Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Domecek píše:Musím se připojit a dát taky svůj názor na Italkou kvalitu. Servisuji 22 italských pekáčů (doblo, punto, grande punto, panda) podotýkám, že jsou všechny benzínové a kvalita VŠEHO katastrofální. Motory po 100tis km žerou olej jako kráva, spojka je snad menší než na staré škodě 105l a podle toho to taky vydrží. Okolo 100 tis km opravdu téměř vše na výmenu. Nápravy stejnej příbeh. Je pravdou že JTD ve starých vozech byly opravdu velmi slešné, jak je tomu dnes posoudit nemůžu, ale benzíny a vše okolo hnůj :x
Bohužel máš pravdu, chtěl jsem po svém starém Fiatu jít do "nového" , najít nějaký potkaný nebo lehce řachlý, ale pak jsem párkrát to musel opravovat, nebo to měl kolega, ale NE. Došel jsem k názoru, že moderní auto nechci, abych při každé hovadině vyndaval agregát a věšel se na demontáži komponentů, kdy konstruktéři kouří trávu a jsou to magoři..to teda ne. Zůstanu u starých modelů, kde se ještě v konstrukci přemýšlelo a všechno nezasrali turby a tunami ŘJ. Bohužel má láska k Italům dostala vážné trhliny, ale lze sehnat ještě starší nerezavé modely. Koncern neumí malé benziny, Italové, machři na motory dělají sráče, Peugeot asi taky, tak co teda?
nepropadat panice...
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Upřímně? Nic.. dneska si prostě nevybereš...sere se úplně všechno. Co novější auto, to větší sračka.. sem zvědavej co bude za pár let. Měl jsem Bravo 1.9 TD100 a kdybych ho neomotal kolem stromu, tak věřim že jezdí doted.. Pak 4ka Golf ALH..krom asi tří turbín se nic nevysralo.. Ted pětka Golf, 1.9 PD naštěstí 2004 BKC, takže jeden z prvních.. Už tam je víc píčovin ale zatím to funguje a bude to v pohodě.. Ale co pak? To netušim...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zatím veteránské hnutí, poté "vlastní výroba". Já - A-ROMEO BRERA, vybrat ven agregát a nacpat tam V6 3.0 ccm s elektronikou pouze na motor, jinak jen stahovací okna a centrál...Jde o to, zda by to vůbec šlo, na STK by poznali kulový.../každý má své sny/ :)
nepropadat panice...
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Taky mám rád stará auta ale jednou to bohužel skončí kvůli emisím. Jednou budeme vzpomínat na auta kde bylo lanko na plyn a do čerpadla šel jenom jeden drát. Už teď když opravuju nějaký novější sráč vzpomínám jak jsem tu samou věc řešil na autě o 10 let starším a jak to bylo jednoduché a zachvíli jsem měl hotovo a teď se s tím seru a akorát se rozčílím. Smutné.
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

Obrázek

BXE 2/2007 ve 195 tisíci a šály v pohodě. S tím musíte umět jezdit (LOL)
toth.stefan
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 29 říj 2014, 14:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od toth.stefan »

Pája 19 píše:
toth.stefan píše:Obrázek
Toto zostalo z ložísk z rozsypanej Jetty BXE........
Můžeš přihodit čísla těch šál Štefane?
ObrázekObrázek

