Stránka 9 z 44

Napsal: 06 srp 2008, 14:11
od Decase
to midnight_man: ty jsi postoval nejaky navod http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=egr co je to za auto?

Napsal: 06 srp 2008, 17:49
od liboro
No tak. Zaslepovači - odborníci jak je to s tím vzduchem?

Napsal: 07 srp 2008, 05:00
od liboro
Nic?

Napsal: 07 srp 2008, 06:10
od Decase
liboro píše:Čistě teoreticky. Nechybí motoru ten ( i když z výfuku ) vzduch se kterým jednotka automaticky počítá, protože i při akceleraci pokud je ventil zavřený, není zavřený úplně, podle logu je otevřen na 4,8%.
Díky za vysvětlení.
mazna odpoved na tvou otazku http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=egr

Napsal: 07 srp 2008, 06:11
od Decase
Decase píše:
midnight_man píše:
Decase píše:Dovolil bych poprosit o návod jak zaslepit EGR u Fabia 1.9 TDi r.v.2002. Můj kamarád mechanik má obavy, aby nebyly problémy s hlášením chyb (VAG), jestli auto pojede normálně atd. Předem děkuji :-)
Tusim ze to uz vypise hlasku....to sa uz musi riesit v RJ....tusim ze tu na fore s tym ma niekdo skusenosti.
Nevím jestli stačí jen ta plechová záslepka, nebo se musí ještě zaslepit ta trubička(hadička či co to tam je), co se musí udělat na RJ aby to nedělalo problémy atd.... Dělal to už na Fabce někdo?
nikdo nic? pliiiiiiis....

Napsal: 07 srp 2008, 12:17
od liboro
mazna odpoved na tvou otazku http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=egr[/quote]


Decase.

Podle toho co jsem na tom odkazu vyčetl, tak ten vzduch z výfuku, motoru chybí, protože jak píše pan domácí, váha počítá jenom vzduch. Z toho plyne, že určité množství dostává motor bez ohledu na váhu, po zaslepení tím pádem dostává míň.

Napsal: 15 srp 2008, 10:10
od Brambora
Dal jsem plech pod EGR , zkouším to den a mám pocit že se mi zvedla 1 litr spotřeba.

Napsal: 15 srp 2008, 10:28
od toby66kw
liboro píše:Nic?
Vzduch neschází protože se oto víc rostočí turbo,
tam při otevřeném erg chybí tlak spalin 8)

Napsal: 15 srp 2008, 11:49
od fuzzyi
Brambora píše:Dal jsem plech pod EGR , zkouším to den a mám pocit že se mi zvedla 1 litr spotřeba.
moc to hlídáš, jezdi s tím déle. Taky jsem ten den psal to samé a bylo to pocitově :D

Zaslepeno

Napsal: 15 srp 2008, 14:47
od Richard Šurek
Mám odpojenou a zaslepenou hadičku , takže ventil trvale zavřený . Sání čisté . Zvuk normální . Smrad z výfuku naprosto stejný . 8)

Je potřeba si uvědomit , že ventil EGR se otevírá v době , kdy v sacím potrubí není tlak , jinak by vám totiž to turbo tlačilo přímo do výfuku , což není dost dobře možné . Když je v IC malá dírka , je to slyšet a tlak vám uniká , motor netáhne . Jak by se asi choval , kdyby tlak z truba odcházel přímo do výfuku ? Nemyslytelné !!! (LOL)

Re: Zaslepeno

Napsal: 18 srp 2008, 05:26
od liboro
Richard Šurek píše:Mám odpojenou a zaslepenou hadičku , takže ventil trvale zavřený . Sání čisté . Zvuk normální . Smrad z výfuku naprosto stejný . 8)

Je potřeba si uvědomit , že ventil EGR se otevírá v době , kdy v sacím potrubí není tlak , jinak by vám totiž to turbo tlačilo přímo do výfuku , což není dost dobře možné . Když je v IC malá dírka , je to slyšet a tlak vám uniká , motor netáhne . Jak by se asi choval , kdyby tlak z truba odcházel přímo do výfuku ? Nemyslytelné !!! (LOL)
Chtěl bych vidět to turbo co je schopné přetlačit motor z výfuku???????
Nemyslytelné !!!
Tlak spalin bude asi o něčem jiném než tlak z turba, nemůže tím pádem odcházet přímo do výfuku ani za zlaté prase.

Napsal: 18 srp 2008, 13:04
od kubiCzek
Zaslepil sem EGR plechem, zaslepil hadičku k jeho ovládání a jede to úplně stejně jako předtím. Tak mám aspoň dobrej pocit, že tam nepude ten humáč z vejfuku :)

Napsal: 18 srp 2008, 23:56
od Ren'as
Tak jsem sundal egr a sací parohy že budu čistit, a ono nebylo co :) .Ze srandy jsem zaslepil egr plechem,žádná změna tak jsem odslepil a jezdím. Nevím čím to je že to má tak někdo zasraný. Mám najeto 170000 a určitě to nikdo nečistil. Jedině žeby egr neotvíral?

Napsal: 19 srp 2008, 04:55
od nogis
Byl jsem na tom stejně. Stačilo to jen otřít. Zaslepil jsem a motor s sebou škubal jako prase. Tak jsem to vyndal a nechal upravit soft. A spokojenost. ;)

Re: Zaslepeno

Napsal: 24 srp 2008, 12:02
od Richard Šurek
liboro píše:
Richard Šurek píše:Mám odpojenou a zaslepenou hadičku , takže ventil trvale zavřený . Sání čisté . Zvuk normální . Smrad z výfuku naprosto stejný . 8)

Je potřeba si uvědomit , že ventil EGR se otevírá v době , kdy v sacím potrubí není tlak , jinak by vám totiž to turbo tlačilo přímo do výfuku , což není dost dobře možné . Když je v IC malá dírka , je to slyšet a tlak vám uniká , motor netáhne . Jak by se asi choval , kdyby tlak z truba odcházel přímo do výfuku ? Nemyslytelné !!! (LOL)
Chtěl bych vidět to turbo co je schopné přetlačit motor z výfuku???????
Nemyslytelné !!!
Tlak spalin bude asi o něčem jiném než tlak z turba, nemůže tím pádem odcházet přímo do výfuku ani za zlaté prase.
Tlak spalin ve výfuku ? Jaký asi bude , když je výfuk otevřený ? Asi dost malý , určitě tam nebudou 2 atm jako na snímači stlačeného vzduchu za IC . A za druhé : jaké množství spalin by jsi přiváděl do stlačeného vzduchu (pokud by byl tlak ve výfukovém potrubí větší jako v sacím , jak píšeš ) . Generátorem stlačeného vzduchu v sacím potrubí je určitě pouze turbo , netěsnost v něm , způsoběná třeba otevřením EGR by znamenala ztráru tlaku . Pochybuju , že ve výfuku , který je v podstatě otevřená trubka , může vzniknout nějaký rozhodující tlak .