Co způsobuje zanášení vnitřku turba?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Passat
Chlapi chci se zeptat. Jaký motor pro passata B6 je nejlepší. Našel jsem zde několik http://www.aaaauto.cz/vw/passat/ Passatů ale moc se v tom nevyznám.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Re: VW Passat
1.9TDI, 77kW. V AAA nedoporucujem nic kupovat.zeus píše:Chlapi chci se zeptat. Jaký motor pro passata B6 je nejlepší. Našel jsem zde několik http://www.aaaauto.cz/vw/passat/ Passatů ale moc se v tom nevyznám.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
pokud pošteluješ to táhlo na tý šroubovici a uděláš to špatně,tak ti může motor padat do nouzáku.musí se to seřizovat podle vagu (požadavku na tlak a skutečné hodnoty).když to uděláš mimo toleranci a překročíš požadovaný tlak,tak to bude skákat do nouzového režimu
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Tak jsem chtěl zkrátit táhlo, ale nepovedlo se. Ta matice je samastaně? A závit je pravotočivý? Nepovedlo se mi tu matičku povolit. Asi je posledni možnost vydělat celou baňku, že? To by neměl být problém. Jen jsem si ještě všiml, že po zkrácení táhla je třeba pošroubovat i doraz. Nevíte, jaký je tam klíč? Asi to nepůjde povolit, takže nejspíše pomůže pilník... Máte s tím nějaké zkušenosti? Díky

Tak jsem zkousel naladit turbo, lepe se mi to nepodarilo:
http://leteckaposta.cz/559036552
Mate nekdo svuj log, jak by to melo vypadat? Myslite, ze se to takhle muze nechat...? Tedy co do spotreby atd.
Zkousel jsem to mockrat vagem, je to slozite,kolik to zkratit.
Zkratil jsem to vice a vubec to nechtelo tahnout, tak jsem to vratil zpet
a zkratil jen o kousek zavitu.
http://leteckaposta.cz/559036552
Mate nekdo svuj log, jak by to melo vypadat? Myslite, ze se to takhle muze nechat...? Tedy co do spotreby atd.
Zkousel jsem to mockrat vagem, je to slozite,kolik to zkratit.
Zkratil jsem to vice a vubec to nechtelo tahnout, tak jsem to vratil zpet
a zkratil jen o kousek zavitu.
Teď jsem něco podobného řešil se Zdeňkem_M, změřil jsem mu v dílně na kolik je vytočenej ten dorazovej šroub a bylo to cca 4.5mm, měřeno posuvkou u turba 1794V, měl tam cca 2mm a říkal že po nastavení na ccě těch 4mm to dost pomohlo.octa8 píše:Tak jsem chtěl zkrátit táhlo, ale nepovedlo se. Ta matice je samastaně? A závit je pravotočivý? Nepovedlo se mi tu matičku povolit. Asi je posledni možnost vydělat celou baňku, že? To by neměl být problém. Jen jsem si ještě všiml, že po zkrácení táhla je třeba pošroubovat i doraz. Nevíte, jaký je tam klíč? Asi to nepůjde povolit, takže nejspíše pomůže pilník... Máte s tím nějaké zkušenosti? Díky
TAk jsem to celé pročetl a protože mi taky drhne regulace chci se jen zeptat.
Odkud berete podložky na vypodložení válečků:
1)Někde koupit (Ferona, Hornbach)
2)Vystřihnout z nerez plechu a vyvrtat díry
3)Koupit někde nerez podložku a zbrousit ji na požadovanou tloušťku
4)Nechat si ty válečky vyrobit z nerezu větší.
Protože mi prdlo těsnění hlavy, tak bych se na to přijednom vrhl.
Odkud berete podložky na vypodložení válečků:
1)Někde koupit (Ferona, Hornbach)
2)Vystřihnout z nerez plechu a vyvrtat díry
3)Koupit někde nerez podložku a zbrousit ji na požadovanou tloušťku
4)Nechat si ty válečky vyrobit z nerezu větší.
Protože mi prdlo těsnění hlavy, tak bych se na to přijednom vrhl.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina