



Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hlava se brousí jen když je zkroucená protože se zbytečně snižuje až by nestačila síla těsnění, jinak ventily normálně vyčnívají z hlavy, proto je odpovídající vybrání v pístu, teď přesně si nevzpomenu na vzorec podle kterého se určuje síla těsnění pod hlavu ale stačí si zjistit tloušťku těsnění výrobců a změřit přesah pístu a ventilů a přičíst nějakou vůli na karbon, jinak pokud ty ventily nejsou ohnutý ani nejeví známky jednostraného opotřebení tak to neznamená že nemohli klepat a to otlačení na pístu se zaneslo potom co ty hydra odzačátku odešly, je fakt že nějaký náznak by tam být měl, ale hydra ti může dokurvit i samotná vačka, před tím než se rozhodneš generálkovat hlavu zkoukni jestli hydra v tý hlavě nemají moc velkou vůli nebo tam nejsou škrábance od těch rozbitých potom je hlava na odpis .martinkratas píše:Tak jsem zhodil palici a na pístech není známky nárazu ventilů. Vyhodil jsem ty dva sací ventily kde byli prasklý hydra a změřil je na hodinkách a jsou OK. Tak to je fakt záhadaJsem si vědom toho, že jsem rozvody zkur....il, ale když jsem to nastavil tak jsem neotočil jen dvě otáčky vždy to udělám nejmíň 3x
a žádný odpor nebyl.
Chci se zeptat jestli se tady brousí hlava, protože ventily jsou trochu vystrčený nad plochu hlavy nebo mám všechny vyhodit?? Stejně budu dělat gufera a zalapuju ventily. Písty jsou vystrčený nad hranu bloku cca 1mm tak jaký těsnění??? Proč ty hydra praskly to teď nechápu
Si děláš srandu ne, tlouštka těsnení je dana poctem děr ve starým těsnení, větsinou sou 2 díry. Pokud se rovná hlava tak je nutný zapustit ventily , jinak si zas klepnou ventily o píst. Po srovnání hlavy je tlouštka těsnení stejná. Ty ventily z hlavy vykukujou normálně, proto je v pístu vybrání.martinkratas píše:Teď mě borec brousí hlavu tak to začnu skládat.
Tak jedině že je vymackaný kolecko na klice, tim padem se to posune a při spravným nastavení je to nekde v pr...imartinkratas píše:Tak jsem to složil, přesně jak jste mě tady poradily. Vačka na origo pravítko, čerpadlo kolík origo a na setrváku jsem nastavil nulu na ten nálitek. Nasadil rozvoďák, napnul origo přípravkem na značky aby byly srovnaný. Pak jsem to zkusil natočit a ani hov.....o. Jen bílej kouř z výfuku a ani neškytne. VAG ukazuje číslo chyby 00505- řízení počátku vstřiku
Když to bylo nastavený ne na nulu ale na tu rysku tak na brnk tak už fakt nevím
. Co teď???? Kontroloval jsem asi desetkrát nastavení rozvodů a vše OK. Je pravda, že při prvním startu jsem nechal kolík v čerpadle ařemen skočil o dva zuby. Tak jsem to znova nastavil a nic. Myslel jsem, že to bylo tím startem z kolíkem, ale logicky se čerpadlo nemohlo hnout ten kolík to podržel. Tak co teď
![]()
Co tam mas na tom cerpadle za řemenici, bud je delena nebo v celku. U delený se to da rozhodit celkem dost, u nedelený to nejde, tam je klínek.martinkratas píše:Jak by mohlo být vymačkaný když po tom běhá gumovej řemen. Co mám zkusit a nebo to mám nastavit jak to bylo ale proč praskly ty hydra
nemohl někdo přede mnou nastavit čerpadlo jinak na tu značku
Na rozvodovém kolečku kliky je na ty imbusy chycená řemenice na samotné rozvodové kolo, které je chyceno na středovým 19kou šroubem ale 12tihran, tento šroub bývá často povolen a v tomto důsledku dochází buď k házení řemenice ale většinou se zhobluje vnitřní aretační plocha toho kola, v lepším případě koupit kolo a šroub nový v horším se musí nechat upravit i dosedací plocha kliky to už je přes 5000,- kolo seženeš 1000-1200,- šroub stojí 50,- ten vakl ti rozhodí rozvod ze začátku o zub pak o 2 a pak se to protočímartinkratas píše:Sorry na čerpadle je nedělená. Já jsem myslel tu na klice. Hlavně mě prosím něco poraďte nebo se zblázním