Na co si dát pozor, výměna rozvodů PD?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

jednoduhsie je potocit vacku za ten stredovy srob, pri povolenych tych 3 skrutkach M8.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
sabikeuk1
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Registrován: 10 lis 2008, 10:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od sabikeuk1 »

misoVW píše:jednoduhsie je potocit vacku za ten stredovy srob, pri povolenych tych 3 skrutkach M8.
Otocit touto skrutkov?

Obrázek



A co nie otacky - moze to byt tym ze je tam 1,1? A nulova hodnota v 2 stlcpi?

Dakujem za radu... ;)
AUDI TT 1.8 T QUATTRO 225bhp - predane :-(
AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav ;-)
Uživatelský avatar
sabikeuk1
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Registrován: 10 lis 2008, 10:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od sabikeuk1 »

takze na 3 pokus som to nastavil na 0 :D

akurat tie otacky na volnobeh mam 882 a podla vag-com mam mat do 870... :o
AUDI TT 1.8 T QUATTRO 225bhp - predane :-(
AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav ;-)
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Otáčky máš OK, možu byť 861-882 ;)
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
sabikeuk1
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Registrován: 10 lis 2008, 10:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od sabikeuk1 »

Marek_A4 píše:Otáčky máš OK, možu byť 861-882 ;)
Dakuejm za odpoved, ale si si isty ze je to pre AWX motor?
AUDI TT 1.8 T QUATTRO 225bhp - predane :-(
AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav ;-)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

tie otacky su ok.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
sabikeuk1
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Registrován: 10 lis 2008, 10:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od sabikeuk1 »

ok super dakujem Vam obom! 8)
AUDI TT 1.8 T QUATTRO 225bhp - predane :-(
AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav ;-)
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

Ahojte vsichni!

Za par 1000km ma caka vymena rozvodov na PD ASZ a preto sa uz teraz o to zaujimam pretoze urcite budem v servise pri tom pritomny, auto im len tak nenecham......

mam par otazok:

- kolko to trva v znackovom servise ta vymena? myslim kolko hodin, predpokladam ze maju vsetko potrebne

- ako spoznam ze ci to mechanik vie alebo to ide robit prvy krat v zivote?

- trosku nerozumiem tomu, ze ma sa vymenit iba remen a vsetcia tu nieco stale doladuju programom, ja mam od kupy odstrihnuty ODB2 z dovodov ze je to pupocna snura auta a je cez nu velmi zranitelne.... :-)
je nutne mat tento ODB2 k dispozicii? teraz mi to zerie ak jazdim podla predpisov okolo 5,8L/100km a pri 150km/h zerie asi 6.3L/100km

- je problem v tom, ze tie ozubene kolesa na rozvodoch je mozne VOLNE otacat a su poistene iba 3-mi skrutkami!???? ak ano, myslim si, ze v kazdom pripade je nutne nastavit rozvody mechanicky aby to bolo OK a nie potom kompenzovat nieco nastavenim v programe?

- treba menit aj vodnu pumpu? vraj je to sponovak na rozvodovy remen?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

VAG je nevyhnutny na presne nastavenie tych rozvodov. Odkial si?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

misoVW píše:VAG je nevyhnutny na presne nastavenie tych rozvodov. Odkial si?
som z TN, ale bohuzial si mi neodpovedal na otazku, pytal som sa ze ak nastavim presne rozvody mechanicky nie je dovod potom kompenzovat softwarovo nespravne nastavenie mechaniky....?

stale nerozumiem tomu preco by sa to malo robit ak vymenim iba remen?

nemaju rozvodove kolesa jedno-jednoznacnu polohu, urcenu trebars vrubkovanym hriadelom? to naozaj rozvody drzia iba 3 skrutky?????!! na tom vacsom kolese?

/samozrejme chcem vsetko aj pumpu.../
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

Odpovedal ti, prvym slovom. Pretoze potrebujes diagnostiku teda VAG na kontrolu predsvtreku. ;) Vzhladom na pruznost remena je mala pravdepodobnost zlozenia tak aby predvstrek pasoval bez nastavovania.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

sky59 píše:
misoVW píše:VAG je nevyhnutny na presne nastavenie tych rozvodov. Odkial si?
som z TN, ale bohuzial si mi neodpovedal na otazku, pytal som sa ze ak nastavim presne rozvody mechanicky nie je dovod potom kompenzovat softwarovo nespravne nastavenie mechaniky....?

stale nerozumiem tomu preco by sa to malo robit ak vymenim iba remen?

nemaju rozvodove kolesa jedno-jednoznacnu polohu, urcenu trebars vrubkovanym hriadelom? to naozaj rozvody drzia iba 3 skrutky?????!! na tom vacsom kolese?

/samozrejme chcem vsetko aj pumpu.../

Zbytočne nad tým špekuluješ, rozvody treba menit komplet (všetky kladky, vod. pumpa, remeň) , mechanicky sa to nedá tak presne nastavit preto to treba urobit potom ešte na vagu, aj ked nie všetci to robia, ale bez vagu to nikdy nemože bit o.k.
A ešte jedna vec, ak si z TN tak sa dohodni s MišomVW je kúsok od PN takže to nemáš daleko, je majster na TDI PD, budeš to mat 100% urobené, 50% lacnejšie ako v autorizáku a určite ti dovolí byt aj pri aute, a zároven ti vysvetlí a ukáže aký je VAG doležitý pri nastavení rozvodu, a aj to ako držia 3 skrutky koleso na vačke. ;)
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

misoVW píše:VAG je nevyhnutny na presne nastavenie tych rozvodov. Odkial si?

michal, co ty na to? nechas mi kontakt v poste?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ziadny problem, mas to v SZ.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Petr89
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 20 črc 2011, 08:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Petr89 »

Ahoj,

mám Octavku II 1.9 PD. Pár dní zpět jsem dělal rozvody po 120 000km. Dělal jsem podle rysek a po pročtení tohoto fóra jsem si půjčil SuperVAG z púráce a naměřil jsem si synchronizaci vačky, ukazovala mě -1,5. Tak jsem povolil nahoře ty 3 šrouby a středovým šroubem od vačky jsem pootočil protisměru hodinovejch ručiček.. Na podruhý se mi povedlo dát na 0. Ale co jsem sledoval spotřebu před rozvodama, měl jsem na volnoběh 0,5L podle maxidotu, teď mám 0,4L a přijde mi, že mi palubák ukazuje míň... Ale na nule to je...
Škoda Octavia II 1.9 TDI PD 2007
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“