kpower

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

Nazdar. Logy som robil v 409us,ale v kpoweru ich neotvorim.zaslal by mi niekto INI subor mato8625@azet.sk
dikes ;)
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
Uživatelský avatar
rege245
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Registrován: 08 kvě 2008, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: PresoVW (Sk)

Příspěvek od rege245 »

neviem ako ten program spravili, ale vysledok je na mojom aute az podozrivo presny.. zeby nahoda?

priebeh momentu je haluz, ale max vykon sedi skoro presne :)

Obrázek
VW Passat Comfortline, AWX, 5/2005, 169HP@MAHA, FMIC, EGR Off, remap
Avatar: VW 1.9TD
Arle
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 24 led 2006, 13:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Arle »

Vie niekto aké kanály treba nalogovať u benzínových motorov (14-11) pravdepodobne nie sú správne
Octavia II 1,8 TSI
Karamusa
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 18 dub 2010, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: F-M

Příspěvek od Karamusa »

mam dotaz k te vaze pocitate vahu z technicaku + cca pocet litru v nadrži a + vaši váhu a nebo si zajedete nekam na šrotak a nechate se zvažit na te jejich vaze pro auta ?
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Lepší asi zvážit na šroťáku.
Uživatelský avatar
Panoramix
Přispěvovatel
Příspěvky: 256
Registrován: 27 úno 2009, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SLOVAKIA

Příspěvek od Panoramix »

rege245 píše:neviem ako ten program spravili, ale vysledok je na mojom aute az podozrivo presny.. zeby nahoda?

priebeh momentu je haluz, ale max vykon sedi skoro presne :)

Obrázek
Prosim ťa ako to celé funguje myslím princíp merania ?
Uživatelský avatar
Panoramix
Přispěvovatel
Příspěvky: 256
Registrován: 27 úno 2009, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SLOVAKIA

Příspěvek od Panoramix »

Pre všetkých tu je na stiahnutie cz verzia cocajte ako free po zadani kodu http://ulozto.sk/5973786/kpower-cesky.zip
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

treba na to peknu rovnu cestu asi 1km. Das logovat kanal 5 a 6, ides na 3jke asi na 1500ot, zapnes log a das plny plyn, ked otacky dosiahnu 4000ot, das neutral a cakas kym klesne rychlost na 60kmh a az teraz vypnes logovanie. Log vlozis to Kpower, zadas presnu hmotnost auta a teplotu vzduchu a mas graf ;)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Panoramix
Přispěvovatel
Příspěvky: 256
Registrován: 27 úno 2009, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SLOVAKIA

Příspěvek od Panoramix »

misoVW píše:treba na to peknu rovnu cestu asi 1km. Das logovat kanal 5 a 6, ides na 3jke asi na 1500ot, zapnes log a das plny plyn, ked otacky dosiahnu 4000ot, das neutral a cakas kym klesne rychlost na 60kmh a az teraz vypnes logovanie. Log vlozis to Kpower, zadas presnu hmotnost auta a teplotu vzduchu a mas graf ;)
diki moc skusim zajtra
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

potom sem daj graf...
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Malou poznámku. Graf je odlišný pokud nejdřív akceleruješ a ihned následně na to spustíš logování. Nebo bys musel třeba v EXCELU umazat ty řádky ze začátku, které nejsou "v plném tahu". To samé konec. Jak začátek tak konec mají celkem zásadní vliv na výsledek.
Passat 4motion AVF
Karamusa
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 18 dub 2010, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: F-M

Příspěvek od Karamusa »

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Tak včera jsem to zkoušel na O1 1.9Tdi 74kw a jaksik mi to hodilo o 10kw víc,na těch 74kw jsem se dostal teprve až když jsem ubral od papírove pohotovostní hmotnosti 150kg tedy 1290.bud delam nekde chybu a nebo zkusit zvazit auto jeste na vaze na srotaku.jinač zadavate krom hmotnosti a teploty i tlak vzduchu?
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Vždyť si to zkus pozměnit a uvidíš, zda to má vliv. ;)
Passat 4motion AVF
Karamusa
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 18 dub 2010, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: F-M

Příspěvek od Karamusa »

Aha to me nenapadlo,no ale i tak rozdil mezi min. tlakem a max. je ve vysledku 1kw.tak to už zbyva jen zvažit to auto (LOL)
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Naprosto nejdůležitějším faktorem je, aby při akceleraci i deceleraci byly naprosto stejné podmínky. Stačí nepatrně jinčí náklon silnice a už to bude hodně zkreslovat.
Passat 4motion AVF
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“