Marek_A4 píše:Pristavim ti na hranie moje auto..? Asi to chapem s tym rele, musi mat kontakty 87, 87a, 30 a spinacie na cievku.. v klude bude zopnuta 30ka s 87a, v zopnutom stave 30ka s 87kou.. Ako by malo byt prudovo dimenzovane..?
tak si to pochopil dobre, 30ka rele musi byt na kabli od klimy, 87cky na 75ku a nejakych stalych 12V...prudovo dimenzovane nic moc, u A4 klimy je 75ka iba aktivacia (tusim tam bol kabel 0.35mm2) a klima ma svoje vlastne silove napajanie z 30ky.
avatar: u S6 C5 je sice D1 funkcna, ale tam je treba preklenut aj 75ku tj, spolu s D1 dalsie rele ktore do zvazku klimy pritiahne 12V namiesto 75ky (ak mas solarnu strechu tak sa to da priamo pripojit na izolacne rele strechy)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
Marek_A4 píše:Pristavim ti na hranie moje auto..? Asi to chapem s tym rele, musi mat kontakty 87, 87a, 30 a spinacie na cievku.. v klude bude zopnuta 30ka s 87a, v zopnutom stave 30ka s 87kou.. Ako by malo byt prudovo dimenzovane..?
tak si to pochopil dobre, 30ka rele musi byt na kabli od klimy, 87cky na 75ku a nejakych stalych 12V...prudovo dimenzovane nic moc, u A4 klimy je 75ka iba aktivacia (tusim tam bol kabel 0.35mm2) a klima ma svoje vlastne silove napajanie z 30ky.
avatar: u S6 C5 je sice D1 funkcna, ale tam je treba preklenut aj 75ku tj, spolu s D1 dalsie rele ktore do zvazku klimy pritiahne 12V namiesto 75ky (ak mas solarnu strechu tak sa to da priamo pripojit na izolacne rele strechy)
Marek_A4 píše:Pristavim ti na hranie moje auto..? Asi to chapem s tym rele, musi mat kontakty 87, 87a, 30 a spinacie na cievku.. v klude bude zopnuta 30ka s 87a, v zopnutom stave 30ka s 87kou.. Ako by malo byt prudovo dimenzovane..?
tak si to pochopil dobre, 30ka rele musi byt na kabli od klimy, 87cky na 75ku a nejakych stalych 12V...prudovo dimenzovane nic moc, u A4 klimy je 75ka iba aktivacia (tusim tam bol kabel 0.35mm2) a klima ma svoje vlastne silove napajanie z 30ky.
avatar: u S6 C5 je sice D1 funkcna, ale tam je treba preklenut aj 75ku tj, spolu s D1 dalsie rele ktore do zvazku klimy pritiahne 12V namiesto 75ky (ak mas solarnu strechu tak sa to da priamo pripojit na izolacne rele strechy)
solarni strechu mam
tak tam sa to rele dava medzi rele strechy (pin 6 rele) a menic napatia zo strechy (4mm2 kable) lebo to rele strechy priamo vedie stavu na 75ku klimy
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
mne sa tiez zda ze to bolo TT-V (v Tourane bolo urcite V), Ecko je slabsie 4.2kW, Audi uvadza oficialne oznacenie 912-D a s toho to nepoznas kym nevidis
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
ja bych po zjisteni ze potrebuju tak jako tak CANovou komunikaci neresil zadny rele a dalsi kraviny kolem ale sehnal proste to topeni co umi CAN kumunikaci coz je Thermo Top V!!!
Zapojis to podle toho jak to ma byt a musi vse makat jak ma.
Ja mam tohle original topeni v Octavii II a mas pak v maxidotu komplet menu na programovani, klima se ti pousti automaticky atd...
Navic do toho vede vsehovsudy par kabelu a nic slozityho
avatar píše:taky sem nekde cetl ze to je TT- V do tech starsich audin se davalo TT- Z\S -B myslim jeslti sem to dobre cetl
tomiisp - ciste nahodou cislo tho rele strechy neznas abych ho nemusel hledat ale dis tak ho najdu po dratech odte 75
to rele resp. RJ pre solarnu strechu by malo mat cislo 385 ale este by malo byt jedno rele, na drziaku co je pod palubkou a ma iba 3 pozicie, tam by malo byt klasicke prepinacie rele (pozicia 2) a podla origo zapojenia by malo stacit na pin oznaceny T na tom rele priviest 12V a cele sa to prepne (tak ako pri aktivnej streche a vetrani), ak chces mozem ti poslat origo schemu od toho
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
kemar píše:ja bych po zjisteni ze potrebuju tak jako tak CANovou komunikaci neresil zadny rele a dalsi kraviny kolem ale sehnal proste to topeni co umi CAN kumunikaci coz je Thermo Top V!!!
Zapojis to podle toho jak to ma byt a musi vse makat jak ma.
Ja mam tohle original topeni v Octavii II a mas pak v maxidotu komplet menu na programovani, klima se ti pousti automaticky atd...
Navic do toho vede vsehovsudy par kabelu a nic slozityho
A vies prosim ta o nejakom "libovem kousku" TT-V aj s palivovym a vodnym cerpadlom za rozumnu cenu? Ked tak SZ. Díky
No ak som si dobre este raz pozrel schemu, tak to spinacie rele medzi 75ku je vlastne origo zapojenie, takže to moc až také bastlenie asi nebude...či..?
Marek_A4 píše:No ak som si dobre este raz pozrel schemu, tak to spinacie rele medzi 75ku je vlastne origo zapojenie, takže to moc až také bastlenie asi nebude...či..?
v principe ano, tuto schemu som nejak detailnejsie nepozeral a ked sme u bastlenia, by som bol zvedavy co by povedal na origo schemu z S6 C5 kde tych rele je dobastlenych hodne a to ani nema druhu baterku
avatar: mas to v mailu
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik