Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
radano
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 pro 2006, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Poděbrad

Příspěvek od radano »

Dekuji za info o salach. Jestli se nepletu tak vadne byly serie A-H snad jsem se docetl spravne. Jinak auto od nova nemam. V tom je kamen urazu! Kdybych ho mel od nova zasadne bych na LL nejezdil! I kdyby autorizak pozadoval lit tento olej,menil bych 15 tis max. Na salach v hlave byla videt u rozvodoveho kola vydrena kompozice,ale vacice byla netknuta,tak jsem dal jen nove stamprlata a saly.Vstriky vycistene ultrazvukem a pregumickovane,novy kabelovy svazek a turbina. Uvidim co s motorem udelam. V lete az bude vice casu tak neco vymyslim.
Uživatelský avatar
radano
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 pro 2006, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Poděbrad

Příspěvek od radano »

Jak procitam tema,jsou tu prispevky ohledne kvality novych aut a motoru. Tak chci pridat sve. V praci jezdim na nakladaci zn. Caterpillar. Mame ho od nova cca 2,5roku a uz odesla zadni naprava(brdy+lamely) oprava 76 tis. A take odeslo turbo. Motor se pres svacinua obed nechcipa kvuli dochlazeni!! Take popraskaly hadice hydrauliky,tekla chladici kapalina( a stale nekde tece) a tece olej nekde od motoru. Odesly svetla a prestal chodit raidcontrol. Sice je pomalu vse odstranene ale na dva roky stary nakladac je to sila. Dale mame na firme dva nakladace cca12 let stare a stale makaji!!! Bez vymeny turba, bez opravy naprav. Byly menene chladice vody(prorezle) a tekl radiator topeni. T je asi vse co se delalo. Nepocitam bezne vymeny oleju a pneumatik. V dnesni dobe neni dulezite aby auta stroje jezdily,ale je potreba opravovat a menit za nove stroje a auta!!!!! Kam to vse speje??? Do zahuby!!!!
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

radano píše:Jak procitam tema,jsou tu prispevky ohledne kvality novych aut a motoru. Tak chci pridat sve. V praci jezdim na nakladaci zn. Caterpillar. Mame ho od nova cca 2,5roku a uz odesla zadni naprava(brdy+lamely) oprava 76 tis. A take odeslo turbo. Motor se pres svacinua obed nechcipa kvuli dochlazeni!! Take popraskaly hadice hydrauliky,tekla chladici kapalina( a stale nekde tece) a tece olej nekde od motoru. Odesly svetla a prestal chodit raidcontrol. Sice je pomalu vse odstranene ale na dva roky stary nakladac je to sila. Dale mame na firme dva nakladace cca12 let stare a stale makaji!!! Bez vymeny turba, bez opravy naprav. Byly menene chladice vody(prorezle) a tekl radiator topeni. T je asi vse co se delalo. Nepocitam bezne vymeny oleju a pneumatik. V dnesni dobe neni dulezite aby auta stroje jezdily,ale je potreba opravovat a menit za nove stroje a auta!!!!! Kam to vse speje??? Do zahuby!!!!
moje rec, cim novejsi auta tim vetsi past, ja jsem pro nekoho asi debil, ale pred 4ma rokama jsem koupil cordobu 1.4i r99, za 600eur, vymenil jsem na ni vsechny gumovy veci, cepy, loziska, hadice atd atd, zkratka smeruju k obnoveni, ted preloziskuju prevodovku + nova spojka, nedavno jsem nachal delat konplet vnitrek tapicirung a uz zbejva ji poslat do laku. takze me vychazi na cca 3000eur, ale auto v podstate novy. to ze to neni in in model, na to seru
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
radano
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 pro 2006, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Poděbrad

BXE KO

Příspěvek od radano »

Tak motor už mám jiny a auto jezdí skvěle,ale už se bojím,tak jsem objednal jiné šály včetně šroubu,tak to v tomto týdnu budu měnit. Napadla mne taková pitomost.. Nemohlo se stávat při výrobě a montáži těchto motorů,že dělníci při kompletaci motoru zaměnily šály??? Tzn ty co mají být dole a ty co mají být nahoře daly dolů??? Jak jsem se dočetl tak s černým označením mají být v ojnici a bez označení dole. nemohl to být také jeden z duvodu??? jsme jen lidé a lidský faktor mohl zapůsobit. Jo jinak asi měsíc před tím než mi motor zkolaboval při sešlápnutém plynu nadoraz a při otáčkách cca.1500 mi motor při zrychlování vibroval jako když ho podtáčím.
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1434
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Re: BXE KO

Příspěvek od šulda »

radano píše:Nemohlo se stávat při výrobě a montáži těchto motorů,že dělníci při kompletaci motoru zaměnily šály???
Moc se o tom nemluví ale už sem na tohle narazil že podle nějakého mechanika byly šály naopak.
Člověk se pořád učí.
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

tak další kus. Kamarádovi vyletěli 2 ojnice 3 a 4
utrhlo to celý držák filtru, vanu motoru a převodovku (tam kde je startér).
To sem ještě tak zkur.. neviděl (wallbash) (wallbash)
Uživatelský avatar
radano
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 pro 2006, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Poděbrad

další

Příspěvek od radano »

Tak koukám že nejsem tak zcela sám. Je nás povícero. V uterý 9.12.2014 mému kolegovi z práce Octavia II r.v.2008 to samé jako mne. Protočeno na ojnici. Doufám ,že mi dnes přijdou nové ojniční šály včetně šroubu a preventivně udělám výměnu. V práci máme Octavii II r.v.2005 kod BXE je na ni 405 tis km je načipovaná a do dnešního dne s ní není žádný problém. Jezdí s ní každý kdo má do prd.le díru honí ji jako krávu a stále jezdí. (LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jsou to určité nepochopitelné technické zákonitosti..Ale jedna věc je jasná, nejdéle vydrží stroje, které jsou v každodenním "boji". Pamatuji už z armády, nejspolehlivější byl provozní náklaďák, který denně vozil žrádlo pro mužstvo nebo vojáky do stráže..Ale "uloženky", jakmile byl poplach, vždy téměř třetina neobjela okruh asi 150 km v okolí kasáren...a zůstala s poruchou stát...Takže voňavky , které jedou sem tam na hřbitov nebo za babičkou pro vajíčka lehnou nejdříve.. :)
nepropadat panice...
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3686
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Re: další

Příspěvek od Pája 19 »

radano píše:Tak koukám že nejsem tak zcela sám. Je nás povícero. V uterý 9.12.2014 mému kolegovi z práce Octavia II r.v.2008 to samé jako mne. Protočeno na ojnici. Doufám ,že mi dnes přijdou nové ojniční šály včetně šroubu a preventivně udělám výměnu. V práci máme Octavii II r.v.2005 kod BXE je na ni 405 tis km je načipovaná a do dnešního dne s ní není žádný problém. Jezdí s ní každý kdo má do prd.le díru honí ji jako krávu a stále jezdí. (LOL)
Jestli to nebude spíš tím, že ty špatný šály se dělaly jen v roce 2007-2008. A přehozený nejsou. To by hlásil každej včetně mě.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
radano
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 pro 2006, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Poděbrad

Re: další

Příspěvek od radano »

Tak jsem vcera prventivně vyměnil šály na motoru a nevím čím to je ,ale motor po ohřátí na jednom válci cvaká. Myslíte si že si to ještě (sedne???) děkuji za info::: Posílám foto těch původních. Jsou serie AObrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Octavia II 2007 BXE
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Normalnu to urcite neni. Zalezi jestli neni problem jinde.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

v pátek jdu na to-šrouby a zkontroluji šály,najeto 96tis
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jestli je to dole, nic si nesedne, spíše naopak. Bohužel..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Šály BXE r.v. 2009 najeto 280000km,měněno i se šrouby preventivně.



Obrázek
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

karel4 píše:Šály BXE r.v. 2009 najeto 280000km,měněno i se šrouby preventivně.



Obrázek
a kolik to vše cenovo vyšlo?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“