Jaky hybrid pro cca 230Hp??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pojede, ale otazkou je jak. Jinak Tvuj pristup (nasetrit, nakoupit a nahodit vse najednou a pak nechat vyladit) je vice, nezli spravny.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Pojede to a c cidlo je na hrane dali sme 3barjirius1 píše:Zdravím, otázečka.
Mám Octavii1ASZ chip na 125kw, když nahodím GTB1756VK pojede to?
FMIC mám, zatím C-čidlo, dodělam výfuk.
Jde mě o to, že chci to namontovat vše a pak jít se vším na chip.
Díky za postřehy
o1 agr 4x4, 12mm, race 520, gtb1756v, 55 fmic 60
Täk to jsem rád,že to pojede, než vše namontím a naladím, jinak c čidlo budu asi taky nahrazovat jiným.
Atlas- na kolik tě vyšlo to 3mbar, značka, číslo dílu?
Atlas- na kolik tě vyšlo to 3mbar, značka, číslo dílu?
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
richardnetopier píše:a kto robi soft?
tady je videjko na 4ku do kopecku auto z popisu
http://youtu.be/cj02Q5TWHjE
o1 agr 4x4, 12mm, race 520, gtb1756v, 55 fmic 60
Ještě se zeptám takhle, hlavně těch co už mají GTB1756VK na autě.
Jaký průměr vedení z FMIC do sání s EGR máte?
Mám to těď průměr 51mm vnější a zvažuji, zda dát od FMIC k EGR a sání 57, nebo více.
Jen jestli to má cenu, když stejně vnitřní průměr EGR z ASZ/ARL má asi jen 50mm( EGR chci ponechat).
Jaký průměr vedení z FMIC do sání s EGR máte?
Mám to těď průměr 51mm vnější a zvažuji, zda dát od FMIC k EGR a sání 57, nebo více.
Jen jestli to má cenu, když stejně vnitřní průměr EGR z ASZ/ARL má asi jen 50mm( EGR chci ponechat).
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Dělal jsem 57mm vnější průměr, tloušťka stěny tuším 1,5 mm takže 54 vnitřní průměr. Egr pryč, taky jsem ho chtěl nechat kvůli zdechací klapce. Zjistil jsem ale že nefunguje a egr sem měl zaslepený, takže samo domo výroba power pipe kitu nebo jak tomu nadávaj.
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Jeny- Vstup sacích svodů bez EGR má vnitřní průměr 57mm, vnitřní průměr vstupu do EGR ze strany hadice má 50mm.
Egr mám zaslepený a vykuchaný vnitřek, kde jsem jen zachoval chcípací klapku, kvůli komfortu.
Atlas- Máš zachovaný EGR? Jinak pěkná práce vedení od Foresta.
Indi a někteří na fóru dělá tuším vedení s vnějším průměrem 51mm, který je na výkon kolem 200 koní postačující. Takže když tam budu mít na origo tryskách s GTB1756VK dejme tomu 210koní a kdybych třeba předělal vrchní větev na průměr třeba 60mm bude tam lepší průběh.
Egr mám zaslepený a vykuchaný vnitřek, kde jsem jen zachoval chcípací klapku, kvůli komfortu.
Atlas- Máš zachovaný EGR? Jinak pěkná práce vedení od Foresta.
Indi a někteří na fóru dělá tuším vedení s vnějším průměrem 51mm, který je na výkon kolem 200 koní postačující. Takže když tam budu mít na origo tryskách s GTB1756VK dejme tomu 210koní a kdybych třeba předělal vrchní větev na průměr třeba 60mm bude tam lepší průběh.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
egr sem zaslepil uz pred lety takovej hnus co tam byl... ble ble... no a ted sem egr vyradil uplne, jen me trochu mrzi ze tam neni chcipaci klapka motor se drobet zacuka pri vypinani, ale urcite to je lepsi nez kdyz se mel plnit tema ackamajirius1 píše:Atlas- Máš zachovaný EGR? Jinak pěkná práce vedení od Foresta.

nerez je od foresta rezali sme a svareli s mirekx
o1 agr 4x4, 12mm, race 520, gtb1756v, 55 fmic 60