Stránka 72 z 132
Napsal: 17 lis 2014, 22:15
od frantisek28
jericho-3 píše:...Motory mu moc nejdou, koupit starší auto této firmy vyžaduje kutila nebo automechanika nebo velké konto...
A ktore motory su spolahlivejsie? BMW, Opel, frantici ci taliani, svedi, japoni, korejci... ??? Ktore vydrzia 100% spolahlivo slapat aspon 200-300 000 a dalsich 200-300 000 len s minimalnymi nakladmi na opravy-udrzbu (mimo beznej udrzby ako su prevadzk. kvapaliny, rozvody a filtre). Vsetci maju dake prusery co sa tyka pochybenia pri vyvoji, vyrobe. Akurat ze nam nastava era CR motorov, teda, ze vsetci si budu "rovni" co sa tyka vstrekovania a o to viac budu markantnejsie chyby vo vyrobe, vlastne uz od vyvoja az k zakaznikovi ktory to auto bude kupovat ako jazdenku s peknou porciou kilometrov.
Napsal: 18 lis 2014, 10:10
od jericho-3
Určitě JTD, na ty koncern nemá..Od doby rotačky ztratila firma tah. Včetně benzinů, nakonec se zjistilo, že např. u Fabie je nespolehlivější motor 1,4 původem ze š1000 mb..Přímé vstřiky benziny jsou horší než původní motory ze 70- 80 let. I ve spotřebě. V 6 je ostuda a celkově koncernové motory jsou kralem nouzáků...Mě to štve, protože Němci jsou šmati, ale děláš Itala a ten je v mnohém chytřejší..
Napsal: 18 lis 2014, 12:54
od Fulltank
Napsal: 19 lis 2014, 18:09
od RomanF
jericho-3 píše:Určitě JTD, na ty koncern nemá..Od doby rotačky ztratila firma tah. Včetně benzinů, nakonec se zjistilo, že např. u Fabie je nespolehlivější motor 1,4 původem ze š1000 mb..Přímé vstřiky benziny jsou horší než původní motory ze 70- 80 let. I ve spotřebě. V 6 je ostuda a celkově koncernové motory jsou kralem nouzáků...Mě to štve, protože Němci jsou šmati, ale děláš Itala a ten je v mnohém chytřejší..
No mě někdy fakt přijde, že TUV reporty jsou cinklý, vítězí v nich hodně často Němec (třeba A6 je snad nejvýše v několika různých skupinách) ale v českých luzích to často vypadá jinak.
Napsal: 19 lis 2014, 18:49
od jericho-3
Samozřejmě je to můj osobní názor, ale jezdí okolo mě italská auta, která se "rozpadají"a motory furt běží. Vždy se ptám a co motor? A jeden řekl a co jako? Druhému jsem měnil turbo, jinak nic, atd. atd. A jsem rád, že nemusím koncern často opravovat, leze to do peněz pro majitele..
Napsal: 19 lis 2014, 19:12
od Biimbo
Tak proč těch italských aut jezdí po celý evropě tolik, že si jich ani nevšimnu?
Napsal: 19 lis 2014, 19:53
od RomanF
Biimbo píše:Tak proč těch italských aut jezdí po celý evropě tolik, že si jich ani nevšimnu?
Na to si odpovídám:
a) Protože auta jsou o pocitech, líp se jim sedí a jezdí v VW, BMW, Audi, Mercedesu, Škodě.
b) Hraje roli spolehlivost všeho ostatního mimo motoru,
c) Něco jinýho... Nevim samozřejmě, nikdy jsem na tohle téma reálný data (empirický výzkum) neviděl, tohle jsou jen moje domněnky.
Napsal: 19 lis 2014, 20:29
od Biimbo
mě se třeba moc líbí Alfa sportwagon 159, ale když vím jak kolem toho pořád běhal kamarád když to měl a pak jsem po otevření kapoty vidět ten zmatek kdy všechno vede přes všechno a je to tam zamotaný jako když do auta namontuješ plyn,tak se mi na tom nechtěl měnit ani olej.
Napsal: 19 lis 2014, 20:54
od Vici
Jericha člověk nesmí brát někdy vážně...

