jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

iTD píše:vydělá se to jednoduše (tuším, že 4šrouby na čerpadle), otevřeš a vytáhneš to ven. pružina je origo, jen sem ju vyšrouboval (zvedl, je tam pod ní závit) o cca 2-3ot.

a to tam jde pak normálně vrátit, když je tam ten kuželík, nemusíš tahat třeba za plyn, aby to tam vlezlo nebo tak něco?

O víkendu si vezmu druhé čerpadlo a zkusím ho rozebrat, stejně by to chtělo generálku, má už dost velký vůle na tý hřídelce co je na ní ta řemenice, nedělal jste to už někdo někdy? Díly se dají normálně koupit nebo jak?

Dík
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jo a pokud by to nešlo vytáhnout nebo vrátit zpět, tak se to jen zaseklo o ten ,,jezdec" co jezdí po té ploše, stačí s tym chvilú henglat a ono to povolí, nebo pokud to máš venku tak tam vlož třeba šroubovák a ten tzn. jezdec zatlač na bok. Obrázek
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

za plyn určitě netahej, nebo ti tam skočí ten jezdec. s tema dílama nevim. zatím sem problém neměl. naštěstí...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

Obrázek
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

Dík všem ;)
Uživatelský avatar
Curda
Přispěvovatel
Příspěvky: 282
Registrován: 07 lis 2006, 17:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Curda »

to iTD: můžeš mi pls poslat fota na tomas.tiurin@hornbach.com

díííkec
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

ještě otázka:
Proč je ta kuželka excentrická?

Dnes jsem ji konečně vyndal z druhého čerpadla a samozřejmě jsem si zapoměl označit, jak byla, ale asi to půjde poznat podle toho, kde je to na tom válečku otlačené
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

tak tím že je excentrická si můžeš přidávat nebo ubírat naftu.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

já jsem si dnes ještě hrál trošku s turbem a už jsem se rostal na 1,7 baru :D je to docela úlet.

To: iTD už sis měřil zrychlení z 80 na 120 km/h na čtyřku, já to ted mám za 6,5s (hm)
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

machy1118 píše:tak tím že je excentrická si můžeš přidávat nebo ubírat naftu.
no jo, ale ten kužílek je celý poposazený jen ke straně oproti tomu válečku, takže když ho natočíš jinak, tak se ti pouze změní dávka v průběhu celého normálního tlaku turba, ale když tam toho foukneš víc, tak je to stejně k ničemu, nebo ne? když si nechám vytočit kuželík strmější, tak to poznám asi víc, ikdyž nebude excentrický, jen tam zbyde dost málo materiálu

v podstatě to nemusí tedy být vlastně ani kužel, stačila by jen šikmá plocha
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

jé, teď jsem kouknul znovu na fotky od iTD a tam je to jasně vidět, že je to jen zbroušený (rofl)
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

jj je to vic podbroušeny, ale až to budeš dělat, tak zvedni i tlak turba, nebo ti to bude moc hulit.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

machy1118 píše:jj je to vic podbroušeny, ale až to budeš dělat, tak zvedni i tlak turba, nebo ti to bude moc hulit.
no nic zvedat nebudu, zatím, protože tam zatím tlačím až 1,6 baru, takže si myslím, že by to mohlo pro začátek stačit, taky si chci co nejdříve nechat seřídit vstřikovače na 175 barů, kvůli oleji ;) a nebylo by lepší tam dát také trysky z toho silnějšího TD 59 kW nebo něčeho jiného?
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

já nevěděl že tlačíš 1,6 baru (LOL) ten tlak už stači, ted teda jen zbrousit tu tičinku a pojede ti to lip. a s těma tryskama to asi nemá cenu :?
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

machy1118 píše:já jsem si dnes ještě hrál trošku s turbem a už jsem se rostal na 1,7 baru :D je to docela úlet.

To: iTD už sis měřil zrychlení z 80 na 120 km/h na čtyřku, já to ted mám za 6,5s (hm)
-k tomu zrychlení sem se ještě nedostal (asi zapoměl :D ), ale nastavil sem větší předvsřik čerpadlem a má to lepší odezvu na plyn (i výkon)
(noteeth)
-excentrická je-je to možnost doladění dávky (stejný princip jako ten šroub dodávky co je z boku).
-trysky: jednou jsem tam dal (nouzově) z 1.6D (44kw) a nic se nezměnilo. a ten vstřik. tlak bych nezvedal, už jen že tam liješ olej je tlak vyšší.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“