EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Decase
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 31 črc 2008, 06:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Decase »

to midnight_man: ty jsi postoval nejaky navod http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=egr co je to za auto?
Fabia 1.9 TDi Combi r.v.2002
liboro
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 21 čer 2007, 15:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od liboro »

No tak. Zaslepovači - odborníci jak je to s tím vzduchem?
liboro
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 21 čer 2007, 15:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od liboro »

Nic?
Decase
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 31 črc 2008, 06:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Decase »

liboro píše:Čistě teoreticky. Nechybí motoru ten ( i když z výfuku ) vzduch se kterým jednotka automaticky počítá, protože i při akceleraci pokud je ventil zavřený, není zavřený úplně, podle logu je otevřen na 4,8%.
Díky za vysvětlení.
mazna odpoved na tvou otazku http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=egr
Fabia 1.9 TDi Combi r.v.2002
Decase
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 31 črc 2008, 06:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Decase »

Decase píše:
midnight_man píše:
Decase píše:Dovolil bych poprosit o návod jak zaslepit EGR u Fabia 1.9 TDi r.v.2002. Můj kamarád mechanik má obavy, aby nebyly problémy s hlášením chyb (VAG), jestli auto pojede normálně atd. Předem děkuji :-)
Tusim ze to uz vypise hlasku....to sa uz musi riesit v RJ....tusim ze tu na fore s tym ma niekdo skusenosti.
Nevím jestli stačí jen ta plechová záslepka, nebo se musí ještě zaslepit ta trubička(hadička či co to tam je), co se musí udělat na RJ aby to nedělalo problémy atd.... Dělal to už na Fabce někdo?
nikdo nic? pliiiiiiis....
Fabia 1.9 TDi Combi r.v.2002
liboro
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 21 čer 2007, 15:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od liboro »

mazna odpoved na tvou otazku http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=egr[/quote]


Decase.

Podle toho co jsem na tom odkazu vyčetl, tak ten vzduch z výfuku, motoru chybí, protože jak píše pan domácí, váha počítá jenom vzduch. Z toho plyne, že určité množství dostává motor bez ohledu na váhu, po zaslepení tím pádem dostává míň.
Brambora
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 29 črc 2008, 11:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Brambora »

Dal jsem plech pod EGR , zkouším to den a mám pocit že se mi zvedla 1 litr spotřeba.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

liboro píše:Nic?
Vzduch neschází protože se oto víc rostočí turbo,
tam při otevřeném erg chybí tlak spalin 8)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

Brambora píše:Dal jsem plech pod EGR , zkouším to den a mám pocit že se mi zvedla 1 litr spotřeba.
moc to hlídáš, jezdi s tím déle. Taky jsem ten den psal to samé a bylo to pocitově :D
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
Richard Šurek
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 08 led 2008, 09:17
Odpovědi: 0

Zaslepeno

Příspěvek od Richard Šurek »

Mám odpojenou a zaslepenou hadičku , takže ventil trvale zavřený . Sání čisté . Zvuk normální . Smrad z výfuku naprosto stejný . 8)

Je potřeba si uvědomit , že ventil EGR se otevírá v době , kdy v sacím potrubí není tlak , jinak by vám totiž to turbo tlačilo přímo do výfuku , což není dost dobře možné . Když je v IC malá dírka , je to slyšet a tlak vám uniká , motor netáhne . Jak by se asi choval , kdyby tlak z truba odcházel přímo do výfuku ? Nemyslytelné !!! (LOL)
liboro
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 21 čer 2007, 15:31
Odpovědi: 0

Re: Zaslepeno

Příspěvek od liboro »

Richard Šurek píše:Mám odpojenou a zaslepenou hadičku , takže ventil trvale zavřený . Sání čisté . Zvuk normální . Smrad z výfuku naprosto stejný . 8)

Je potřeba si uvědomit , že ventil EGR se otevírá v době , kdy v sacím potrubí není tlak , jinak by vám totiž to turbo tlačilo přímo do výfuku , což není dost dobře možné . Když je v IC malá dírka , je to slyšet a tlak vám uniká , motor netáhne . Jak by se asi choval , kdyby tlak z truba odcházel přímo do výfuku ? Nemyslytelné !!! (LOL)
Chtěl bych vidět to turbo co je schopné přetlačit motor z výfuku???????
Nemyslytelné !!!
Tlak spalin bude asi o něčem jiném než tlak z turba, nemůže tím pádem odcházet přímo do výfuku ani za zlaté prase.
kubiCzek
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 07 zář 2006, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín city

Příspěvek od kubiCzek »

Zaslepil sem EGR plechem, zaslepil hadičku k jeho ovládání a jede to úplně stejně jako předtím. Tak mám aspoň dobrej pocit, že tam nepude ten humáč z vejfuku :)
:)
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 28 čer 2007, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ren'as »

Tak jsem sundal egr a sací parohy že budu čistit, a ono nebylo co :) .Ze srandy jsem zaslepil egr plechem,žádná změna tak jsem odslepil a jezdím. Nevím čím to je že to má tak někdo zasraný. Mám najeto 170000 a určitě to nikdo nečistil. Jedině žeby egr neotvíral?
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Byl jsem na tom stejně. Stačilo to jen otřít. Zaslepil jsem a motor s sebou škubal jako prase. Tak jsem to vyndal a nechal upravit soft. A spokojenost. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Richard Šurek
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 08 led 2008, 09:17
Odpovědi: 0

Re: Zaslepeno

Příspěvek od Richard Šurek »

liboro píše:
Richard Šurek píše:Mám odpojenou a zaslepenou hadičku , takže ventil trvale zavřený . Sání čisté . Zvuk normální . Smrad z výfuku naprosto stejný . 8)

Je potřeba si uvědomit , že ventil EGR se otevírá v době , kdy v sacím potrubí není tlak , jinak by vám totiž to turbo tlačilo přímo do výfuku , což není dost dobře možné . Když je v IC malá dírka , je to slyšet a tlak vám uniká , motor netáhne . Jak by se asi choval , kdyby tlak z truba odcházel přímo do výfuku ? Nemyslytelné !!! (LOL)
Chtěl bych vidět to turbo co je schopné přetlačit motor z výfuku???????
Nemyslytelné !!!
Tlak spalin bude asi o něčem jiném než tlak z turba, nemůže tím pádem odcházet přímo do výfuku ani za zlaté prase.
Tlak spalin ve výfuku ? Jaký asi bude , když je výfuk otevřený ? Asi dost malý , určitě tam nebudou 2 atm jako na snímači stlačeného vzduchu za IC . A za druhé : jaké množství spalin by jsi přiváděl do stlačeného vzduchu (pokud by byl tlak ve výfukovém potrubí větší jako v sacím , jak píšeš ) . Generátorem stlačeného vzduchu v sacím potrubí je určitě pouze turbo , netěsnost v něm , způsoběná třeba otevřením EGR by znamenala ztráru tlaku . Pochybuju , že ve výfuku , který je v podstatě otevřená trubka , může vzniknout nějaký rozhodující tlak .
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“