Napsal: 06 srp 2008, 14:11
to midnight_man: ty jsi postoval nejaky navod http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=egr co je to za auto?
Auta, auta, auta..
http://www.dieselpower.cz/forum/
mazna odpoved na tvou otazku http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=egrliboro píše:Čistě teoreticky. Nechybí motoru ten ( i když z výfuku ) vzduch se kterým jednotka automaticky počítá, protože i při akceleraci pokud je ventil zavřený, není zavřený úplně, podle logu je otevřen na 4,8%.
Díky za vysvětlení.
nikdo nic? pliiiiiiis....Decase píše:Nevím jestli stačí jen ta plechová záslepka, nebo se musí ještě zaslepit ta trubička(hadička či co to tam je), co se musí udělat na RJ aby to nedělalo problémy atd.... Dělal to už na Fabce někdo?midnight_man píše:Tusim ze to uz vypise hlasku....to sa uz musi riesit v RJ....tusim ze tu na fore s tym ma niekdo skusenosti.Decase píše:Dovolil bych poprosit o návod jak zaslepit EGR u Fabia 1.9 TDi r.v.2002. Můj kamarád mechanik má obavy, aby nebyly problémy s hlášením chyb (VAG), jestli auto pojede normálně atd. Předem děkuji
Vzduch neschází protože se oto víc rostočí turbo,liboro píše:Nic?
moc to hlídáš, jezdi s tím déle. Taky jsem ten den psal to samé a bylo to pocitověBrambora píše:Dal jsem plech pod EGR , zkouším to den a mám pocit že se mi zvedla 1 litr spotřeba.
Chtěl bych vidět to turbo co je schopné přetlačit motor z výfuku???????Richard Šurek píše:Mám odpojenou a zaslepenou hadičku , takže ventil trvale zavřený . Sání čisté . Zvuk normální . Smrad z výfuku naprosto stejný .![]()
Je potřeba si uvědomit , že ventil EGR se otevírá v době , kdy v sacím potrubí není tlak , jinak by vám totiž to turbo tlačilo přímo do výfuku , což není dost dobře možné . Když je v IC malá dírka , je to slyšet a tlak vám uniká , motor netáhne . Jak by se asi choval , kdyby tlak z truba odcházel přímo do výfuku ? Nemyslytelné !!!
Tlak spalin ve výfuku ? Jaký asi bude , když je výfuk otevřený ? Asi dost malý , určitě tam nebudou 2 atm jako na snímači stlačeného vzduchu za IC . A za druhé : jaké množství spalin by jsi přiváděl do stlačeného vzduchu (pokud by byl tlak ve výfukovém potrubí větší jako v sacím , jak píšeš ) . Generátorem stlačeného vzduchu v sacím potrubí je určitě pouze turbo , netěsnost v něm , způsoběná třeba otevřením EGR by znamenala ztráru tlaku . Pochybuju , že ve výfuku , který je v podstatě otevřená trubka , může vzniknout nějaký rozhodující tlak .liboro píše:Chtěl bych vidět to turbo co je schopné přetlačit motor z výfuku???????Richard Šurek píše:Mám odpojenou a zaslepenou hadičku , takže ventil trvale zavřený . Sání čisté . Zvuk normální . Smrad z výfuku naprosto stejný .![]()
Je potřeba si uvědomit , že ventil EGR se otevírá v době , kdy v sacím potrubí není tlak , jinak by vám totiž to turbo tlačilo přímo do výfuku , což není dost dobře možné . Když je v IC malá dírka , je to slyšet a tlak vám uniká , motor netáhne . Jak by se asi choval , kdyby tlak z truba odcházel přímo do výfuku ? Nemyslytelné !!!
Nemyslytelné !!!
Tlak spalin bude asi o něčem jiném než tlak z turba, nemůže tím pádem odcházet přímo do výfuku ani za zlaté prase.