Zly start auta na studeny motor 1.8T

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

este som teraz skusal pripojit tlakomer priamo na cerpadlo,...to moje stare ktore mam teraz mimo, tlaci 2,5 cca. a to ktore som kupil to pouzivane to tlaci cca 2.

To znamena ze obe cerpadla su zle? Alebo takto sa tlak nemeria?

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

dnes som tam prehodil to stare cerpadlo co som tam mal pred tym, skusil som sa prejst na benzin a tiez to sem-tam trha a nad 3000ot. uz ako keby padol vykon, ako keby nestihalo dodavat benzin,...(alebo vadny regulator tlaku?)
Skusil som tiez odpojit spiatocku na cerpadle ani pri nastartovanom aute ani pri vypnutom aute (a zapnutom cerpadle), to nevytlacilo ani kvapku cez spiatocku :? To tak ma byt?
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

čerpadlo má dávat mnohem více myslím že natlačí kolem 7bar napřímo bez regulátoru.To čerpadlo je špatný.
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

a s tou spiatockou je to ako? Cerpadlo by malo cez nu tlacit benzin s5 do nadrze? Ak ano za akych podmienok?
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

jasne,ze musi,trochu logicky porozmyslaj..regulator na volnobeh reguluje na 2,5baru a v zatazi na 3bary a ostatne ide kde asi???
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

ok, takze podla toho viem ze je vadne cerpadlo kedze by malo tlacit okolo 4 ale nic nejde cez spiatocku von? Alebo je mozne ze je vadny aj reduktor? Ze cerpadlo aj tlaci cez 3bari ale reduktor nic nepusti do spiatocky?
Chcem si byt len na 100% isty, lebo za dalsie cerpadlo sa mi nechce davat zbytocne peniaze ak to co mam je dobre :(
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Musí tam být nějaká rezerva , přebytek tlaku. Dal bych budík přímo na stříkačku a jel. Až to začne koktat, sledovat tlak. Ale jestli ti tlačí čerpadlo jen 4 atm, je to málo..Přepad musí mít souvislý sloupec benzinu při běhu bez bublin.
nepropadat panice...
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

tak zozen niekoho v okoli kto ma rovnaky motor(hociake 1,8T) a pozic si od neho cerpadlo a aj regulator a chod sa previest
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

pokud ti tlačí na přímo 2 bar a to podle tej fotky tak máš tak je čerpadlo ko.Někdy vychází na dobrý peníze jen samotné čerpadlo rozebereš ten obal a mrkni podle čísla do katalogu.starší je vždycky riziko že se spálíš.
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

tak konecne je problem zazehnany 8)
bolo to cerpadlo KO...kupil som nove a startujem na prvy krat (noteeth)
dakujem vsetkym za rady
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“