Kat Off

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

Losky: nějakou dobu mám kat off a žádné"pšouknutí - odfouknutí neslyším":) zvuk se lehce změnil (trošku hlubší), ale nijak výrazně (jezdím dost a rámus v autě bych taky nesnesl)....nemyslím že ten KAT musí být nutně ve špatným stavu, můj byl po cca 140tkm dle slov mechanika co mi ho vyřízl naprosto OK...je krásně průchodnej :)

ale nějaký zvýšení výkonu si myslím že je pasé....osobně jsem po odstranění katu a egru jen pocítil,že auto jde lépe do otáček ;)

víc rozdílu jsem pocítil při výměně sání + vedení k filtrboxu z ATD za ASZ
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Losky píše:Jak je to s odendáním katu na PD 74 kw, respektive 100kw? Chtěl bych, aby to trošku lépe jelo. Auto má naběháno za 5 let provozu 212tis. km, což bude asi na ten kat už hodně. Jinak občas slýchám nějaké 1.9 tdi bez katu a v nižších otáčkách si to při přeřazování jakoby odfoukne jako Blow off ventil. Bojím se, že když ho nahradím trubkou, aby to pak spojucestující neoběžovalo nějakým duněním či celkově zvýšeným projevem motoru v autě:(
někdy když vyhodíš KAT tak je to jakoby jsi tam dal rezonátor, někdy to na zvuku nepoznáš, ale kdyby jsi ho jen vymlátil tak je to ještě horší, to by jsi viděl sám až by se to udělalo
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Losky píše:... Bojím se, že když ho nahradím trubkou, aby to pak spojucestující neoběžovalo nějakým duněním či celkově zvýšeným projevem motoru v autě:(
Přijeď zítra do Bělé p.B., můžeš si poslechnout, co to dělá. ;) Nic hroznýho, naopak zajímavý. Výkon nahoru nepůjde, i ostatní zůstalo při starém.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

nogis píše:
Losky píše:... Bojím se, že když ho nahradím trubkou, aby to pak spojucestující neoběžovalo nějakým duněním či celkově zvýšeným projevem motoru v autě:(
Přijeď zítra do Bělé p.B., můžeš si poslechnout, co to dělá. ;) Nic hroznýho, naopak zajímavý. Výkon nahoru nepůjde, i ostatní zůstalo při starém.
co jsem dal na AHF jen naohýbanou trubku průměr 60, tak jde z vejfuku na volnoběh jen takovej jemnej pískot, ale když přidám plyn tak jde takovej dost hrubej zvuk a od 2500 ot. je to trochu slyšet i v autě
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Golf-GT píše:
nogis píše:
Losky píše:... Bojím se, že když ho nahradím trubkou, aby to pak spojucestující neoběžovalo nějakým duněním či celkově zvýšeným projevem motoru v autě:(
Přijeď zítra do Bělé p.B., můžeš si poslechnout, co to dělá. ;) Nic hroznýho, naopak zajímavý. Výkon nahoru nepůjde, i ostatní zůstalo při starém.
co jsem dal na AHF jen naohýbanou trubku průměr 60, tak jde z vejfuku na volnoběh jen takovej jemnej pískot, ale když přidám plyn tak jde takovej dost hrubej zvuk a od 2500 ot. je to trochu slyšet i v autě
Hlavně to jinak smrdí, jak Avie když je kat pryč. ;)
Votas83
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 12 dub 2009, 18:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Votas83 »

Zdavím,klucíí,pár stranek zpet jsem řešil vykuchani katu,chci ze zeptat,je tady nekdo z prahy či poblíž,kdo mi by to zpachal?
všem předem dík :)
Dani34el
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 srp 2008, 23:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dani34el »

Votas83 píše:Zdavím,klucíí,pár stranek zpet jsem řešil vykuchani katu,chci ze zeptat,je tady nekdo z prahy či poblíž,kdo mi by to zpachal?
všem předem dík :)
Chlape dej od toho ruce pryč ! Nějáký přidávání výkonu ok ale vyndat kat je prasárna, NOx to sice neovlivní (pokud zaděláš recirkulaci výfukovejch plynů zvýšíš ale i NOx až 2x) ale HC a CO tak zvýšíš až 3-4 x !! Dejchaj to naše děti...navíc auto už nesplňuje homologační protokol a de fakto nemá na silnici co dělat !!
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

