Stránka 71 z 124

Napsal: 26 čer 2013, 11:35
od Bueno
dawe2706 píše:
Bueno píše:
oldaf píše: tak dáš turbo nahoru na svody, tam je místa dostatek
na to jsou vhodný jaký svody? z 2.4td? to je asi ideální varianta, jestli půjde zavřít kapota :-)
Takhle to má namontovaný můj kámoš co dává turbo z mých BMW takže GT2556V. Práskl ho nahoru a hotovo. Jen se musí potočit aby vstup oleje byl zvrchu a vývod zespodu. Není to taková prdel,ale mu to dělal někdo kdo to umí a tak v poho. Tady na foru to umí dost lidí a tak zkus napsat,jestli to někdo udělá okolo Tebe.
To se mi zamlouvá.. To bych mohl dát i tu GT2260V, když by nemusela trpět kastle.. přeci jen se rád svezu :D Výhledově to mám tak na 2 měsíce, než budou zbytečný finance navíc. Mezitím se snad podaří ta mechanika.. S turbem potom problém snad nebude.. Snad bude někdo poblíž Prahy, kdo už něco podobnýho kutil.. Případně nemáte někdo v garáži zachovalé čerpadlo, turbo, které by se dalo použít?

Napsal: 26 čer 2013, 12:02
od ThatsMe
Sorry kluci, že vám do toho vstupuju, ale:
Oldo, BI-turbo?? Fotky! Fotky!!! :)

Jinak kamarád má k dispozici 2260, ale s kulatou přírubou. Je to z nějaké 35d nebo z něčeho takového, co má 2 turba. Tak kdyby jsi sehnal takové svody, turbo je k mání. :)

Napsal: 26 čer 2013, 12:28
od Bueno
ThatsMe píše:Sorry kluci, že vám do toho vstupuju, ale:
Oldo, BI-turbo?? Fotky! Fotky!!! :)

Jinak kamarád má k dispozici 2260, ale s kulatou přírubou. Je to z nějaké 35d nebo z něčeho takového, co má 2 turba. Tak kdyby jsi sehnal takové svody, turbo je k mání. :)
Noo nejjednodušší budou asi svody z 2.4td, takže tím kulatá příruba padá. Každopádně děkuju za nabídku.. kdo ví co se povede sehnat :)

Napsal: 26 čer 2013, 12:54
od oldaf
ThatsMe píše:Sorry kluci, že vám do toho vstupuju, ale:
Oldo, BI-turbo?? Fotky! Fotky!!! :)

Jinak kamarád má k dispozici 2260, ale s kulatou přírubou. Je to z nějaké 35d nebo z něčeho takového, co má 2 turba. Tak kdyby jsi sehnal takové svody, turbo je k mání. :)

:-) Fotky budou taky. Po vikendových testech. Predělávam ještě výfuk a nějaký drobnosti. Ale uz jsou obě tam gt2260+gt3271+ex. wastegate

Napsal: 26 čer 2013, 12:56
od oldaf
Bueno píše:
ThatsMe píše:Sorry kluci, že vám do toho vstupuju, ale:
Oldo, BI-turbo?? Fotky! Fotky!!! :)

Jinak kamarád má k dispozici 2260, ale s kulatou přírubou. Je to z nějaké 35d nebo z něčeho takového, co má 2 turba. Tak kdyby jsi sehnal takové svody, turbo je k mání. :)
Noo nejjednodušší budou asi svody z 2.4td, takže tím kulatá příruba padá. Každopádně děkuju za nabídku.. kdo ví co se povede sehnat :)
svody nech origo jen je otoč

Napsal: 26 čer 2013, 18:12
od mev1
Otocit svody mu nepomuze, potrebuje svody co budou vystrcene jako ty 2.4kove jinak by mu to turbo nevislo bylo by tam k hlave malo mista a prirubu bude muset stejne predelat protoze by byla naopak...

Napsal: 26 čer 2013, 21:40
od oldaf
Může nechat origo otočený svody, i turbo na ně pak pasuje, jediná nevýhoda je že je turbo otočený, takže výfukem dopředu. Stačí pak jen 180stupňový koleno na výfuk a může jet :D Asi nejlevnější a nejrychlejší řešení. Nemusí schánět svody z 2,4 na který mu stejně turbo pasovat nebude pokud neudělá nějakej mezikus. ;)

Napsal: 26 čer 2013, 21:44
od mev1
jako jo to je pravda, ale na mě je to moc prasečina tam rvat turbo naopak, navíc pak řešit přívod vzduchu, vest ho dozadu a tak.. prostě ja bych šel jinou cestou, hlavně u 2260ky bych šel stejně zase cestou jako před rokem a šla by zase dolů pod svody a zachoval bych origo airbox...

Napsal: 26 čer 2013, 21:45
od oldaf
Bueno píše:
ThatsMe píše:Sorry kluci, že vám do toho vstupuju, ale:
Oldo, BI-turbo?? Fotky! Fotky!!! :)

Jinak kamarád má k dispozici 2260, ale s kulatou přírubou. Je to z nějaké 35d nebo z něčeho takového, co má 2 turba. Tak kdyby jsi sehnal takové svody, turbo je k mání. :)
Noo nejjednodušší budou asi svody z 2.4td, takže tím kulatá příruba padá. Každopádně děkuju za nabídku.. kdo ví co se povede sehnat :)
Pokud použiješ svody z 2,4 tak je jedno jakou má turbo přírubu, stejně se to musí upravit. Ale pokud budeš schánět svody na 2,4td tak hledej na malý turbo, těch je víc a mají díru podobnou díře co je na gt2052-2260 od bmw

Napsal: 26 čer 2013, 21:48
od oldaf
Na turbu otočeným výfukem dopředu není nic špatnýho. Vem si že spousta aut má výfuk tažený ze předu motoru a sání mají zezadu.

Napsal: 26 čer 2013, 21:54
od mev1
pro mě je to takove divne... a nelibilo by se mi to...

Napsal: 27 čer 2013, 06:14
od pesa84
Taky sem měl v plánu ho dát nahoru na otočený svody.. taky bych to měl stranově opačně, ono by to nebyl problém dopasovat a možná by to nevypadalo zas tak špatně. stačilo by dát na výfuk 2x 90stupnový kolena nasměrovat pod svody a rovnou bum na origo výfuk a sání natočit do toho místa co je ŘJ a dát tam kužel, ale problém byl ten přívod a odvod oleje.. a taky místo mezi ventilovým víkem a boulí na tlumič je trochu omezující..

A jakej máte názor na velký VGT??

Napsal: 27 čer 2013, 19:51
od Bueno
Dnes jsem o tom dlouho uvažoval a pokud stačí otočit origo svody, asi půjdu touhle cestou.. potom jen poladit přívod oleje, ať to hned neoddělám.

Napsal: 27 čer 2013, 21:00
od pesa84
problém je v tom, že přívod oleje ti tak pude zespodu a odvod shora.. jediný co by ti pak zbývalo by bylo to, že turbo rozebereš a převrtáš takovej cca1mm širokej zajištovací kolíček a otočíš to.. ale já nevim, je to ve výfukový části a tam sou ty teploty vysoký a tak bych se bál, že by to pak praskalo nebo tak.. navíc tu gt2260v si myslím, že by se tam nevešla kvůli ventilovímu víku. Když sem tak zkoušel gt2052v tak se už skoro opírala..

Napsal: 27 čer 2013, 21:04
od dawe2706
pesa84 píše:problém je v tom, že přívod oleje ti tak pude zespodu a odvod shora.. jediný co by ti pak zbývalo by bylo to, že turbo rozebereš a převrtáš takovej cca1mm širokej zajištovací kolíček a otočíš to.. ale já nevim, je to ve výfukový části a tam sou ty teploty vysoký a tak bych se bál, že by to pak praskalo nebo tak.. navíc tu gt2260v si myslím, že by se tam nevešla kvůli ventilovímu víku. Když sem tak zkoušel gt2052v tak se už skoro opírala..
GT2556V Z E39 530d se nahoru vejde. Kamarád to má na E36 2,5tds + mechanika. Taky převrtával kolíček a funguje to.