Stránka 8 z 11

Napsal: 26 zář 2010, 19:28
od martinkratas
:? :? :? :?

Napsal: 26 zář 2010, 19:42
od mistrkutil
martinkratas píše:Tak jsem zhodil palici a na pístech není známky nárazu ventilů. Vyhodil jsem ty dva sací ventily kde byli prasklý hydra a změřil je na hodinkách a jsou OK. Tak to je fakt záhada :? Jsem si vědom toho, že jsem rozvody zkur....il, ale když jsem to nastavil tak jsem neotočil jen dvě otáčky vždy to udělám nejmíň 3x (LOL) a žádný odpor nebyl. (LOL) Chci se zeptat jestli se tady brousí hlava, protože ventily jsou trochu vystrčený nad plochu hlavy nebo mám všechny vyhodit?? Stejně budu dělat gufera a zalapuju ventily. Písty jsou vystrčený nad hranu bloku cca 1mm tak jaký těsnění??? Proč ty hydra praskly to teď nechápu (wallbash)
Hlava se brousí jen když je zkroucená protože se zbytečně snižuje až by nestačila síla těsnění, jinak ventily normálně vyčnívají z hlavy, proto je odpovídající vybrání v pístu, teď přesně si nevzpomenu na vzorec podle kterého se určuje síla těsnění pod hlavu ale stačí si zjistit tloušťku těsnění výrobců a změřit přesah pístu a ventilů a přičíst nějakou vůli na karbon, jinak pokud ty ventily nejsou ohnutý ani nejeví známky jednostraného opotřebení tak to neznamená že nemohli klepat a to otlačení na pístu se zaneslo potom co ty hydra odzačátku odešly, je fakt že nějaký náznak by tam být měl, ale hydra ti může dokurvit i samotná vačka, před tím než se rozhodneš generálkovat hlavu zkoukni jestli hydra v tý hlavě nemají moc velkou vůli nebo tam nejsou škrábance od těch rozbitých potom je hlava na odpis .
jinak při tom tarokování ty hydra dostávají taky na prdel, každopádně bych se kouknul i na ostatní hydra jestli nejeví známky deformací, nepravidelného opotřebení, prasklin, a nebo jdou moc lehce zmáčknout ;)

Napsal: 26 zář 2010, 19:54
od martinkratas
Ventily jsou v pohodě a jedno rozmlácený hydro udělalo v hlavě nahoře trochu drážku, ale ne tam kde je tlak oleje a ta drážka. Nechám to zbrousit jen o max. 0,2 mm. To by nemělo vadit. :?

Napsal: 26 zář 2010, 20:48
od martinkratas
:? :? :? :?

Napsal: 27 zář 2010, 10:25
od martinkratas
Teď mě borec brousí hlavu tak to začnu skládat.

Napsal: 27 zář 2010, 12:46
od Zdeněk M
martinkratas píše:Teď mě borec brousí hlavu tak to začnu skládat.
Si děláš srandu ne, tlouštka těsnení je dana poctem děr ve starým těsnení, větsinou sou 2 díry. Pokud se rovná hlava tak je nutný zapustit ventily , jinak si zas klepnou ventily o píst. Po srovnání hlavy je tlouštka těsnení stejná. Ty ventily z hlavy vykukujou normálně, proto je v pístu vybrání.
Mistrkutil - u VW je nutno zapustit ventily , po srovnání hlavy, o ten kus co ji vemes se ventil zapustí, čili kompresní prostor se nezmení. Nejni to jak u Š 120 kde sou ventily utopený a snížením hlavy zvetšíš stupen komprese.

Napsal: 27 zář 2010, 19:00
od coudysokol
nemal si to davat ani prebrusovat neni kriva naco dat nove tesnenia a hotovo a ja by som tu hlavu ani dole nedaval to bolo uplne zbytocne stacilo odmerat kompresiu alebo ked bola vacka dole tak tam fuknut vzduch a tie hydrosteli treba vytlacit od oleja lebo raz sa mi stalo ze mi rozmrdalo hydrostel kvoli tomu ze som ich nevytlacil a kvoli tomu sa mi to stretlo lebo bol moc otvoreny

