[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Vstřikovací čerpadla - dotazy na konkrétní vozy, motory - Stránky 8
Stránka 8 z 11

Napsal: 23 říj 2013, 19:14
od Ferenzzo
... to je taky velmi pravděpodobné, pokud jezdíš na friťák, tak koš budeš mít jistě hojně zacpaný. Tady nepomůže natankovat čistou naftu. Spíš bude horší v tom, že ji pak budeš muset zase čerpat ven :)

Napsal: 24 říj 2013, 09:52
od radluk
podavaci cerpadlo ve vstrikovacim jen tak nedemontujes, to je na rozborku celeho cerpadla. ;)

Napsal: 24 říj 2013, 12:38
od jm
Na frit. ol nejezdím
mám tam topný a řezny
takže sehnat jiný čerpadlo a frčet dál :P

Napsal: 24 říj 2013, 17:50
od radluk
Nemyslim, ze je to cerpadlem, o nefunkcnim lamelovem cerpadle jsem zatim moc neslysel, problem mas nekde jinde a je to nejaky nesmysl.
Si tam dej vakuometr za provozu pred cerpadlo, Bosch zacne chcipat az nekde nad podtlak -0,6-0,7 Bar, ale podtlak dokaze vyskocit i na -0,8 bar

Napsal: 24 říj 2013, 19:52
od jm
Radluk
já nevím ale mám za to že to musí být v čerpadle
dnes jsem znovu napojil na krátko bez balonku (metr hadice bez filtru do kanystru a čistá nafta s hódně aditivy) otáčky max. 2500
Zpět na paliv. systém otáčky max. 1600
na půl spláclý balonek a když dám plyn naplno
a domáčknu párkrát balonek tak i 3000 otáček.
vakuometr nemám zkusím se zítra pozeptat.
asi tak

Napsal: 25 říj 2013, 10:41
od Stewa
Možná blbost, ale nemáš přiskříplé táhlo plynu? (LOL)

Napsal: 25 říj 2013, 11:43
od burton.b22
Dělá to i když ten kanystr stou naftou dáš výš? Zkus to na ten kanystr a dej pruhledne hadice jestli ti nejde z přepadu vzduch.

Napsal: 25 říj 2013, 18:49
od radluk
Pokud to nedelal pomalu a plazive, z niceho nic, tak by muselo treba povolit gufero na hrideli, jednak by chcala nafta a z prepadu by asi chrlil v palivu vzduch.

Napsal: 31 říj 2013, 20:42
od jm
Tak se potvrdilo očekávané
motor je bez nafty a modře kouří,
jsou bud zanesené nebo zadřené lamely.
Asi by to vyřešilo el. podávací čerpadlo, ale jaké?
a na jak dlouho.
Díky všem.

Napsal: 01 lis 2013, 02:34
od Slavkov
jm píše:Tak se potvrdilo očekávané motor je bez nafty a modře kouří,
... že by spaloval motorák? 8)

Napsal: 25 úno 2014, 20:51
od Mitabajs
me tohle delal patrol, kdyz mel ucpanej palivak

Rexton 290 88kW

Napsal: 26 úno 2014, 23:55
od philipp
Zdravím,
může mi někdo zasvěcený povědět něco více jízdě na použitý rostlinný olej v Rextonu 2.9 88kW. Z toho mnoha co jsem načetl, by snad motor mít problém neměl, ale přeci jen, to není 20let staré auto za pakatel a nerad bych ho svou blbostí odrovnal. Táákže...:
1. Je potřeba něco upravit popř. dodělat? (předehřev apod.)
2. Jaká může být životnost motoru na "friťák"?
3. Jak často je třeba měnit olej, jak často pal. filtr?
4. Má někdo dlouhodobou zkušenost s tímto autem a rostlinným olejem? Předem díky, snad jsem na nic nezapoměl :D

Napsal: 13 dub 2014, 15:16
od k.amerika
Ahoj, mohu se zeptat zda někdo ví jaké čerpadlo má nissan primera, 2,0d r.v. 1991? Děkuji

Napsal: 11 kvě 2014, 16:14
od UchoTD
čo hovoríte na Pajero II 2.5/2.8 TD ? na friták? hydrauliku? motorák?

Napsal: 10 črc 2015, 09:23
od fandaseler
Dobrý den,můžete mi poradit kde seženu vitonové O kroužky na přetěsnění vstřikovacího čerpadla?jedná se o 1.9 asv