Stránka 79 z 132

Napsal: 22 úno 2015, 19:49
od danikd
Ja jim fandim,ale na druhou stranu ojnice litaji napric Evropou a zatim se ani v Risi nic neresilo ( nebo o tom nevim ) a tam jsou zakony a pravidla mnohem vice na strane zakazniku :(

Napsal: 22 úno 2015, 20:35
od zero1724
A kdo mluví o nějakém vtipu, samozřejmě mluvím o tom vyfotit motor, nechat se vyjádřit nezávislé odborníky, jasný původ kilometrů atd... Pokud se však zjistí, že k problému dochází u toho a toho motoru, k té samé závadě u desítek motorů, odborník musí poznat co se stalo za problém, kde vzniknul problém a příčinu odhalit, když to zvládne kupříkladu u rozmasakrovaného rally auta, nebo shořelého letadla... Pokud se odborník shodne u desítek případů soud přizná chybu auto Škoda.

Napsal: 22 úno 2015, 20:43
od danikd
To verim a fandim, ale u soudu skoncis na dukazni nouzi, pravnici budou chtit rozbory oleje, ktery uz nikdo nema, takze u neaktulanich pripadu to ybch rekl nedopadne ... spise bych to stavel na tom, ze skoda servis vsude doporucuje u techto aut menit srouby, nejak na ne zatlacit aby se na 100% reklo ze to je tim a tim a nemlzit porad ...

Napsal: 22 úno 2015, 20:53
od Pasat TDI PD 96 kw
kdyby měl nekdo bxe padlej holej ale podmínka je nesmí mít díru v bloku odkoupím číslo je v popise

Napsal: 23 úno 2015, 20:00
od borelli
Dnes jsem volal do servisu ohledně praskajících ojnic na BXE a BLS, technik mě potvrdil, že před dvěma týdny toto řešil… BXE najeto 220 tisíc, lup ojnice, v bloku průraz a hotovo… oprava 50 tisíc a to byl motor z bouračky. Bezva.

Tak jsem volal do dalšího servisu - "Jaký jste říkal motor BLS ? Jóóó, tak tam to lítá taky, to vás můžu ujistit, hold nezbývá, než jezdit a až ojnice vyletí, koupit novej motor... Ještě Vám můžu vyměnit ojniční ložiska, prostě generálka, ale i potom vám nezaručím, že to vylítne :)"

Takže, suma sumárum, u TDI lítaj ojnice, u TSI přeskakují rozvodody... To si snad VW dělá prdel ???

A to už jsem si koupil nové turbo a chci zajet k Funovi na úpravu… Co teď ? Já se zblázním, Škoda = Simply Clever (wallbash)

Ptal jsem se v servisu na důvod, proč to praská, že to dělají hlavně longlife oleje… z tohoto vlákna čtu, že to dělají i řádně servisované auta s výměnou oleje do 15 tisíc což posléze mě potvrdili i v druhém servisu...

Dobrá práce, ušetřili možná 1 setinu či 1% na obrobku, problém zásadní a nedokážu si představit, až to rupne při přejíždění... Motor KO, posilovače KO... parte OK.

Napsal: 23 úno 2015, 20:31
od Fulltank
pisu to tady uz po 150ty, je uplne jedno jestli je to servisovany, jestli to ma chip, jestli se s tim jezdi brza plyn apod.

mezi roky konec 2006- zacatek 2008 je spatna serie ojnicnich sal, zacnou se vydrolovat a zadrou se. Proto v katalogu je nahrada za jine a ty stare se uz nevyrabeji. Dokladam to i fotkama.

Pro kontrolu je dobre zkontrolovat jednu salu pohledem a jakym konci indexem.

Napsal: 23 úno 2015, 22:02
od Jelito
A dá se nějak zjistit který měsíc toho roku 2006 už byly ty špatné? Já mám právě BLS 2006, ale je to ještě typ bez filtru pevných částic. Jenže ono asi stejně nejde zjistit v který měsic ten motor byl vyroben co?
Zajímalo by mé tedy co ta kontrola obnáší, kolik se toho musí rozebrat , aby bylo jasno. Nejsem člověk co by na svém autě šetřil, ale zase nechci vyhazovat peníze jen pro klid duše :)

Napsal: 24 úno 2015, 07:29
od Pája 19
Vše je tu už napsáno. Pár stránek zpět to máš rozebraný i s fotkama.

Napsal: 24 úno 2015, 09:33
od J.Bill
Je opravdu dobré pročíst celé vlákno, za ten čas to stojí. Na Škoda fóru jsem se dočetl, že se objevují i ročníky 2010, u kterých ojnice vyletěla také. Vypadá to, jakoby před globální krizí do r. 2007 byl materiál kvalitnější a pak se začalo "šetřit"
Preventivní obrana je:


1) zkrátit interval výměny oleje na 15.000 km nebo 1 rok

2) kontrola ojničních pánví po cca 100.000 km nebo rovnou jejich výměna (výměna nutná u vadných čísel "A" a "H" ihned, nová čísla jsou "B" a "C")

3) výměna ojničních šroubů při kontrole

4) kontrola mazání a kontrola čistoty sítka na olejovém čerpadle

5) nepodtáčet motor, podtáčení=špatné mazání

6) pravidelná nedělní návštěva kostela a příspěvek na dobročinné účely :)


Nové díly jsou tedy:
045105701B GLB - horní pánve,
045105701C GLB - dolní pánve,
045105425 - šrouby.

Celkem za materiál cca 3.500 - 3.700,- kč

Napsal: 24 úno 2015, 11:31
od jericho-3
Udělal bych si kontrolku na mazání bez kontroly ŘJ, tedy napřímo, jak to má být. Potom řidič pozná jakoukoliv změnu.Všichni jste neustále klamání co se týče situace mazání..Proto vznikají neustále montážní prevence a vyhozené peníze. Pokud už jste neposlali firmu doprdele i s autem , tak se aspoň nenechte ochcávat..Mrkání snímače mazání při volnoběhu při teplém motoru nebo probliknutí na dálnici řekne mnohé.. :)

Napsal: 28 úno 2015, 21:01
od mauditt
Moja výmena pri 79000km....
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 01 bře 2015, 18:08
od erikb
a aký rok výroby zo je?


mauditt píše:Moja výmena pri 79000km....
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 02 bře 2015, 07:54
od mauditt
11/2008

Napsal: 20 bře 2015, 22:04
od borelli
O2 2008 BLS, 145 tisíc

ObrázekObrázek
ObrázekObrázek

Napsal: 22 bře 2015, 09:37
od J.Bill
To borelli:
Jaká tam byla čísla na těch šálách? Km sedí? Olej pravidelně měněný? Červené jsou ty horní?