Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no o kolik chce vyzkoušet, zkusil bych tak 1mm, pak nalogovat, jde to zespoda
octa8
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 02 dub 2010, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od octa8 »

Ted si to neuvedomuju, ale to staci zkrátit jen posroubovanim, je to tak,ze?
Jeste dotaz, kdyz nastartuji, tak banka nastavi plny vykon turba, mam tomu rozumet, ze jsou lopatky malo vyklopene?
zeus
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 13 kvě 2010, 08:07
Odpovědi: 0

VW Passat

Příspěvek od zeus »

Chlapi chci se zeptat. Jaký motor pro passata B6 je nejlepší. Našel jsem zde několik http://www.aaaauto.cz/vw/passat/ Passatů ale moc se v tom nevyznám.
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

(offtopic) (hm) si trochen mimo temu..nemyslis?
CAHA 125 kW TDI CR
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Re: VW Passat

Příspěvek od misoVW »

zeus píše:Chlapi chci se zeptat. Jaký motor pro passata B6 je nejlepší. Našel jsem zde několik http://www.aaaauto.cz/vw/passat/ Passatů ale moc se v tom nevyznám.
1.9TDI, 77kW. V AAA nedoporucujem nic kupovat.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
octa8
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 02 dub 2010, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od octa8 »

Mám takový dotaz, moc se v turbech nevyznám, tak pro rožšíření obzoru. Ty naklápěcí lopatky mají všechny turba (66kW, 77kW) nebo jen ty s vyšším výkonem (81kW,...)?
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4896
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

naklápění mají tuším všechny mimo AGR 66kw.
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
octa8
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 02 dub 2010, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od octa8 »

Jeste k tomu naklapeni, kdyz zkratim tahlo, cca o 1mm, nemuze se stat, ze bude regulace banky turba narazet do nektere k krajnich poloh? Tedy myslim do toho dorazu.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4896
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

pokud pošteluješ to táhlo na tý šroubovici a uděláš to špatně,tak ti může motor padat do nouzáku.musí se to seřizovat podle vagu (požadavku na tlak a skutečné hodnoty).když to uděláš mimo toleranci a překročíš požadovaný tlak,tak to bude skákat do nouzového režimu
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
octa8
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 02 dub 2010, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od octa8 »

Tak jsem chtěl zkrátit táhlo, ale nepovedlo se. Ta matice je samastaně? A závit je pravotočivý? Nepovedlo se mi tu matičku povolit. Asi je posledni možnost vydělat celou baňku, že? To by neměl být problém. Jen jsem si ještě všiml, že po zkrácení táhla je třeba pošroubovat i doraz. Nevíte, jaký je tam klíč? Asi to nepůjde povolit, takže nejspíše pomůže pilník... Máte s tím nějaké zkušenosti? DíkyObrázek
octa8
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 02 dub 2010, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od octa8 »

Tak jsem zkousel naladit turbo, lepe se mi to nepodarilo:
http://leteckaposta.cz/559036552
Mate nekdo svuj log, jak by to melo vypadat? Myslite, ze se to takhle muze nechat...? Tedy co do spotreby atd.
Zkousel jsem to mockrat vagem, je to slozite,kolik to zkratit.
Zkratil jsem to vice a vubec to nechtelo tahnout, tak jsem to vratil zpet
a zkratil jen o kousek zavitu.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

octa8 píše:Tak jsem chtěl zkrátit táhlo, ale nepovedlo se. Ta matice je samastaně? A závit je pravotočivý? Nepovedlo se mi tu matičku povolit. Asi je posledni možnost vydělat celou baňku, že? To by neměl být problém. Jen jsem si ještě všiml, že po zkrácení táhla je třeba pošroubovat i doraz. Nevíte, jaký je tam klíč? Asi to nepůjde povolit, takže nejspíše pomůže pilník... Máte s tím nějaké zkušenosti? DíkyObrázek
Teď jsem něco podobného řešil se Zdeňkem_M, změřil jsem mu v dílně na kolik je vytočenej ten dorazovej šroub a bylo to cca 4.5mm, měřeno posuvkou u turba 1794V, měl tam cca 2mm a říkal že po nastavení na ccě těch 4mm to dost pomohlo.
octa8
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 02 dub 2010, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od octa8 »

4mm je myšleno dole, nebo nahoře, jak se opira regulace.
Ja tam mam urcite min, ale cim je tam min, tim je vice regulace uzavrena a vice tlaci, ne?
Uživatelský avatar
zaja.cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2009, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od zaja.cz »

TAk jsem to celé pročetl a protože mi taky drhne regulace chci se jen zeptat.
Odkud berete podložky na vypodložení válečků:
1)Někde koupit (Ferona, Hornbach)
2)Vystřihnout z nerez plechu a vyvrtat díry
3)Koupit někde nerez podložku a zbrousit ji na požadovanou tloušťku
4)Nechat si ty válečky vyrobit z nerezu větší.

Protože mi prdlo těsnění hlavy, tak bych se na to přijednom vrhl. :roll:
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

ono staci ked tie naklapacie lopatky zbrusis na magnetke o 0,1mm mam to tak pol roka a turbo faka? ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“