Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dekuji za info o salach. Jestli se nepletu tak vadne byly serie A-H snad jsem se docetl spravne. Jinak auto od nova nemam. V tom je kamen urazu! Kdybych ho mel od nova zasadne bych na LL nejezdil! I kdyby autorizak pozadoval lit tento olej,menil bych 15 tis max. Na salach v hlave byla videt u rozvodoveho kola vydrena kompozice,ale vacice byla netknuta,tak jsem dal jen nove stamprlata a saly.Vstriky vycistene ultrazvukem a pregumickovane,novy kabelovy svazek a turbina. Uvidim co s motorem udelam. V lete az bude vice casu tak neco vymyslim.
Jak procitam tema,jsou tu prispevky ohledne kvality novych aut a motoru. Tak chci pridat sve. V praci jezdim na nakladaci zn. Caterpillar. Mame ho od nova cca 2,5roku a uz odesla zadni naprava(brdy+lamely) oprava 76 tis. A take odeslo turbo. Motor se pres svacinua obed nechcipa kvuli dochlazeni!! Take popraskaly hadice hydrauliky,tekla chladici kapalina( a stale nekde tece) a tece olej nekde od motoru. Odesly svetla a prestal chodit raidcontrol. Sice je pomalu vse odstranene ale na dva roky stary nakladac je to sila. Dale mame na firme dva nakladace cca12 let stare a stale makaji!!! Bez vymeny turba, bez opravy naprav. Byly menene chladice vody(prorezle) a tekl radiator topeni. T je asi vse co se delalo. Nepocitam bezne vymeny oleju a pneumatik. V dnesni dobe neni dulezite aby auta stroje jezdily,ale je potreba opravovat a menit za nove stroje a auta!!!!! Kam to vse speje??? Do zahuby!!!!
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
moje rec, cim novejsi auta tim vetsi past, ja jsem pro nekoho asi debil, ale pred 4ma rokama jsem koupil cordobu 1.4i r99, za 600eur, vymenil jsem na ni vsechny gumovy veci, cepy, loziska, hadice atd atd, zkratka smeruju k obnoveni, ted preloziskuju prevodovku + nova spojka, nedavno jsem nachal delat konplet vnitrek tapicirung a uz zbejva ji poslat do laku. takze me vychazi na cca 3000eur, ale auto v podstate novy. to ze to neni in in model, na to seruradano píše:Jak procitam tema,jsou tu prispevky ohledne kvality novych aut a motoru. Tak chci pridat sve. V praci jezdim na nakladaci zn. Caterpillar. Mame ho od nova cca 2,5roku a uz odesla zadni naprava(brdy+lamely) oprava 76 tis. A take odeslo turbo. Motor se pres svacinua obed nechcipa kvuli dochlazeni!! Take popraskaly hadice hydrauliky,tekla chladici kapalina( a stale nekde tece) a tece olej nekde od motoru. Odesly svetla a prestal chodit raidcontrol. Sice je pomalu vse odstranene ale na dva roky stary nakladac je to sila. Dale mame na firme dva nakladace cca12 let stare a stale makaji!!! Bez vymeny turba, bez opravy naprav. Byly menene chladice vody(prorezle) a tekl radiator topeni. T je asi vse co se delalo. Nepocitam bezne vymeny oleju a pneumatik. V dnesni dobe neni dulezite aby auta stroje jezdily,ale je potreba opravovat a menit za nove stroje a auta!!!!! Kam to vse speje??? Do zahuby!!!!
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
BXE KO
Tak motor už mám jiny a auto jezdí skvěle,ale už se bojím,tak jsem objednal jiné šály včetně šroubu,tak to v tomto týdnu budu měnit. Napadla mne taková pitomost.. Nemohlo se stávat při výrobě a montáži těchto motorů,že dělníci při kompletaci motoru zaměnily šály??? Tzn ty co mají být dole a ty co mají být nahoře daly dolů??? Jak jsem se dočetl tak s černým označením mají být v ojnici a bez označení dole. nemohl to být také jeden z duvodu??? jsme jen lidé a lidský faktor mohl zapůsobit. Jo jinak asi měsíc před tím než mi motor zkolaboval při sešlápnutém plynu nadoraz a při otáčkách cca.1500 mi motor při zrychlování vibroval jako když ho podtáčím.
Re: BXE KO
Moc se o tom nemluví ale už sem na tohle narazil že podle nějakého mechanika byly šály naopak.radano píše:Nemohlo se stávat při výrobě a montáži těchto motorů,že dělníci při kompletaci motoru zaměnily šály???
Člověk se pořád učí.
další
Tak koukám že nejsem tak zcela sám. Je nás povícero. V uterý 9.12.2014 mému kolegovi z práce Octavia II r.v.2008 to samé jako mne. Protočeno na ojnici. Doufám ,že mi dnes přijdou nové ojniční šály včetně šroubu a preventivně udělám výměnu. V práci máme Octavii II r.v.2005 kod BXE je na ni 405 tis km je načipovaná a do dnešního dne s ní není žádný problém. Jezdí s ní každý kdo má do prd.le díru honí ji jako krávu a stále jezdí. 

Jsou to určité nepochopitelné technické zákonitosti..Ale jedna věc je jasná, nejdéle vydrží stroje, které jsou v každodenním "boji". Pamatuji už z armády, nejspolehlivější byl provozní náklaďák, který denně vozil žrádlo pro mužstvo nebo vojáky do stráže..Ale "uloženky", jakmile byl poplach, vždy téměř třetina neobjela okruh asi 150 km v okolí kasáren...a zůstala s poruchou stát...Takže voňavky , které jedou sem tam na hřbitov nebo za babičkou pro vajíčka lehnou nejdříve.. 

nepropadat panice...
Re: další
Jestli to nebude spíš tím, že ty špatný šály se dělaly jen v roce 2007-2008. A přehozený nejsou. To by hlásil každej včetně mě.radano píše:Tak koukám že nejsem tak zcela sám. Je nás povícero. V uterý 9.12.2014 mému kolegovi z práce Octavia II r.v.2008 to samé jako mne. Protočeno na ojnici. Doufám ,že mi dnes přijdou nové ojniční šály včetně šroubu a preventivně udělám výměnu. V práci máme Octavii II r.v.2005 kod BXE je na ni 405 tis km je načipovaná a do dnešního dne s ní není žádný problém. Jezdí s ní každý kdo má do prd.le díru honí ji jako krávu a stále jezdí.
Oct asv 2000, DieselPower
Re: další
Tak jsem vcera prventivně vyměnil šály na motoru a nevím čím to je ,ale motor po ohřátí na jednom válci cvaká. Myslíte si že si to ještě (sedne???) děkuji za info::: Posílám foto těch původních. Jsou serie A







Octavia II 2007 BXE