Jaky hybrid pro cca 230Hp??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Pojede, ale otazkou je jak. Jinak Tvuj pristup (nasetrit, nakoupit a nahodit vse najednou a pak nechat vyladit) je vice, nezli spravny.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jaroslav

Příspěvek od atlas »

jirius1 píše:Zdravím, otázečka.
Mám Octavii1ASZ chip na 125kw, když nahodím GTB1756VK pojede to?
FMIC mám, zatím C-čidlo, dodělam výfuk.
Jde mě o to, že chci to namontovat vše a pak jít se vším na chip.
Díky za postřehy
Pojede to a c cidlo je na hrane dali sme 3bar
o1 agr 4x4, 12mm, race 520, gtb1756v, 55 fmic 60
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

C vie ukazat aj viac ako 3000mbar
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jaroslav

Příspěvek od atlas »

Mel sem pripraveny c ale doporuceny bylo vetsi takze tam je
o1 agr 4x4, 12mm, race 520, gtb1756v, 55 fmic 60
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

a kto robi soft?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Täk to jsem rád,že to pojede, než vše namontím a naladím, jinak c čidlo budu asi taky nahrazovat jiným.
Atlas- na kolik tě vyšlo to 3mbar, značka, číslo dílu?
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jaroslav

Příspěvek od atlas »

netopier píše:a kto robi soft?
richard

tady je videjko na 4ku do kopecku auto z popisu
http://youtu.be/cj02Q5TWHjE
o1 agr 4x4, 12mm, race 520, gtb1756v, 55 fmic 60
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Ještě se zeptám takhle, hlavně těch co už mají GTB1756VK na autě.
Jaký průměr vedení z FMIC do sání s EGR máte?
Mám to těď průměr 51mm vnější a zvažuji, zda dát od FMIC k EGR a sání 57, nebo více.
Jen jestli to má cenu, když stejně vnitřní průměr EGR z ASZ/ARL má asi jen 50mm( EGR chci ponechat).
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

Dělal jsem 57mm vnější průměr, tloušťka stěny tuším 1,5 mm takže 54 vnitřní průměr. Egr pryč, taky jsem ho chtěl nechat kvůli zdechací klapce. Zjistil jsem ale že nefunguje a egr sem měl zaslepený, takže samo domo výroba power pipe kitu nebo jak tomu nadávaj.
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jaroslav

Příspěvek od atlas »

ja to mam 54 vnejskem od turba pred fmic rozsireni na 60 vneskem a pak az do sani 60 vnejskem v nerezu od forestaObrázek
o1 agr 4x4, 12mm, race 520, gtb1756v, 55 fmic 60
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Jeny- Vstup sacích svodů bez EGR má vnitřní průměr 57mm, vnitřní průměr vstupu do EGR ze strany hadice má 50mm.
Egr mám zaslepený a vykuchaný vnitřek, kde jsem jen zachoval chcípací klapku, kvůli komfortu.
Atlas- Máš zachovaný EGR? Jinak pěkná práce vedení od Foresta.
Indi a někteří na fóru dělá tuším vedení s vnějším průměrem 51mm, který je na výkon kolem 200 koní postačující. Takže když tam budu mít na origo tryskách s GTB1756VK dejme tomu 210koní a kdybych třeba předělal vrchní větev na průměr třeba 60mm bude tam lepší průběh.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jaroslav

Příspěvek od atlas »

jirius1 píše:Atlas- Máš zachovaný EGR? Jinak pěkná práce vedení od Foresta.
egr sem zaslepil uz pred lety takovej hnus co tam byl... ble ble... no a ted sem egr vyradil uplne, jen me trochu mrzi ze tam neni chcipaci klapka motor se drobet zacuka pri vypinani, ale urcite to je lepsi nez kdyz se mel plnit tema ackama :)
nerez je od foresta rezali sme a svareli s mirekx
o1 agr 4x4, 12mm, race 520, gtb1756v, 55 fmic 60
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“