este som teraz skusal pripojit tlakomer priamo na cerpadlo,...to moje stare ktore mam teraz mimo, tlaci 2,5 cca. a to ktore som kupil to pouzivane to tlaci cca 2.
To znamena ze obe cerpadla su zle? Alebo takto sa tlak nemeria?
dnes som tam prehodil to stare cerpadlo co som tam mal pred tym, skusil som sa prejst na benzin a tiez to sem-tam trha a nad 3000ot. uz ako keby padol vykon, ako keby nestihalo dodavat benzin,...(alebo vadny regulator tlaku?)
Skusil som tiez odpojit spiatocku na cerpadle ani pri nastartovanom aute ani pri vypnutom aute (a zapnutom cerpadle), to nevytlacilo ani kvapku cez spiatocku To tak ma byt?
ok, takze podla toho viem ze je vadne cerpadlo kedze by malo tlacit okolo 4 ale nic nejde cez spiatocku von? Alebo je mozne ze je vadny aj reduktor? Ze cerpadlo aj tlaci cez 3bari ale reduktor nic nepusti do spiatocky?
Chcem si byt len na 100% isty, lebo za dalsie cerpadlo sa mi nechce davat zbytocne peniaze ak to co mam je dobre
Musí tam být nějaká rezerva , přebytek tlaku. Dal bych budík přímo na stříkačku a jel. Až to začne koktat, sledovat tlak. Ale jestli ti tlačí čerpadlo jen 4 atm, je to málo..Přepad musí mít souvislý sloupec benzinu při běhu bez bublin.
pokud ti tlačí na přímo 2 bar a to podle tej fotky tak máš tak je čerpadlo ko.Někdy vychází na dobrý peníze jen samotné čerpadlo rozebereš ten obal a mrkni podle čísla do katalogu.starší je vždycky riziko že se spálíš.