Napsal: 27 zář 2010, 19:24
od martinkratas
Tak jsem to složil, přesně jak jste mě tady poradily. Vačka na origo pravítko, čerpadlo kolík origo a na setrváku jsem nastavil nulu na ten nálitek. Nasadil rozvoďák, napnul origo přípravkem na značky aby byly srovnaný. Pak jsem to zkusil natočit a ani hov.....o (wallbash) . Jen bílej kouř z výfuku a ani neškytne. VAG ukazuje číslo chyby 00505- řízení počátku vstřiku :? Když to bylo nastavený ne na nulu ale na tu rysku tak na brnk tak už fakt nevím (R) . Co teď???? Kontroloval jsem asi desetkrát nastavení rozvodů a vše OK. Je pravda, že při prvním startu jsem nechal kolík v čerpadle ařemen skočil o dva zuby. Tak jsem to znova nastavil a nic. Myslel jsem, že to bylo tím startem z kolíkem, ale logicky se čerpadlo nemohlo hnout ten kolík to podržel. Tak co teď :? :?

Napsal: 27 zář 2010, 19:38
od Zdeněk M
martinkratas píše:Tak jsem to složil, přesně jak jste mě tady poradily. Vačka na origo pravítko, čerpadlo kolík origo a na setrváku jsem nastavil nulu na ten nálitek. Nasadil rozvoďák, napnul origo přípravkem na značky aby byly srovnaný. Pak jsem to zkusil natočit a ani hov.....o (wallbash) . Jen bílej kouř z výfuku a ani neškytne. VAG ukazuje číslo chyby 00505- řízení počátku vstřiku :? Když to bylo nastavený ne na nulu ale na tu rysku tak na brnk tak už fakt nevím (R) . Co teď???? Kontroloval jsem asi desetkrát nastavení rozvodů a vše OK. Je pravda, že při prvním startu jsem nechal kolík v čerpadle ařemen skočil o dva zuby. Tak jsem to znova nastavil a nic. Myslel jsem, že to bylo tím startem z kolíkem, ale logicky se čerpadlo nemohlo hnout ten kolík to podržel. Tak co teď :? :?
Tak jedině že je vymackaný kolecko na klice, tim padem se to posune a při spravným nastavení je to nekde v pr...i

Napsal: 27 zář 2010, 19:47
od martinkratas
Jak by mohlo být vymačkaný když po tom běhá gumovej řemen :? . Co mám zkusit a nebo to mám nastavit jak to bylo ale proč praskly ty hydra :? nemohl někdo přede mnou nastavit čerpadlo jinak na tu značku :?

Napsal: 27 zář 2010, 19:52
od Zdeněk M
martinkratas píše:Jak by mohlo být vymačkaný když po tom běhá gumovej řemen :? . Co mám zkusit a nebo to mám nastavit jak to bylo ale proč praskly ty hydra :? nemohl někdo přede mnou nastavit čerpadlo jinak na tu značku :?
Co tam mas na tom cerpadle za řemenici, bud je delena nebo v celku. U delený se to da rozhodit celkem dost, u nedelený to nejde, tam je klínek.

Napsal: 27 zář 2010, 19:54
od martinkratas
Je tam řemenice na čtyři imbusy osmičky. Kolečko je v celku.

Napsal: 27 zář 2010, 20:31
od martinkratas
Sorry na čerpadle je nedělená. Já jsem myslel tu na klice (LOL) . Hlavně mě prosím něco poraďte nebo se zblázním (wallbash)

Napsal: 27 zář 2010, 20:48
od mistrkutil
martinkratas píše:Sorry na čerpadle je nedělená. Já jsem myslel tu na klice (LOL) . Hlavně mě prosím něco poraďte nebo se zblázním (wallbash)
Na rozvodovém kolečku kliky je na ty imbusy chycená řemenice na samotné rozvodové kolo, které je chyceno na středovým 19kou šroubem ale 12tihran, tento šroub bývá často povolen a v tomto důsledku dochází buď k házení řemenice ale většinou se zhobluje vnitřní aretační plocha toho kola, v lepším případě koupit kolo a šroub nový v horším se musí nechat upravit i dosedací plocha kliky to už je přes 5000,- kolo seženeš 1000-1200,- šroub stojí 50,- ten vakl ti rozhodí rozvod ze začátku o zub pak o 2 a pak se to protočí ;)

Napsal: 27 zář 2010, 20:59
od martinkratas
Ale mě nejde do hlavy, že než jsem vyměnil rozvody tak to chodilo OK, pak po výměně hyder chytalo OK, pak praskly dvě hydra, to jste mě řekly na nulu teď na nule a už ani neblafne???? Tak mám zítra schodit to kolo na klice????