KDO JEZDÍ SE SETEM S.P.E.C ????

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

co se jí stalo? sjetá?
DVORAKTTT
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 01 čer 2008, 22:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od DVORAKTTT »

Ty pružiny v ní popraskaly a přítlačák byl taky nějakej poškozenej.Teď tam mám Sachs hvězdici a je to o mnoho tišší a líp se řadí.
FABIA RS 236PS 512Nm
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

DVORAKTTT píše:Ty pružiny v ní popraskaly a přítlačák byl taky nějakej poškozenej.Teď tam mám Sachs hvězdici a je to o mnoho tišší a líp se řadí.
Proto jsem bral bez pružin, ale začla jakoby skákat co to může být :? :?

Obrázek

Obrázek
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ale kombinace jednohmota + neodpružená lamela + velký krouťák= postupná smrt převodovky, to není na denní ježdění ale někam na závody.
Kdo ti poradil tuhle kombinaci?
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Tomas.cz píše:Ale kombinace jednohmota + neodpružená lamela + velký krouťák= postupná smrt převodovky, to není na denní ježdění ale někam na závody.
Kdo ti poradil tuhle kombinaci?
No to vím, že je to "prasárna" ale co mám teda dělat dvouhmotu přeobložit lamellu HDS a čekat až prdne..? :?
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

miš píše:
Tomas.cz píše:Ale kombinace jednohmota + neodpružená lamela + velký krouťák= postupná smrt převodovky, to není na denní ježdění ale někam na závody.
Kdo ti poradil tuhle kombinaci?
No to vím, že je to "prasárna" ale co mám teda dělat dvouhmotu přeobložit lamellu HDS a čekat až prdne..? :?
Tuhle lamelu bych prodal a dal odpruženou Sachs Performance (cca 9tis. Kč). Zeptej se JasteRa, ten to tak má a pokud vím, tak si nestěžuje.
Obrázek
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Huml píše:jsem zvědavej jak se bude chovat toto, jednohmota SACHS na 6q 240mm....
už jsou nějaký nový poznatky, jak se chová? :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

všechno super, ale taky to rachotí, možná ne jak s tím SPECem, ale hlučí to, máme nastavenejch teda 1100ot. takže těžko říct jak se to může chovat při normálním volnoběhu
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

kolik km se s tím najelo? kromě toho rachocení, nevadí to jinak převodovce?
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=50232no ještě skoro nic, když to má jet až za 14dní :D trochu se to ztišilo po výměně oleje za vysokoteplotní z RS 75W/90, ale slyšet to prostě je
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Huml: Asi uz zostava iba "prikoupit" ten Stingrayov tlmic torznych kmitov na kluke... s diamantovymi podlozkami... od sudruhov z USA (noteeth)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

mě to netrápí, je to auto na závody, to na volnoběh nejezdí, možná se to trochu sklidní časem až se ty pružiny v lamele trochu povolí, jen jsem psal poznatek pro ostatní, kdo by do toho setu chtěli jít
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2007, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od dali »

Asi se mi podařilo najít jednohmotu na moje auto (240mm spojka, setrvák bez ložiska uvnitř) z audi 2,2 turbo. Nějaký odlehčování ani nic podobnýho řešit nechci.
Měla by na to pasovat tahle lamela s přítlačákem od Sachs Race:
ObrázekObrázek
Tady jsou k tomu informace
Myslíte, že to bude rachtat, když je to Sachs a tváří se to jako sériová spojka s lepším obložením?
Mám si dělat starosti s řemenicí/ tlumičem torzních kmitů, když je to pětiválec (někdo říká že je na tom líp, někdo že hůř než 4hrnek)
Naposledy upravil(a) dali dne 18 lis 2009, 00:42, celkem upraveno 1 x.
Volvo V70 2,5D
notobi
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 07 říj 2009, 20:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od notobi »

dali píše:Asi se mi podařilo najít jednohmotu na moje auto (240mm spojka, setrvák bez ložiska uvnitř) z audi 2,2 turbo. Nějaký odlehčování ani nic podobnýho řešit nechci.
Měla by na to pasovat tahle lamela s přítlačákem od Sachsu:
ObrázekObrázek
Tady jsou k tomu informace
Myslíte, že to bude rachtat, když je to Sachs a tváří se to jako sériová spojka s lepším obložením?
Mám si dělat starosti s řemenicí/ tlumičem torzních kmitů, když je to pětiválec (někdo říká že je na tom líp, někdo že hůř než 4hrnek)
myslim, že i origo bývaji SACHS takže bych z toho co je to za výrobce strach neměl
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2007, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od dali »

Jenže tohle je Sachs Race (SRE), pro jistotu jsem doplnil do původního postu, sice asi nejnižší "stage", ale i tak se radši ptám.
Volvo V70 2,5D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“