
ale nějaký zvýšení výkonu si myslím že je pasé....osobně jsem po odstranění katu a egru jen pocítil,že auto jde lépe do otáček

víc rozdílu jsem pocítil při výměně sání + vedení k filtrboxu z ATD za ASZ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
někdy když vyhodíš KAT tak je to jakoby jsi tam dal rezonátor, někdy to na zvuku nepoznáš, ale kdyby jsi ho jen vymlátil tak je to ještě horší, to by jsi viděl sám až by se to udělaloLosky píše:Jak je to s odendáním katu na PD 74 kw, respektive 100kw? Chtěl bych, aby to trošku lépe jelo. Auto má naběháno za 5 let provozu 212tis. km, což bude asi na ten kat už hodně. Jinak občas slýchám nějaké 1.9 tdi bez katu a v nižších otáčkách si to při přeřazování jakoby odfoukne jako Blow off ventil. Bojím se, že když ho nahradím trubkou, aby to pak spojucestující neoběžovalo nějakým duněním či celkově zvýšeným projevem motoru v autě:(
Přijeď zítra do Bělé p.B., můžeš si poslechnout, co to dělá.Losky píše:... Bojím se, že když ho nahradím trubkou, aby to pak spojucestující neoběžovalo nějakým duněním či celkově zvýšeným projevem motoru v autě:(
co jsem dal na AHF jen naohýbanou trubku průměr 60, tak jde z vejfuku na volnoběh jen takovej jemnej pískot, ale když přidám plyn tak jde takovej dost hrubej zvuk a od 2500 ot. je to trochu slyšet i v autěnogis píše:Přijeď zítra do Bělé p.B., můžeš si poslechnout, co to dělá.Losky píše:... Bojím se, že když ho nahradím trubkou, aby to pak spojucestující neoběžovalo nějakým duněním či celkově zvýšeným projevem motoru v autě:(Nic hroznýho, naopak zajímavý. Výkon nahoru nepůjde, i ostatní zůstalo při starém.
Hlavně to jinak smrdí, jak Avie když je kat pryč.Golf-GT píše:co jsem dal na AHF jen naohýbanou trubku průměr 60, tak jde z vejfuku na volnoběh jen takovej jemnej pískot, ale když přidám plyn tak jde takovej dost hrubej zvuk a od 2500 ot. je to trochu slyšet i v autěnogis píše:Přijeď zítra do Bělé p.B., můžeš si poslechnout, co to dělá.Losky píše:... Bojím se, že když ho nahradím trubkou, aby to pak spojucestující neoběžovalo nějakým duněním či celkově zvýšeným projevem motoru v autě:(Nic hroznýho, naopak zajímavý. Výkon nahoru nepůjde, i ostatní zůstalo při starém.
Chlape dej od toho ruce pryč ! Nějáký přidávání výkonu ok ale vyndat kat je prasárna, NOx to sice neovlivní (pokud zaděláš recirkulaci výfukovejch plynů zvýšíš ale i NOx až 2x) ale HC a CO tak zvýšíš až 3-4 x !! Dejchaj to naše děti...navíc auto už nesplňuje homologační protokol a de fakto nemá na silnici co dělat !!Votas83 píše:Zdavím,klucíí,pár stranek zpet jsem řešil vykuchani katu,chci ze zeptat,je tady nekdo z prahy či poblíž,kdo mi by to zpachal?
všem předem dík
di nekam pane ekoteroristo... kdyby nedavali bordel do nafty aby "usetrili" tak taky nesu ty emise... a vobec toto chod pisat na stranky bieleho domu... nech zatrhnu tie ich vsezrave velkolitrazne obludy... alebo nech kravam daju na zadky katalyzator... sak krava tes ked si zasere pusta emisie a homologizaciu ani nepotrebujeDani34el píše:Chlape dej od toho ruce pryč ! Nějáký přidávání výkonu ok ale vyndat kat je prasárna, NOx to sice neovlivní (pokud zaděláš recirkulaci výfukovejch plynů zvýšíš ale i NOx až 2x) ale HC a CO tak zvýšíš až 3-4 x !! Dejchaj to naše děti...navíc auto už nesplňuje homologační protokol a de fakto nemá na silnici co dělat !!Votas83 píše:Zdavím,klucíí,pár stranek zpet jsem řešil vykuchani katu,chci ze zeptat,je tady nekdo z prahy či poblíž,kdo mi by to zpachal?
