to bolo OK a nie potom kompenzovat nieco nastavenim v programe?
- treba menit aj vodnu pumpu? vraj je to sponovak na rozvodovy remen?
som z TN, ale bohuzial si mi neodpovedal na otazku, pytal som sa ze ak nastavim presne rozvody mechanicky nie je dovod potom kompenzovat softwarovo nespravne nastavenie mechaniky....?misoVW píše:VAG je nevyhnutny na presne nastavenie tych rozvodov. Odkial si?
stale nerozumiem tomu preco by sa to malo robit ak vymenim iba remen?
nemaju rozvodove kolesa jedno-jednoznacnu polohu, urcenu trebars vrubkovanym hriadelom? to naozaj rozvody drzia iba 3 skrutky?????!! na tom vacsom kolese?
/samozrejme chcem vsetko aj pumpu.../
sky59 píše:som z TN, ale bohuzial si mi neodpovedal na otazku, pytal som sa ze ak nastavim presne rozvody mechanicky nie je dovod potom kompenzovat softwarovo nespravne nastavenie mechaniky....?misoVW píše:VAG je nevyhnutny na presne nastavenie tych rozvodov. Odkial si?
stale nerozumiem tomu preco by sa to malo robit ak vymenim iba remen?
nemaju rozvodove kolesa jedno-jednoznacnu polohu, urcenu trebars vrubkovanym hriadelom? to naozaj rozvody drzia iba 3 skrutky?????!! na tom vacsom kolese?
/samozrejme chcem vsetko aj pumpu.../
Zbytočne nad tým špekuluješ, rozvody treba menit komplet (všetky kladky, vod. pumpa, remeň) , mechanicky sa to nedá tak presne nastavit preto to treba urobit potom ešte na vagu, aj ked nie všetci to robia, ale bez vagu to nikdy nemože bit o.k.
A ešte jedna vec, ak si z TN tak sa dohodni s MišomVW je kúsok od PN takže to nemáš daleko, je majster na TDI PD, budeš to mat 100% urobené, 50% lacnejšie ako v autorizáku a určite ti dovolí byt aj pri aute, a zároven ti vysvetlí a ukáže aký je VAG doležitý pri nastavení rozvodu, a aj to ako držia 3 skrutky koleso na vačke.

AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Ahoj,
mám Octavku II 1.9 PD. Pár dní zpět jsem dělal rozvody po 120 000km. Dělal jsem podle rysek a po pročtení tohoto fóra jsem si půjčil SuperVAG z púráce a naměřil jsem si synchronizaci vačky, ukazovala mě -1,5. Tak jsem povolil nahoře ty 3 šrouby a středovým šroubem od vačky jsem pootočil protisměru hodinovejch ručiček.. Na podruhý se mi povedlo dát na 0. Ale co jsem sledoval spotřebu před rozvodama, měl jsem na volnoběh 0,5L podle maxidotu, teď mám 0,4L a přijde mi, že mi palubák ukazuje míň... Ale na nule to je...
mám Octavku II 1.9 PD. Pár dní zpět jsem dělal rozvody po 120 000km. Dělal jsem podle rysek a po pročtení tohoto fóra jsem si půjčil SuperVAG z púráce a naměřil jsem si synchronizaci vačky, ukazovala mě -1,5. Tak jsem povolil nahoře ty 3 šrouby a středovým šroubem od vačky jsem pootočil protisměru hodinovejch ručiček.. Na podruhý se mi povedlo dát na 0. Ale co jsem sledoval spotřebu před rozvodama, měl jsem na volnoběh 0,5L podle maxidotu, teď mám 0,4L a přijde mi, že mi palubák ukazuje míň... Ale na nule to je...
Škoda Octavia II 1.9 TDI PD 2007