Dani34el píše:
Votas83 píše:Zdavím,klucíí,pár stranek zpet jsem řešil vykuchani katu,chci ze zeptat,je tady nekdo z prahy či poblíž,kdo mi by to zpachal?
všem předem dík :)
Chlape dej od toho ruce pryč ! Nějáký přidávání výkonu ok ale vyndat kat je prasárna, NOx to sice neovlivní (pokud zaděláš recirkulaci výfukovejch plynů zvýšíš ale i NOx až 2x) ale HC a CO tak zvýšíš až 3-4 x !! Dejchaj to naše děti...navíc auto už nesplňuje homologační protokol a de fakto nemá na silnici co dělat !!
di nekam pane ekoteroristo... kdyby nedavali bordel do nafty aby "usetrili" tak taky nesu ty emise... a vobec toto chod pisat na stranky bieleho domu... nech zatrhnu tie ich vsezrave velkolitrazne obludy... alebo nech kravam daju na zadky katalyzator... sak krava tes ked si zasere pusta emisie a homologizaciu ani nepotrebuje :D
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

Dani34el píše:
Votas83 píše:Zdavím,klucíí,pár stranek zpet jsem řešil vykuchani katu,chci ze zeptat,je tady nekdo z prahy či poblíž,kdo mi by to zpachal?
všem předem dík :)
Chlape dej od toho ruce pryč ! Nějáký přidávání výkonu ok ale vyndat kat je prasárna, NOx to sice neovlivní (pokud zaděláš recirkulaci výfukovejch plynů zvýšíš ale i NOx až 2x) ale HC a CO tak zvýšíš až 3-4 x !! Dejchaj to naše děti...navíc auto už nesplňuje homologační protokol a de fakto nemá na silnici co dělat !!
praco mas passata ??predaj ho a kup si kolobezku... :kun:
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Dani34el
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 srp 2008, 23:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dani34el »

kozelpub píše:di nekam pane ekoteroristo... kdyby nedavali bordel do nafty aby "usetrili" tak taky nesu ty emise... a vobec toto chod pisat na stranky bieleho domu... nech zatrhnu tie ich vsezrave velkolitrazne obludy... alebo nech kravam daju na zadky katalyzator... sak krava tes ked si zasere pusta emisie a homologizaciu ani nepotrebuje :D
Pro Boha tady nejde o nějakej ekoterorizmus.To že v USA mají velkolitrážní vozy neznamená že v Evropě nemusíme dodržovat emisní limity.Ostatně byla to právě USA která jako první v Kalifornii v roce 1971 zavedla emisní normy a katalyzátor je v USA už od roku 1976! -- Přínos katu je nesporný a jen magor to popírá - snižuje HC CO a u benzinu i NOx až o 80% !!! --- Aut je čím dál víc hlavně ve městech !! --- A každý auto s katem právě přispívá k tý celkový množině všech vozů - takže i Tvoje auto přispívá když už pálíme ropu.....probuď se máš v hlavě mozek ! -- Když už narážíš na mne at prodám auto a jezdim na koloběžce - moje auto má filtr pevných částic a na emisích naměřili při STK kouřivost 0,05 ... to znamená že vypouštím 20 - 30 x méně sazí než auto bez DPF ... to si myslim že je slušný přínos i pro Tvoje plíce !! ;)
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Dani34el: hovoris celkom rozumne, ale neda mi nespytat sa jednu otazku...
Vzhladom na vetu v tvojom podpise, co vlastne robis na tomto fore a hlavne preco citas tuto sekciu? Bavi ta provokovat ludi?
Nemyslim to zle, len sa pytam :-)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Dani34el píše:
kozelpub píše:Když už narážíš na mne at prodám auto a jezdim na koloběžce - moje auto má filtr pevných částic a na emisích naměřili při STK kouřivost 0,05 ... to znamená že vypouštím 20 - 30 x méně sazí než auto bez DPF ... to si myslim že je slušný přínos i pro Tvoje plíce !! ;)
No zrovna ten DPF u tebe je dost blbej priklad. Abys s nim mohl jezdit a vytahovat se jak jsi ekologicky, musi motor spalovat vic nafty nez bez nej, jinak bys ho tam mit nemohl. K tomu aby se filtr vycistil je treba zvednout EGT a na to je treba prihnojit na nafte, protoze normalne je EGT nizsi a ke spaleni tech sazi nedojde, cimz by se filtr ucpal. Takze ona je otazka cemu tam ten filtr vlastne pomaha.
zorg
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 23 led 2010, 10:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od zorg »

