O1 TDi 74kw 4x4 vs. 74kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
V mé cenové kategorii jich moc není, ale do 160ti to budou vraky z roku 2000. Nikdy jsem bávo neměl, ale zadohrab mě moc na zimu neláká, navíc je to i dost nízké:(Pilan píše:tady mas trosku jine Kafe ale aspon to ma Koule poradne
http://www.sportovnivozy.cz/18556-bmw-3 ... rno-venkov
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@Pilan: Omlouvam se za offtopic, nicmene: Ty vole Pilane, proc to chces uz tak brzo poslat do sveta? Nejaka nespokojenost nebo jen projev zenskeho "nevim co chci a nedam pokoj dokud to nedostanu"? 

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Tak nakonec koupena O1 combi ASZ, údajně čip od Cimbu a koupena zde na fóru. Má pár kosmetických vad, ale snad vše bude ok. Jen co se projevilo už při koupi je lupání při točení volantem a při rozjezdu občasné zakvíknutí řemene u altenátoru. Ten je prý nový a ještě si asi nesedl, ale spíš si myslím, jestli není ochozená nějaká řemenice. Jinak auto lítá jako čert.
Ještě se chci zeptat, co mám kde vyčistit abych motoru ulehčil? Asi EGR a co nějak lépe chladit IC? U EGR je nalevo trubka k IC, jde to normálně sundat? Je tam nějaká rychlospojka. Díky
Ještě se chci zeptat, co mám kde vyčistit abych motoru ulehčil? Asi EGR a co nějak lépe chladit IC? U EGR je nalevo trubka k IC, jde to normálně sundat? Je tam nějaká rychlospojka. Díky