Bohužel máš pravdu, chtěl jsem po svém starém Fiatu jít do "nového" , najít nějaký potkaný nebo lehce řachlý, ale pak jsem párkrát to musel opravovat, nebo to měl kolega, ale NE. Došel jsem k názoru, že moderní auto nechci, abych při každé hovadině vyndaval agregát a věšel se na demontáži komponentů, kdy konstruktéři kouří trávu a jsou to magoři..to teda ne. Zůstanu u starých modelů, kde se ještě v konstrukci přemýšlelo a všechno nezasrali turby a tunami ŘJ. Bohužel má láska k Italům dostala vážné trhliny, ale lze sehnat ještě starší nerezavé modely. Koncern neumí malé benziny, Italové, machři na motory dělají sráče, Peugeot asi taky, tak co teda?Domecek píše:Musím se připojit a dát taky svůj názor na Italkou kvalitu. Servisuji 22 italských pekáčů (doblo, punto, grande punto, panda) podotýkám, že jsou všechny benzínové a kvalita VŠEHO katastrofální. Motory po 100tis km žerou olej jako kráva, spojka je snad menší než na staré škodě 105l a podle toho to taky vydrží. Okolo 100 tis km opravdu téměř vše na výmenu. Nápravy stejnej příbeh. Je pravdou že JTD ve starých vozech byly opravdu velmi slešné, jak je tomu dnes posoudit nemůžu, ale benzíny a vše okolo hnůj
Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nepropadat panice...
Upřímně? Nic.. dneska si prostě nevybereš...sere se úplně všechno. Co novější auto, to větší sračka.. sem zvědavej co bude za pár let. Měl jsem Bravo 1.9 TD100 a kdybych ho neomotal kolem stromu, tak věřim že jezdí doted.. Pak 4ka Golf ALH..krom asi tří turbín se nic nevysralo.. Ted pětka Golf, 1.9 PD naštěstí 2004 BKC, takže jeden z prvních.. Už tam je víc píčovin ale zatím to funguje a bude to v pohodě.. Ale co pak? To netušim...
-
burton.b22
Taky mám rád stará auta ale jednou to bohužel skončí kvůli emisím. Jednou budeme vzpomínat na auta kde bylo lanko na plyn a do čerpadla šel jenom jeden drát. Už teď když opravuju nějaký novější sráč vzpomínám jak jsem tu samou věc řešil na autě o 10 let starším a jak to bylo jednoduché a zachvíli jsem měl hotovo a teď se s tím seru a akorát se rozčílím. Smutné.
-
toth.stefan
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 29 říj 2014, 14:33
Má někdo vědomost, že takové šály jsou z vadné šarže a že u těch novějších se toto nestává? Takovéhle šály vypadaly i u starých dieselů bez turb, vždy jsem se divil, jak ty kusy "vylítaly" ven...A dobrá informace by byla, kdyby nějaký expert zjistil v čem /asi materiálu/ je problém. Továrna to patrně ví, ale nepoví...
nepropadat panice...
To jo, to je sice krásné, ale bohužel člověk neví PROČ ta nová šála je lepší..Tak jsem si myslel, že jelikož jsou tady koumáci, kteří zjistí všechno, jestli něco třeba neví..Fulltank píše:Jericho vzdyt se to dal resilo a zjistilo se, ze ty problemove saly maji jine cislo a uz je nedelaji. Ted je náhrada, ktera by mela fungovat.
nepropadat panice...
motor bxe KO
Dobry den. Tak jsem dalsi v rade stastlivcu kterym odesel motor bxe. Najeto 202 tis km. Zacalo to nenapadne. Jel jsem z nakupu. Jakmile jsem vyjel rozsvitila se kontrolka hladiny oleje. Dolil jsem ho i kdyz to bylo pro mne neobvykle jelikoz jsem nikdy nedoleval. Dojel jsem bez problemu domu a nikam nejel. Druhy den jsem vyrazil do prace a jak jsem se vracel domu ,najednou sel motor na tri valce tak jsem dojel cca . 3 km domu velmi opatrne. Po zaparkovani jsem motor znovu natocil a uz sel jak zentour. Kouril bile,cerne vrzalo to v nem a pak chcipl. Po hodine jsem to natocil znovu a sel zcela normalne,ale kdyz sem zkoousel s nim jet sel zase na tri valce. Po pripojeni na VAG byla vetsi spotreba na tretim valci. Nasledovala vymena strikovacu ,kabeloveho svazku,vymena zdvihatek a vysledek..... nula. Stale stejne. Po odmontovani vany a sundani ojnicni panve na tretim valci bylo vse jasne....motor rok vyroby 2007. Sehnal jsem jiny ale bohuzel 2008 . Hned po vanocich pujde vana dolu a vymena sal. Tak doufam ze mi tech cca 500 km co asi najedu vydrzi. Komplet nastrojeny motor 27 tis+ spojka cca15-20 tis + vymena turba+ plus prace a mam o vanoce vystarano. Jen mam dotaz nevite kolik stoji cca nove saly a srouby?? A jakou serii nebrat a ktera serie je vhodna a vydrzi??? Dekuji za odpoved
http://www.skoda-dily.cz/katalog/superb ... ve-26.html
Daj se sehnat i levnějc. Co se týče pánví, tak je jedno který. Ty problematický už se nevyráběj. Kdyby náhodou, tak čísla těch špatnejch jsou o pár příspěvků vejš.
Proč si měnil celý motor?
A máš auto od nova, nebo dřív jezdilo na LL?
Daj se sehnat i levnějc. Co se týče pánví, tak je jedno který. Ty problematický už se nevyráběj. Kdyby náhodou, tak čísla těch špatnejch jsou o pár příspěvků vejš.
Proč si měnil celý motor?
A máš auto od nova, nebo dřív jezdilo na LL?
Oct asv 2000, DieselPower
Vim ze staci klika prebrousit a jezdi se dal ale ja nemam bohuzel cas toto delat. Auto potrebuji stale i kdyz nenajezdim moc km. Bydlim na vesnici jsem odkazan na druhe auto co mame v rodine a uz jsou problemy. Deti do skoly a skolky a zase vyzvednout a pak nam to s zenou casove nevychazi. Tak proto jsem to resil takto.