Ono asi i se započtením regenerace bude auto s DPF vypouštět řádově míň sazí než bez něj. Kdybys to bral jen a pouze co leze z výfuku, tak opravdu, svinstev bude míň. Jelikož i když spálíš trochu víc nafty, tak ve výsledku vyprodukuješ míň svinstev (NOx, HCO, CO, PM, ...). Součet všeho co poleze z výfuku sice bude větší, ale majoritně to pak budou (zdraví) neškodné plyny N, CO2, pára,... a těch opravdových svinstev tam bude řádově míň než u auta, co té nafty sice sežere míň, ale nemá ani kat ani DPF apod.

Takže ano, aby se vlk nažral a kozelpub zůstal celý, s DPF bude větší spotřeba paliva a z toho vyplývající i emise CO2 (toliko tvoje přirovnání ke kravskému zadku), které ale ještě nikoho neotrávilo narozdíl od CO a spol.

Teď je otázka o kolik % víc nafty takové auto s DPF potřebuje a jaká je to zátěž pro životní prostředí to dané procento navíc vytěžit, zpracovat, dovézt, atd. + to samé ohledně výroby toho DPF, katu,... A to už hospodskejma tlachama asi nezjistíme. Jisté ovšem je, že pak ve městech nebo tam kde žijeme/jezdíme/dýcháme bude těch svinstev v ovzduší míň.
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

zorg píše:Ono asi i se započtením regenerace bude auto s DPF vypouštět řádově míň sazí než bez něj. Kdybys to bral jen a pouze co leze z výfuku, tak opravdu, svinstev bude míň. Jelikož i když spálíš trochu víc nafty, tak ve výsledku vyprodukuješ míň svinstev (NOx, HCO, CO, PM, ...). Součet všeho co poleze z výfuku sice bude větší, ale majoritně to pak budou (zdraví) neškodné plyny N, CO2, pára,... a těch opravdových svinstev tam bude řádově míň než u auta, co té nafty sežere míň, ale nemá ani kat ani DPF apod.

Takže ano, aby se vlk nažral a kozelpub zůstal celý, s DPF bude větší spotřeba paliva a z toho vyplývající i emise CO2 (toliko tvoje přirovnání ke kravskému zadku), které ale ještě nikoho neotrávilo narozdíl od CO a spol.

Teď je otázka o kolik % víc nafty takové auto s DPF potřebuje a jaká je to zátěž pro životní prostředí to dané procento navíc vytěžit, zpracovat, dovézt, atd. + to samé ohledně výroby toho DPF, katu,... A to už hospodskejma tlachama asi nezjistíme. Jisté ovšem je, že pak ve městech bude těch svinstev v ovzduší míň.
tos ked si nechas nastartovaneho naftaka bez katu v garazi, to je us pripad pre panov v bielom plasti... a to ze ci vypusti 100 alebo 200 mg toho na 100 km mi je sumak... je daleko viac vacsich znecistovatelo ( naftove lode) pochybujem ze tam maju na komine kat :kun:
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
zorg
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 23 led 2010, 10:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od zorg »

Já tedy nevím, kolik jsi viděl projíždět zaoceánských parníků kolem svého baráku, ale mě jezdí pod okny řádově tisíce aut denně. Většina řve a smrdí jako prase. A o to jde, auto ovlivňuje tvoje zdraví přímějš než nějaká loď nebo rafinerie někde 1000km daleko. Čímž neospravedlňuju to, aby ty lodě takhle prasily a nebo továrna znečišťovala, tak si to nevykládej, to bys to svinstvo pak třeba zase poobědval v lososu z Tesca...
Jinak 100 nebo 200mg není až tak dobrej příklad, ono třeba u katu a CO/HCO je to o řád (20-30x víc sem tu zahlíd) a to si ještě pronásob podobné číslo několika tisícovkami (aut denně) a dostaneš se k celkem zajímavým numerům....
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“