Stránka 9 z 132
Napsal: 26 pro 2012, 14:29
od Johnny955
Zaujimalo by ma, tie motory ktore klakli, kde boli vyrobene... na jednom fore som videl fotku kde bolo uvedene Poland, coho som sa hned zlakol a isiel pozriet co bude na mojom BLS 2007 a mam tam Germany...

Napsal: 26 pro 2012, 14:39
od OťasTDi
a známý teď koupil fešný O3 1,6CR a hned první měsíc do něj nasypal 12tis za opravy...podrobnosti nevím,ale vyjádření v servisu bylo - no jo pane krátký trasy,to je pro tenhle motor smrt...dle toho všeho by člověk už asi nemohl koupit novější VW v dieslu...

Napsal: 26 pro 2012, 15:10
od Biimbo
proč myslíš že v kategorii malých městských aut už nenabízí naftu skoro nikdo, nebo dokonce nikdo? Protože DPF zlobí všude..
Záleží co myslíš pojmem krátký trasy
Napsal: 27 pro 2012, 21:46
od kimik
Zdravím pánové,
a jak je na tom motor BRU (PD 66KW) ?
KiMiK.
Napsal: 27 pro 2012, 21:46
od mauditt
Johnny955: Na ktorej časti by mal byť ten nápis germany alebo poland ? Z prednej ? Mám tiež BXE, tak ma to zaujíma.
Napsal: 27 pro 2012, 21:50
od Jiri92
Na hlavě, zepředu na pravý straně...
Napsal: 27 pro 2012, 21:51
od Tomas.cz
Nad žhavičem 4 válce, ale vsadím se že tam máš Němku
BRU má známej v Touranu, jezdí jako taxi, zatím najeto 260tis, byl to dovoz v 90tis z FR a zatím se tedy na motor nešáhlo, dvouhmota mu klepe, egr nejde, turbo se občas zadrhne ale on jezdí dál, oleje dává Castrol Magnatec 5w40.
Napsal: 27 pro 2012, 21:59
od mauditt
Ďakujem, pozriem na ten môj nadpis zajtra....
Napsal: 27 pro 2012, 22:42
od jura2
Tomas.cz píše:Nad žhavičem 4 válce, ale vsadím se že tam máš Němku
BRU má známej v Touranu, jezdí jako taxi, zatím najeto 260tis, byl to dovoz v 90tis z FR a zatím se tedy na motor nešáhlo, dvouhmota mu klepe, egr nejde, turbo se občas zadrhne ale on jezdí dál, oleje dává Castrol Magnatec 5w40.
Magnatec v PD nemá co hladat.
Napsal: 27 pro 2012, 23:34
od Tomas.cz
Dneska už spňuje 505.01, ale dřív ne to jen Magnatec Professional, nicméně ho tam lil to já neovlivním.
Napsal: 27 pro 2012, 23:34
od ka-spel
cosby píše:Dnes jsem tohle probíral s jedným fundovaným ze Škodovky a říkal,že není vada přetažených-nebo vůbec šroubů,ale že byla vadná série ojnic a škodovka-kdo jezdil pravidelně na servis dává 70% na opravu
A tou pravidelnou návštěvou autorizáku by tím postižený předešel čemu? Jen další opruz přiznat zmetek. Mám se na něco těšit se svojí BXE 10/2007 najeto 91 tis.?
Napsal: 27 pro 2012, 23:51
od Jarda S.
tomu že jim tam nacpe kopici peněz ze který mu potom něco vrátí při opravě

Napsal: 28 pro 2012, 00:18
od ka-spel
Přesně tak. Když jsem si kupoval octu přes známého v autorizáku, tak tam taky furt mleli o servisech v autorizáku kvůli záruce. Tak jsem se jich zeptal, jakou myslí. Na motor v autě z roku 2007? Max. tak na lak a ten opraví kdejaká lakovna. Tak proč jim cpát 750 Kč za litr longlife atd.

Napsal: 28 pro 2012, 00:25
od Jarda S.
ano, ten samej olej koupíš v klidu za třetinovou cenu a v litrovým balení, oni berou celý sudy tak maji ještě výhodnější cenu

Napsal: 28 pro 2012, 07:23
od jericho-3
Takže byla asi serie vadná materiálové, že? Kdysi jsem dělal UNO diesel , tehdy nešlo nic sehnat , a já potřeboval ojnici, protože ta jeho měla jinou barvu, než ty ostatní, byla přidřená na lágru na na klice. Spodnímu oku nebylo nic..Nebyla úplně černá, ale zabarvení měla jiné.Čekal jsem pořád na ojnici, nakonec majitel řekl ať jí tam dám, že si moc vymýšlím. a já jí tam namontoval, vše bylo O.k._ Mladý majitel tvrdil, jak to jezdí i 140 km/h a najednou auto stálo na laně před dílnou...Výsledek byl, že tahle "popuštěná" ojnice nevydržela nápor mladého pilota a jeho kalupu a přetrhla se přesně jako ten snímek zde uvedený...Motor se zahodil...Chtělo by zjistit, při jakých otáčkách se tohle stává, asi to bude dálnice, nebo jiný kalup, případně vytáčení motoru na max. otáčky..
