Stránka 9 z 9

Napsal: 30 lis 2020, 20:08
od NOVON
Rayx: No kolikrát je rozvozce zároveň i skladník,tedy aspoň u nás v IC.Jediny kdo pozná namontovaný díl,nasazené čidlo atd a pak vrácené jsem tak akorát já, jenže nemůžu být všude, když jsem prodejce,bo telefony zvoní, WhatsAppy chodí a vrací se "staré díly" na repasi.
Když je někde v tomto oboru kvalifikovaný personál (za ty prachy takřka nesehnatelný),tak je to výhra,u nás holky vozí "krabičky s čísly" :-)
Nechci se nikoho dotknout,ale tohle si dělají zákazníci sami ve vratkách, nezbývá než před odběrem zkontrolovat.

Napsal: 01 pro 2020, 07:06
od Rayx
Jasně, je to boj, ono namontovaný ale není starý či cizí díl než obal.

A souhlas, začíná to u špekulanta, kterej vrací tenhle bordel prodejci, ale systém ho neklepne včas přes prsty. Tady jde o to, že to pak jen nasere toho dalšího zákazníka v řadě, kterýmu prodejce dodá takový nezkontrolovaný díl, který prodejci někdo vrátil ...
Je to o tom, aby si tohle odběratelé nenechali líbit a pokud bude mít prodejce díky tomu přehled o situaci, aby to taky řešili a nenechali to běžet jak to je.

Napsal: 01 pro 2020, 07:20
od NOVON
Rayx: Ano,je to o lidech.U nás se to snažíme eliminovat, třebas karosářské díly plastové a světla se kontrolují už při příjmu na poškození apod. Drahé díly z vratek kontrolujeme taky.
Jsou totiž vykukové co si myslí,že jsme půjčovna součástek pro odhalení závady.Objednaji si všechny čidla na motoru a pak zkoušejí čím to vlastně je, neboť nedokážou diagnostikovat závadu.