Stránka 9 z 32

Napsal: 11 kvě 2010, 19:15
od Huml
no o kolik chce vyzkoušet, zkusil bych tak 1mm, pak nalogovat, jde to zespoda

Napsal: 11 kvě 2010, 20:20
od octa8
Ted si to neuvedomuju, ale to staci zkrátit jen posroubovanim, je to tak,ze?
Jeste dotaz, kdyz nastartuji, tak banka nastavi plny vykon turba, mam tomu rozumet, ze jsou lopatky malo vyklopene?

VW Passat

Napsal: 13 kvě 2010, 08:11
od zeus
Chlapi chci se zeptat. Jaký motor pro passata B6 je nejlepší. Našel jsem zde několik http://www.aaaauto.cz/vw/passat/ Passatů ale moc se v tom nevyznám.

Napsal: 13 kvě 2010, 08:27
od Marek_A4
(offtopic) (hm) si trochen mimo temu..nemyslis?

Re: VW Passat

Napsal: 13 kvě 2010, 11:53
od misoVW
zeus píše:Chlapi chci se zeptat. Jaký motor pro passata B6 je nejlepší. Našel jsem zde několik http://www.aaaauto.cz/vw/passat/ Passatů ale moc se v tom nevyznám.
1.9TDI, 77kW. V AAA nedoporucujem nic kupovat.

Napsal: 13 kvě 2010, 20:01
od octa8
Mám takový dotaz, moc se v turbech nevyznám, tak pro rožšíření obzoru. Ty naklápěcí lopatky mají všechny turba (66kW, 77kW) nebo jen ty s vyšším výkonem (81kW,...)?

Napsal: 14 kvě 2010, 15:12
od OťasTDi
naklápění mají tuším všechny mimo AGR 66kw.

Napsal: 14 kvě 2010, 15:26
od octa8
Jeste k tomu naklapeni, kdyz zkratim tahlo, cca o 1mm, nemuze se stat, ze bude regulace banky turba narazet do nektere k krajnich poloh? Tedy myslim do toho dorazu.

Napsal: 14 kvě 2010, 16:17
od OťasTDi
pokud pošteluješ to táhlo na tý šroubovici a uděláš to špatně,tak ti může motor padat do nouzáku.musí se to seřizovat podle vagu (požadavku na tlak a skutečné hodnoty).když to uděláš mimo toleranci a překročíš požadovaný tlak,tak to bude skákat do nouzového režimu

Napsal: 27 kvě 2010, 19:50
od octa8
Tak jsem chtěl zkrátit táhlo, ale nepovedlo se. Ta matice je samastaně? A závit je pravotočivý? Nepovedlo se mi tu matičku povolit. Asi je posledni možnost vydělat celou baňku, že? To by neměl být problém. Jen jsem si ještě všiml, že po zkrácení táhla je třeba pošroubovat i doraz. Nevíte, jaký je tam klíč? Asi to nepůjde povolit, takže nejspíše pomůže pilník... Máte s tím nějaké zkušenosti? DíkyObrázek

Napsal: 05 čer 2010, 21:01
od octa8
Tak jsem zkousel naladit turbo, lepe se mi to nepodarilo:
http://leteckaposta.cz/559036552
Mate nekdo svuj log, jak by to melo vypadat? Myslite, ze se to takhle muze nechat...? Tedy co do spotreby atd.
Zkousel jsem to mockrat vagem, je to slozite,kolik to zkratit.
Zkratil jsem to vice a vubec to nechtelo tahnout, tak jsem to vratil zpet
a zkratil jen o kousek zavitu.

Napsal: 05 čer 2010, 21:21
od Tomas.cz
octa8 píše:Tak jsem chtěl zkrátit táhlo, ale nepovedlo se. Ta matice je samastaně? A závit je pravotočivý? Nepovedlo se mi tu matičku povolit. Asi je posledni možnost vydělat celou baňku, že? To by neměl být problém. Jen jsem si ještě všiml, že po zkrácení táhla je třeba pošroubovat i doraz. Nevíte, jaký je tam klíč? Asi to nepůjde povolit, takže nejspíše pomůže pilník... Máte s tím nějaké zkušenosti? DíkyObrázek
Teď jsem něco podobného řešil se Zdeňkem_M, změřil jsem mu v dílně na kolik je vytočenej ten dorazovej šroub a bylo to cca 4.5mm, měřeno posuvkou u turba 1794V, měl tam cca 2mm a říkal že po nastavení na ccě těch 4mm to dost pomohlo.

Napsal: 05 čer 2010, 21:26
od octa8
4mm je myšleno dole, nebo nahoře, jak se opira regulace.
Ja tam mam urcite min, ale cim je tam min, tim je vice regulace uzavrena a vice tlaci, ne?

Napsal: 11 čer 2010, 20:23
od zaja.cz
TAk jsem to celé pročetl a protože mi taky drhne regulace chci se jen zeptat.
Odkud berete podložky na vypodložení válečků:
1)Někde koupit (Ferona, Hornbach)
2)Vystřihnout z nerez plechu a vyvrtat díry
3)Koupit někde nerez podložku a zbrousit ji na požadovanou tloušťku
4)Nechat si ty válečky vyrobit z nerezu větší.

Protože mi prdlo těsnění hlavy, tak bych se na to přijednom vrhl. :roll:

Napsal: 12 čer 2010, 05:31
od sparco gti
ono staci ked tie naklapacie lopatky zbrusis na magnetke o 0,1mm mam to tak pol roka a turbo faka? ;)