Napsal: 19 lis 2014, 22:09
od RomanF
Jsme tady uz dost

rekl bych.
Ale jako asi kazdej tady se nad timhle zamysli a nakonec zjisti, ze si priste sedne zase do dalsiho koncernovyho werku. I pres problemy se zvedavou ojnici u 1.9 PD 2007-8, abych se vratil k duvodu zalozeni tohoto vlakna.

Napsal: 20 lis 2014, 08:07
od jericho-3
Vici píše:Jericha člověk nesmí brát někdy vážně...

Třeba jo, ale když má člověk vedle sebe fajnšměkra na ARomeo, který umí jen jezdit a vím, s čím má problém, těžko se z toho vymaníš.A všechny vozy měly min. 200000 km dle tachometru AR 156/v6 2,5 ccm/,AR GTV /V6 3.0 ccm/,AR 166 /2,4 ccm JTD 110 kw/. Dělal jsem pouze rozvody , nápravy, výfuky. spojky.. A to tomu pán dává čočku,a jezdit prostě umí. Teď to do ruky dostal 20 letý vnuk, kterého slyším hrabat kdykoliv odjíždí, ale ten to zničí. Můj soused má ve Stylu 1, 9 JTD a ten motor odtahal většinu materiálu zednické "firmy. Další soused má AR 145 s 1,9 JTD, tomu jsem dělal jen ramena, auto je pobité, mnoho věcí drží silou vůle, ale motor pořád jede na škub. Mám to ignorovat?

Napsal: 28 lis 2014, 09:36
od Tanguero
Biimbo píše:mě se třeba moc líbí Alfa sportwagon 159, ale když vím jak kolem toho pořád běhal kamarád když to měl a pak jsem po otevření kapoty vidět ten zmatek kdy všechno vede přes všechno a je to tam zamotaný jako když do auta namontuješ plyn,tak se mi na tom nechtěl měnit ani olej.
Mám AR 159 1,9/16V už 4 roky, naprosto netuším o čem mluvíš, pod kapotou není o nic větší zmatek než v jiných autech. Holt elektronika teď řídí všechno, a ta kabeláž je nutná. Není o nic horší, ani lepší než v jiných značkách.

Napsal: 28 lis 2014, 11:27
od Domecek
Musím se připojit a dát taky svůj názor na Italkou kvalitu. Servisuji 22 italských pekáčů (doblo, punto, grande punto, panda) podotýkám, že jsou všechny benzínové a kvalita VŠEHO katastrofální. Motory po 100tis km žerou olej jako kráva, spojka je snad menší než na staré škodě 105l a podle toho to taky vydrží. Okolo 100 tis km opravdu téměř vše na výmenu. Nápravy stejnej příbeh. Je pravdou že JTD ve starých vozech byly opravdu velmi slešné, jak je tomu dnes posoudit nemůžu, ale benzíny a vše okolo hnůj

Napsal: 28 lis 2014, 11:48
od Tanguero
Domecek píše:Musím se připojit a dát taky svůj názor na Italkou kvalitu. Servisuji 22 italských pekáčů (doblo, punto, grande punto, panda) podotýkám, že jsou všechny benzínové a kvalita VŠEHO katastrofální. Motory po 100tis km žerou olej jako kráva, spojka je snad menší než na staré škodě 105l a podle toho to taky vydrží. Okolo 100 tis km opravdu téměř vše na výmenu.
Já zase vím, že všechny FIAT benzíny do objemu 1,4 vycházejí z legendární koncepce FIRE a jsou jak německé válečné lokomotivy - jednoduché, až primitivní, co nejmenší počet dílů a prakticky nesmrtelné. Větší spotřeba oleje netrápí jen FIAT benzíny, ale FIRE v pohodě jezdí i na olej z Lidlu, to mám vyzkoušeno.
Napsal: 28 lis 2014, 11:56
od Domecek
z tebe mluví praxe hochu, já ale nemluvím o motoru FIRE ale těch novejch 1.2,1.4!! Oni motory TDI bývaly taky jako to ta tvoje německá lokomotiva nesmrtelné a BXE, BLS z nich vychází a je to zgarb.