KDO JEZDÍ SE SETEM S.P.E.C ????
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Proto jsem bral bez pružin, ale začla jakoby skákat co to může býtDVORAKTTT píše:Ty pružiny v ní popraskaly a přítlačák byl taky nějakej poškozenej.Teď tam mám Sachs hvězdici a je to o mnoho tišší a líp se řadí.




RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
No to vím, že je to "prasárna" ale co mám teda dělat dvouhmotu přeobložit lamellu HDS a čekat až prdne..?Tomas.cz píše:Ale kombinace jednohmota + neodpružená lamela + velký krouťák= postupná smrt převodovky, to není na denní ježdění ale někam na závody.
Kdo ti poradil tuhle kombinaci?

RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Tuhle lamelu bych prodal a dal odpruženou Sachs Performance (cca 9tis. Kč). Zeptej se JasteRa, ten to tak má a pokud vím, tak si nestěžuje.miš píše:No to vím, že je to "prasárna" ale co mám teda dělat dvouhmotu přeobložit lamellu HDS a čekat až prdne..?Tomas.cz píše:Ale kombinace jednohmota + neodpružená lamela + velký krouťák= postupná smrt převodovky, to není na denní ježdění ale někam na závody.
Kdo ti poradil tuhle kombinaci?

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=50232no ještě skoro nic, když to má jet až za 14dní
trochu se to ztišilo po výměně oleje za vysokoteplotní z RS 75W/90, ale slyšet to prostě je

- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Huml: Asi uz zostava iba "prikoupit" ten Stingrayov tlmic torznych kmitov na kluke... s diamantovymi podlozkami... od sudruhov z USA 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Asi se mi podařilo najít jednohmotu na moje auto (240mm spojka, setrvák bez ložiska uvnitř) z audi 2,2 turbo. Nějaký odlehčování ani nic podobnýho řešit nechci.
Měla by na to pasovat tahle lamela s přítlačákem od Sachs Race:


Tady jsou k tomu informace
Myslíte, že to bude rachtat, když je to Sachs a tváří se to jako sériová spojka s lepším obložením?
Mám si dělat starosti s řemenicí/ tlumičem torzních kmitů, když je to pětiválec (někdo říká že je na tom líp, někdo že hůř než 4hrnek)
Měla by na to pasovat tahle lamela s přítlačákem od Sachs Race:


Tady jsou k tomu informace
Myslíte, že to bude rachtat, když je to Sachs a tváří se to jako sériová spojka s lepším obložením?
Mám si dělat starosti s řemenicí/ tlumičem torzních kmitů, když je to pětiválec (někdo říká že je na tom líp, někdo že hůř než 4hrnek)
Naposledy upravil(a) dali dne 18 lis 2009, 00:42, celkem upraveno 1 x.
Volvo V70 2,5D
myslim, že i origo bývaji SACHS takže bych z toho co je to za výrobce strach neměldali píše:Asi se mi podařilo najít jednohmotu na moje auto (240mm spojka, setrvák bez ložiska uvnitř) z audi 2,2 turbo. Nějaký odlehčování ani nic podobnýho řešit nechci.
Měla by na to pasovat tahle lamela s přítlačákem od Sachsu:
Tady jsou k tomu informace
Myslíte, že to bude rachtat, když je to Sachs a tváří se to jako sériová spojka s lepším obložením?
Mám si dělat starosti s řemenicí/ tlumičem torzních kmitů, když je to pětiválec (někdo říká že je na tom líp, někdo že hůř než 4hrnek)