045 701 A

045 701 H

P.S.: sorry za meškanie, riešil som problém so simeringom kľuky.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Má někdo vědomost, že takové šály jsou z vadné šarže a že u těch novějších se toto nestává? Takovéhle šály vypadaly i u starých dieselů bez turb, vždy jsem se divil, jak ty kusy "vylítaly" ven...A dobrá informace by byla, kdyby nějaký expert zjistil v čem /asi materiálu/ je problém. Továrna to patrně ví, ale nepoví...
nepropadat panice...
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Jericho vzdyt se to dal resilo a zjistilo se, ze ty problemove saly maji jine cislo a uz je nedelaji. Ted je náhrada, ktera by mela fungovat.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3726
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Díky za ty čísla. Až příště uvidim Háčka a Áčka, tak rovnou poletěj i kdyby vypadaly sebelíp.
Oct asv 2000, DieselPower
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Fulltank píše:Jericho vzdyt se to dal resilo a zjistilo se, ze ty problemove saly maji jine cislo a uz je nedelaji. Ted je náhrada, ktera by mela fungovat.
To jo, to je sice krásné, ale bohužel člověk neví PROČ ta nová šála je lepší..Tak jsem si myslel, že jelikož jsou tady koumáci, kteří zjistí všechno, jestli něco třeba neví.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
radano
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 pro 2006, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Poděbrad

motor bxe KO

Příspěvek od radano »

Dobry den. Tak jsem dalsi v rade stastlivcu kterym odesel motor bxe. Najeto 202 tis km. Zacalo to nenapadne. Jel jsem z nakupu. Jakmile jsem vyjel rozsvitila se kontrolka hladiny oleje. Dolil jsem ho i kdyz to bylo pro mne neobvykle jelikoz jsem nikdy nedoleval. Dojel jsem bez problemu domu a nikam nejel. Druhy den jsem vyrazil do prace a jak jsem se vracel domu ,najednou sel motor na tri valce tak jsem dojel cca . 3 km domu velmi opatrne. Po zaparkovani jsem motor znovu natocil a uz sel jak zentour. Kouril bile,cerne vrzalo to v nem a pak chcipl. Po hodine jsem to natocil znovu a sel zcela normalne,ale kdyz sem zkoousel s nim jet sel zase na tri valce. Po pripojeni na VAG byla vetsi spotreba na tretim valci. Nasledovala vymena strikovacu ,kabeloveho svazku,vymena zdvihatek a vysledek..... nula. Stale stejne. Po odmontovani vany a sundani ojnicni panve na tretim valci bylo vse jasne....motor rok vyroby 2007. Sehnal jsem jiny ale bohuzel 2008 . Hned po vanocich pujde vana dolu a vymena sal. Tak doufam ze mi tech cca 500 km co asi najedu vydrzi. Komplet nastrojeny motor 27 tis+ spojka cca15-20 tis + vymena turba+ plus prace a mam o vanoce vystarano. Jen mam dotaz nevite kolik stoji cca nove saly a srouby?? A jakou serii nebrat a ktera serie je vhodna a vydrzi??? Dekuji za odpoved
Uživatelský avatar
radano
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 pro 2006, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Poděbrad

Příspěvek od radano »

Jeste k memu tematu. Jezdim na olej Castrol Edge a menim olej po max. 15 tis km,ale to je maximalni hranice. Menim vzdy olejovy filtr a motor nehonim jak teply tak studeny. Rychlost max.140 km/h po dalnici.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3726
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

http://www.skoda-dily.cz/katalog/superb ... ve-26.html

Daj se sehnat i levnějc. Co se týče pánví, tak je jedno který. Ty problematický už se nevyráběj. Kdyby náhodou, tak čísla těch špatnejch jsou o pár příspěvků vejš.

Proč si měnil celý motor?
A máš auto od nova, nebo dřív jezdilo na LL?
Oct asv 2000, DieselPower
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Ten tvuj puvodni koupim :D staci prebrousit klika a jede se dal :)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
radano
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 pro 2006, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Poděbrad

Příspěvek od radano »

Vim ze staci klika prebrousit a jezdi se dal ale ja nemam bohuzel cas toto delat. Auto potrebuji stale i kdyz nenajezdim moc km. Bydlim na vesnici jsem odkazan na druhe auto co mame v rodine a uz jsou problemy. Deti do skoly a skolky a zase vyzvednout a pak nam to s zenou casove nevychazi. Tak proto jsem to resil takto.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“