Zástavba TDI do G2 a pod.

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Killer022
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 21 črc 2008, 17:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Killer022 »

Caute.Prosim poradte,davam do G2 MTDI,ako napojit radenie a spojku???
Killer022
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 21 črc 2008, 17:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Killer022 »

Haloooo,nikto nic.A este ako ste vyriesili napojenie hadicky na brzdovu nadrzku zo spojkovej hydrauliky??
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Řazení jsem dával komplet z O I TDI a všrouboval jsem ho do tunelu, na spojku buď přepákování nebo komplet pedály z Passata B4 i s hydraulickym prasátkem, nádržka na kapalinu se dá sehnat i s vývodem na hydraulickou spojku.
alesek22
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 16 říj 2008, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Miletín
Kontaktovat uživatele:

Vw Golf II TDI POMOC

Příspěvek od alesek22 »

Ahojky,Ted to taky akorad delam to ze davam do II motor TDi a nevim jak mam vyresit naklapeni tech lopatek.Byl tam podtlakova plechavka.Ja ji pri musim predelat na tlakovou a zapojit ji do sani.Ale ja nevim jak ji predelat.Nebo tam jde z neceho jinyho??A to cerpadlo jsemtam dal z Intercooleru z 16 TD.Vadi to??Pri ma vetsi tlaky nez 19TD.Todle by melo davat 160Baru.A jinak co stoji predelani toho cerpadla a kdo to dela??Material mam.Dikasek za zdpovedeni mich otazecek. :(
alesek22
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 16 říj 2008, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Miletín
Kontaktovat uživatele:

Vw Golf II TDI

Příspěvek od alesek22 »

Za to cidlo na mazani dekuji.Ale pri zapnuti klicku mi blika zaveni a sviti dobijeni i pri nastartovanym motoru a otackomer mi taky nejde.A jak mam vyresit cidlo na zhaveni aby to porad tak dlouho nezhavilo??Dikasek za odpoved.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

... tak ted uz jen 2,5 R5 TDI PD a bude to "v kompletu" 8)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 11 kvě 2007, 09:46
Odpovědi: 0

Re: Zástavba TDI do G2 a pod.

Příspěvek od Houba »

Bóďa píše: Upevnění motoru a převodovky:
Držák převodovky z G3 jde na každou převodovku:

Obrázek
Obrázek
Zdravim hoši našel by se někdo kdo by mi napsal číslo dílu tohodle závěsu ?
Za boho to nemůžu přečíst... (noteeth)
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Killer022 píše:Haloooo,nikto nic.A este ako ste vyriesili napojenie hadicky na brzdovu nadrzku zo spojkovej hydrauliky??
predelej ty pedaly, ja to delal do Ibizy, je to nejsnazsi cesta, narvat to tam je pakarna na den, ale rozhodne se to vyplati, doporucuju. bud toho passata a nebo muzes i tu Ibizu TDI GT, sezen cely pedaly plus spojkovy valecky, jak pedalovej tak na prevodovku, ten octavackej ma jinej vystup na kapalinu, nezapojis ho.
btw : budes muset asi taky predelat kus čela na tvym autem, ja mel mechanickou spojku driv, cili sem si vyriznul čelo z TDI GT a kus prevaril do puvodni kastle, abych tam mel otvory, pro spojku atd... brzdovej pedal a plynovej je no problem.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 11 kvě 2007, 09:46
Odpovědi: 0

Re: Zástavba TDI do G2 a pod.

Příspěvek od Houba »

Houba píše:
Bóďa píše: Upevnění motoru a převodovky:
Držák převodovky z G3 jde na každou převodovku:

Obrázek
Obrázek
Zdravim hoši našel by se někdo kdo by mi napsal číslo dílu tohodle závěsu ?
Za boho to nemůžu přečíst... (noteeth)
Kluci...potřebuju to číslo...máte někdo chvilku ?
Uživatelský avatar
Homeless
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 04 srp 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Šluknovský výběžek

Re: Zástavba TDI do G2 a pod.