všem předem dík
praco mas passata ??predaj ho a kup si kolobezku...Dani34el píše:Chlape dej od toho ruce pryč ! Nějáký přidávání výkonu ok ale vyndat kat je prasárna, NOx to sice neovlivní (pokud zaděláš recirkulaci výfukovejch plynů zvýšíš ale i NOx až 2x) ale HC a CO tak zvýšíš až 3-4 x !! Dejchaj to naše děti...navíc auto už nesplňuje homologační protokol a de fakto nemá na silnici co dělat !!Votas83 píše:Zdavím,klucíí,pár stranek zpet jsem řešil vykuchani katu,chci ze zeptat,je tady nekdo z prahy či poblíž,kdo mi by to zpachal?
všem předem dík
Pro Boha tady nejde o nějakej ekoterorizmus.To že v USA mají velkolitrážní vozy neznamená že v Evropě nemusíme dodržovat emisní limity.Ostatně byla to právě USA která jako první v Kalifornii v roce 1971 zavedla emisní normy a katalyzátor je v USA už od roku 1976! -- Přínos katu je nesporný a jen magor to popírá - snižuje HC CO a u benzinu i NOx až o 80% !!! --- Aut je čím dál víc hlavně ve městech !! --- A každý auto s katem právě přispívá k tý celkový množině všech vozů - takže i Tvoje auto přispívá když už pálíme ropu.....probuď se máš v hlavě mozek ! -- Když už narážíš na mne at prodám auto a jezdim na koloběžce - moje auto má filtr pevných částic a na emisích naměřili při STK kouřivost 0,05 ... to znamená že vypouštím 20 - 30 x méně sazí než auto bez DPF ... to si myslim že je slušný přínos i pro Tvoje plíce !!kozelpub píše:di nekam pane ekoteroristo... kdyby nedavali bordel do nafty aby "usetrili" tak taky nesu ty emise... a vobec toto chod pisat na stranky bieleho domu... nech zatrhnu tie ich vsezrave velkolitrazne obludy... alebo nech kravam daju na zadky katalyzator... sak krava tes ked si zasere pusta emisie a homologizaciu ani nepotrebuje
Dani34el píše:No zrovna ten DPF u tebe je dost blbej priklad. Abys s nim mohl jezdit a vytahovat se jak jsi ekologicky, musi motor spalovat vic nafty nez bez nej, jinak bys ho tam mit nemohl. K tomu aby se filtr vycistil je treba zvednout EGT a na to je treba prihnojit na nafte, protoze normalne je EGT nizsi a ke spaleni tech sazi nedojde, cimz by se filtr ucpal. Takze ona je otazka cemu tam ten filtr vlastne pomaha.kozelpub píše:Když už narážíš na mne at prodám auto a jezdim na koloběžce - moje auto má filtr pevných částic a na emisích naměřili při STK kouřivost 0,05 ... to znamená že vypouštím 20 - 30 x méně sazí než auto bez DPF ... to si myslim že je slušný přínos i pro Tvoje plíce !!
tos ked si nechas nastartovaneho naftaka bez katu v garazi, to je us pripad pre panov v bielom plasti... a to ze ci vypusti 100 alebo 200 mg toho na 100 km mi je sumak... je daleko viac vacsich znecistovatelo ( naftove lode) pochybujem ze tam maju na komine katzorg píše:Ono asi i se započtením regenerace bude auto s DPF vypouštět řádově míň sazí než bez něj. Kdybys to bral jen a pouze co leze z výfuku, tak opravdu, svinstev bude míň. Jelikož i když spálíš trochu víc nafty, tak ve výsledku vyprodukuješ míň svinstev (NOx, HCO, CO, PM, ...). Součet všeho co poleze z výfuku sice bude větší, ale majoritně to pak budou (zdraví) neškodné plyny N, CO2, pára,... a těch opravdových svinstev tam bude řádově míň než u auta, co té nafty sežere míň, ale nemá ani kat ani DPF apod.
Takže ano, aby se vlk nažral a kozelpub zůstal celý, s DPF bude větší spotřeba paliva a z toho vyplývající i emise CO2 (toliko tvoje přirovnání ke kravskému zadku), které ale ještě nikoho neotrávilo narozdíl od CO a spol.
Teď je otázka o kolik % víc nafty takové auto s DPF potřebuje a jaká je to zátěž pro životní prostředí to dané procento navíc vytěžit, zpracovat, dovézt, atd. + to samé ohledně výroby toho DPF, katu,... A to už hospodskejma tlachama asi nezjistíme. Jisté ovšem je, že pak ve městech bude těch svinstev v ovzduší míň.