Stránka 8 z 119

Napsal: 13 pro 2006, 17:59
od frenky
iTD píše:vydělá se to jednoduše (tuším, že 4šrouby na čerpadle), otevřeš a vytáhneš to ven. pružina je origo, jen sem ju vyšrouboval (zvedl, je tam pod ní závit) o cca 2-3ot.

a to tam jde pak normálně vrátit, když je tam ten kuželík, nemusíš tahat třeba za plyn, aby to tam vlezlo nebo tak něco?

O víkendu si vezmu druhé čerpadlo a zkusím ho rozebrat, stejně by to chtělo generálku, má už dost velký vůle na tý hřídelce co je na ní ta řemenice, nedělal jste to už někdo někdy? Díly se dají normálně koupit nebo jak?

Dík

Napsal: 13 pro 2006, 18:00
od Smoke
jo a pokud by to nešlo vytáhnout nebo vrátit zpět, tak se to jen zaseklo o ten ,,jezdec" co jezdí po té ploše, stačí s tym chvilú henglat a ono to povolí, nebo pokud to máš venku tak tam vlož třeba šroubovák a ten tzn. jezdec zatlač na bok. Obrázek

Napsal: 13 pro 2006, 18:02
od Smoke
za plyn určitě netahej, nebo ti tam skočí ten jezdec. s tema dílama nevim. zatím sem problém neměl. naštěstí...

Napsal: 13 pro 2006, 18:26
od machy1118
Obrázek

Napsal: 13 pro 2006, 19:37
od frenky
Dík všem ;)

Napsal: 18 pro 2006, 22:16
od Curda
to iTD: můžeš mi pls poslat fota na tomas.tiurin@hornbach.com

díííkec

Napsal: 19 pro 2006, 17:52
od frenky
ještě otázka:
Proč je ta kuželka excentrická?

Dnes jsem ji konečně vyndal z druhého čerpadla a samozřejmě jsem si zapoměl označit, jak byla, ale asi to půjde poznat podle toho, kde je to na tom válečku otlačené

Napsal: 19 pro 2006, 18:31
od machy1118
tak tím že je excentrická si můžeš přidávat nebo ubírat naftu.

Napsal: 19 pro 2006, 18:35
od machy1118
já jsem si dnes ještě hrál trošku s turbem a už jsem se rostal na 1,7 baru :D je to docela úlet.

To: iTD už sis měřil zrychlení z 80 na 120 km/h na čtyřku, já to ted mám za 6,5s (hm)

Napsal: 19 pro 2006, 18:47
od frenky
machy1118 píše:tak tím že je excentrická si můžeš přidávat nebo ubírat naftu.
no jo, ale ten kužílek je celý poposazený jen ke straně oproti tomu válečku, takže když ho natočíš jinak, tak se ti pouze změní dávka v průběhu celého normálního tlaku turba, ale když tam toho foukneš víc, tak je to stejně k ničemu, nebo ne? když si nechám vytočit kuželík strmější, tak to poznám asi víc, ikdyž nebude excentrický, jen tam zbyde dost málo materiálu

v podstatě to nemusí tedy být vlastně ani kužel, stačila by jen šikmá plocha

Napsal: 19 pro 2006, 18:49
od frenky
jé, teď jsem kouknul znovu na fotky od iTD a tam je to jasně vidět, že je to jen zbroušený (rofl)

Napsal: 19 pro 2006, 18:54
od machy1118
jj je to vic podbroušeny, ale až to budeš dělat, tak zvedni i tlak turba, nebo ti to bude moc hulit.

Napsal: 19 pro 2006, 19:16
od frenky
machy1118 píše:jj je to vic podbroušeny, ale až to budeš dělat, tak zvedni i tlak turba, nebo ti to bude moc hulit.
no nic zvedat nebudu, zatím, protože tam zatím tlačím až 1,6 baru, takže si myslím, že by to mohlo pro začátek stačit, taky si chci co nejdříve nechat seřídit vstřikovače na 175 barů, kvůli oleji ;) a nebylo by lepší tam dát také trysky z toho silnějšího TD 59 kW nebo něčeho jiného?

Napsal: 19 pro 2006, 21:13
od machy1118
já nevěděl že tlačíš 1,6 baru (LOL) ten tlak už stači, ted teda jen zbrousit tu tičinku a pojede ti to lip. a s těma tryskama to asi nemá cenu :?

Napsal: 20 pro 2006, 11:20
od Smoke
machy1118 píše:já jsem si dnes ještě hrál trošku s turbem a už jsem se rostal na 1,7 baru :D je to docela úlet.

To: iTD už sis měřil zrychlení z 80 na 120 km/h na čtyřku, já to ted mám za 6,5s (hm)
-k tomu zrychlení sem se ještě nedostal (asi zapoměl :D ), ale nastavil sem větší předvsřik čerpadlem a má to lepší odezvu na plyn (i výkon)
(noteeth)
-excentrická je-je to možnost doladění dávky (stejný princip jako ten šroub dodávky co je z boku).
-trysky: jednou jsem tam dal (nouzově) z 1.6D (44kw) a nic se nezměnilo. a ten vstřik. tlak bych nezvedal, už jen že tam liješ olej je tlak vyšší.