Příspěvek od Homeless »

Houba píše: Kluci...potřebuju to číslo...máte někdo chvilku ?
Je to 357 199 353 A
Houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 11 kvě 2007, 09:46
Odpovědi: 0

Re: Zástavba TDI do G2 a pod.

Příspěvek od Houba »

Homeless píše:
Houba píše: Kluci...potřebuju to číslo...máte někdo chvilku ?
Je to 357 199 353 A
díky moc... :) Ale Huml to stih dřív (noteeth)
boldor
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 29 říj 2008, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od boldor »

Neřešil někdo přestavbu na1.9TDI u Lupa 1.7SDI. Vejde se to tam vůbec?
Motor je snad stejnej, ale převodovka vypadá větší. Přivítám jakékoli postřehy, odkazy a doporučení. Díky
b--max
Přispěvovatel
Příspěvky: 531
Registrován: 14 úno 2007, 22:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od b--max »

a ja mam dotaz,mam g2 tdi arl,mam predelany komplet vedeni vzduchu do intercooleru,vse je z nerezu,hadice modre silicon,tech je tam min kvuli ztratam,turbo je to novejsi z modelu 03 na to zajisteni pruzinkou a kdyz je motor v tahu a sepne turbo,tak mi strasne hvizda,ale je to turbo,hadice ani trubka to neni,to jsem uz predelaval mnohokrat,kdyz na volnobeh seslapnu tak to je trochu slyset,takovy piskot z turba,kamos me vyhecoval ze je turbo ko,tak jsem to rozebral a nic,vse ok.Koukal jsem na to starsi turbo jak je ten vrchni vyvod sroubovanej a na nem je jakysi tlumic hluku nebo co to je,myslim si ze kdyz mi to nejdu do gum.hadice,ale do nerez trubky,piska to prave v te trubce.Jinak egr off tak me napadlo jestli to nema nejakou souvislost,jestli treba nemusim neco prenastavit kdyz ho vyndam ten egr,nekdo mi rikal ze musim vypnout ,nebo spis vyradit ty ventilky,udelal jsem to tak ze do vyvodu tech hadicek co tam zbyli jsem ucpal sroubky,kdo mi poradi??
zaciname tam-kde jini konci
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

Ladas píše:Obrázek
Obrázek
Obrázek

před,v půlce,komplet pojízdný... :D :D :D Show&Shine :D :D :D
Ladas, vážně je to krásný! :worthy:
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

b--max píše:a ja mam dotaz,mam g2 tdi arl,mam predelany komplet vedeni vzduchu do intercooleru,vse je z nerezu,hadice modre silicon,tech je tam min kvuli ztratam,turbo je to novejsi z modelu 03 na to zajisteni pruzinkou a kdyz je motor v tahu a sepne turbo,tak mi strasne hvizda,ale je to turbo,hadice ani trubka to neni,to jsem uz predelaval mnohokrat,kdyz na volnobeh seslapnu tak to je trochu slyset,takovy piskot z turba,kamos me vyhecoval ze je turbo ko,tak jsem to rozebral a nic,vse ok.Koukal jsem na to starsi turbo jak je ten vrchni vyvod sroubovanej a na nem je jakysi tlumic hluku nebo co to je,myslim si ze kdyz mi to nejdu do gum.hadice,ale do nerez trubky,piska to prave v te trubce.Jinak egr off tak me napadlo jestli to nema nejakou souvislost,jestli treba nemusim neco prenastavit kdyz ho vyndam ten egr,nekdo mi rikal ze musim vypnout ,nebo spis vyradit ty ventilky,udelal jsem to tak ze do vyvodu tech hadicek co tam zbyli jsem ucpal sroubky,kdo mi poradi??
co takhle výfuk?(teda jestli ti to nikde nefičí u sání)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“