Stránka 8 z 124

Napsal: 07 dub 2011, 10:35
od pepek1111111111
dawe2706 píše:
pepek1111111111 píše:
dawe2706 píše: Auto musíš zvednout a pak jen povolíš kontra matku a zašroubíš ten nesmysl co je nasazenej s nějakým přepětím na páku klapky.
Ahoj vidím, že máš omegu. Já také. Jaké konkrétní turbo v ní máš ?? Já budu měnit (OC/2.5 DTi - garett 2052V). Ta 2556V me docela zaujala. .... dik.
No já tam mám z BMW E39 530d turbo GT2556V.
Pokud to nemáš nachipovan,tak tam dej max GT2052V.. bude to mít krásnej zátah už od spodu.Na to velký turbo to bude chtít chip na míru.
Pzn. já mám Omegu s Y25DT=BMW 525d (M57). X25TD(s)=bmw 525TDS (M51), pokud se tedy nepletu.
Chip tam mám a výkony odpovídají 530d. Takže by pří výměně za G2556V zatížení turba bylo i "seriové".
Jen nevím jak je to se svodama a přírubou (šrouby) u 530d - t.j. zda bez problému zaměním stávající G2052V z 525d (M57D25/Y25DT u opla/) za G2556V z 530d (E39-motor tuším ozn. M57D30).
Ty máš svody z 2,5 TDS a sedí Ti G2556V?

Napsal: 07 dub 2011, 11:53
od dawe2706
Já mám svody origo a pěkně to sedí... ale musí to být turbo z E39.
Já se s tím drbal,pač mám sériový uplně jiný turbo,ale Ty by jsi to měl jen přešroubyt a hotovo.
Nemáš náhodou graf z brzdy? já na ni půjdu snad příští týden a tak at mám co porovnávat :D

Napsal: 07 dub 2011, 14:07
od pepek1111111111
dawe2706 píše:Já mám svody origo a pěkně to sedí... ale musí to být turbo z E39.
Já se s tím drbal,pač mám sériový uplně jiný turbo,ale Ty by jsi to měl jen přešroubyt a hotovo.
Nemáš náhodou graf z brzdy? já na ni půjdu snad příští týden a tak at mám co porovnávat :D
Mám. Na podzim jsem to pak ještě uhladil, ale k brzdě jsem se znovu ještě nedostal. Teď na jaře mi ale motor nasál klapku ze sání, tak jsem zatím aut. Pak to nechám odbrzdit znovu. Vyšel jsem ale z následujícího:
http://www.projektopel.de/?section=tuning_opel_omegab
měl jsem tam tuším 185/427.
Až zjistím jak se sem dají dát fotky, tak to sem vložím. nebo tady nech email-pošlu.

Napsal: 07 dub 2011, 14:43
od dawe2706
pepek1111111111 píše:
dawe2706 píše:Já mám svody origo a pěkně to sedí... ale musí to být turbo z E39.
Já se s tím drbal,pač mám sériový uplně jiný turbo,ale Ty by jsi to měl jen přešroubyt a hotovo.
Nemáš náhodou graf z brzdy? já na ni půjdu snad příští týden a tak at mám co porovnávat :D
Mám. Na podzim jsem to pak ještě uhladil, ale k brzdě jsem se znovu ještě nedostal. Teď na jaře mi ale motor nasál klapku ze sání, tak jsem zatím aut. Pak to nechám odbrzdit znovu. Vyšel jsem ale z následujícího:
http://www.projektopel.de/?section=tuning_opel_omegab
měl jsem tam tuším 185/427.
Až zjistím jak se sem dají dát fotky, tak to sem vložím. nebo tady nech email-pošlu.
Tak mi to klidně pošli na wizy.demon@seznam.cz

Napsal: 07 dub 2011, 17:52
od oldaf
Na ty svody pasuje i GT2260 třeba z BMW E60 , to mám třeba já na tdsu. Jen je výstup vzduchu z turba na šroubovací přírubu. U bmw je dobrý že skoro všechny turba co používaj mají stejnou přírubu na svody.

Napsal: 07 dub 2011, 20:19
od dawe2706
oldaf píše:Na ty svody pasuje i GT2260 třeba z BMW E60 , to mám třeba já na tdsu. Jen je výstup vzduchu z turba na šroubovací přírubu. U bmw je dobrý že skoro všechny turba co používaj mají stejnou přírubu na svody.
GT2260V je novější tip...taky jsem ho chtěl,ale nějak se mi nechtělo drbat s tou šroubovací přírubou...prostě jsem chtěl tu hadici jen natáhnout a stáhnout sponkou...Ale Andre říkal,že to 2260V umí víc koní.

Napsal: 30 dub 2011, 21:37
od Little player
Nedavno som meral tlak serioveho TDS-ka. Mal 1,2bar. Na dalsom TD sme skusali prestavit tlak turba na max a dalo len 1,2. Z toho vyplyva ze:
TD ma slabsie turbo, predpisany tlak 0,8, da sa nastavit na max. 1,2
TDS ma silnejsie turbo, dava 1,2 a nastavit sa da na viac ako 1,5.

Napsal: 12 kvě 2011, 20:48
od Little player
Hodil som IC, a namerany tlak turba mi klesol. Tycku na turbe som zakrutil nadoraz a merak ukazuje len 0,87. Vykonovo poznat zmenu k lepsiemu o dobrych 5%. Po chipe by sa teoreticky dalo ziskat 140 az 150k pri sucastnych mech. nastaveniach. Ci ?

Napsal: 14 kvě 2011, 10:47
od viktorddd
keď chceš 150koní tak tých 0,87bar bude podľa mňa málo

Napsal: 15 kvě 2011, 12:03
od Little player
nakoniec to zacalo davat 1.0, treba to ist zmerat na brzdu...

Napsal: 15 kvě 2011, 17:43
od bjukemen
.choj to zmerať som zvedavy aj ja sa chystam ist otcove 525tds odmerať je tam chip egr off a pridane turbo

..odmeraz nejake zrychlenie orientačne podla toho sa da vyzistiť kolko by to mohlo mať

Napsal: 15 kvě 2011, 21:53
od viktorddd
skúšali ste niekto na svojom TDSku /325, 525, omega) pružné zrýchlenie? len tak pre porovnanie aby som vedel ako veľmi som na tom zle :) ja som dnes trochu meral svoju e34 TDS, 4. stupeň z 80 na 120 najlepšie 10,1s, ale väčšinou som mal okolo 10,5s (pneu 225) momentálne je všetko v sérii okrem zaslepeného EGRka, na aute mám teraz aj katalyzátor nahodený, a trochu rozštelovaný predvstrek, dám to nastaviť a vyhodím ešte katalyzátor tak dúfam že sa to o aspoň sekundu zlepší
mohli by ste sem hodiť viacerý svoje namerané hodnoty aby sme si to mohli porovnať

Napsal: 15 kvě 2011, 22:10
od dawe2706
viktorddd píše:skúšali ste niekto na svojom TDSku /325, 525, omega) pružné zrýchlenie? len tak pre porovnanie aby som vedel ako veľmi som na tom zle :) ja som dnes trochu meral svoju e34 TDS, 4. stupeň z 80 na 120 najlepšie 10,1s, ale väčšinou som mal okolo 10,5s (pneu 225) momentálne je všetko v sérii okrem zaslepeného EGRka, na aute mám teraz aj katalyzátor nahodený, a trochu rozštelovaný predvstrek, dám to nastaviť a vyhodím ešte katalyzátor tak dúfam že sa to o aspoň sekundu zlepší
mohli by ste sem hodiť viacerý svoje namerané hodnoty aby sme si to mohli porovnať
Tady mám svou omegu...
http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 5&start=30

Napsal: 18 kvě 2011, 13:27
od bjukemen
..naše tdsko e 39 to malo za cca 10s mam dojem gumy 225 dvaja v aute a poviem t na rovinu je to oničom čas,darmo v nizkych to velmi nespolupracuje skus to zmerať na 3 ke kolko budeš mať

Napsal: 18 kvě 2011, 14:16
od dawe2706
bjukemen píše:..naše tdsko e 39 to malo za cca 10s mam dojem gumy 225 dvaja v aute a poviem t na rovinu je to oničom čas,darmo v nizkych to velmi nespolupracuje skus to zmerať na 3 ke kolko budeš mať
Tady to je na 3q,4q,5q a 0-100
http://www.youtube.com/watch?v=v3z0LSHmYFQ
http://www.youtube.com/watch?v=CLGYyQ-_TSs
http://www.youtube.com/watch?v=U0MAurdhJKU
http://www.youtube.com/watch?v=GJGhTjDV4iA