Presnejsie 0,95 baru. Kur...y talianske, pricom pracovny tlak tochto turba je 1,2 baru, len tam je to potom narocnejsie na vymenu oleja.... Ocakavam uz mbc ventil, furt nic nechodi...Torgan píše:1,9jtd 105 tlaci v serii 0,9baru a to ze nevytiahnes 170 na 3 km je zalostne urcite s tym nieco mas.)
Diagnostika u JTD vyblikanim
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
no ja som si to zvysil na toho 1,2 baru a este ocakam ventil tiezautickar21 píše:Presnejsie 0,95 baru. Kur...y talianske, pricom pracovny tlak tochto turba je 1,2 baru, len tam je to potom narocnejsie na vymenu oleja.... Ocakavam uz mbc ventil, furt nic nechodi...Torgan píše:1,9jtd 105 tlaci v serii 0,9baru a to ze nevytiahnes 170 na 3 km je zalostne urcite s tym nieco mas.)

Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
ja nerikam ze takova zbihavost ja normalni !!!!favo007 píše:kecka:chces mi tvrdit ze rozbihabost v takovem extremnim cisle je naprosto OK? a zadny odpor jo? nebud smesny
Ale fyzikalni zakony .. urcitou rychlost i maximalni ti davaji otacky a prevodove pomery.!!!!
napr. jedes 150 km/h na 5ku a budes mit 3500 ot a kdyz pojedes s velkou rozbihavosti na 5ku 3500 ot tak rychlost musi byt stejna neeee... nebo mas variabilni prevodove pomery ??



jinak svagrova mela na cliu taky velkou 17 mm a jedine so se stalo tak ze se ji kurevsky sjeli gumy nic vic nic min a auto jelo stejne .. a to ma 43 kw


takze ti asi auto netahne jak ma............
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy
EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
Je ten rozdiel citit aspon? aky olej mas?Torgan píše:no ja som si to zvysil na toho 1,2 baru a este ocakam ventil tiezautickar21 píše:Presnejsie 0,95 baru. Kur...y talianske, pricom pracovny tlak tochto turba je 1,2 baru, len tam je to potom narocnejsie na vymenu oleja.... Ocakavam uz mbc ventil, furt nic nechodi...Torgan píše:1,9jtd 105 tlaci v serii 0,9baru a to ze nevytiahnes 170 na 3 km je zalostne urcite s tym nieco mas.)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
Som to hovoril pre vsetky auta. Tak ako to hovorili v telke. tam napichol OBD2a meral.jurki888 píše:tie otackzsi odsleduju na snimaci ktori pripevna na kovovu cast motora a beru este signal y baterky kamos ni dnes robil stk a nic take nepripajal ako diagnostiku to by som sa pozrel ze ako zisti cez diagnostiku dymivost ked diesel nema lambdasondu
Valvoline durablend 5w 40 je citit pri chipnutom vacsi krutakautickar21 píše:Je ten rozdiel citit aspon? aky olej mas?Torgan píše:no ja som si to zvysil na toho 1,2 baru a este ocakam ventil tiezautickar21 píše:Presnejsie 0,95 baru. Kur...y talianske, pricom pracovny tlak tochto turba je 1,2 baru, len tam je to potom narocnejsie na vymenu oleja.... Ocakavam uz mbc ventil, furt nic nechodi...
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
cinute mam, len este ma obmedzuje turbo, tak ma zaujima ako to ide aj s turbom co viac tlaci. Ja tam mam teraz omv nejaky naftovy 10w40, mam nachystanu uz seleniu tez 10W40, buduci mesiac tam pojde. Olej tam necham max 8000km. Potom suplnem plnu, tu tam necham 12000km. Mam motor vyplachnuty, tak hadam mi redsi neuvolni nejaku usadeninu....
tak si tu adresu ECU prepis v tom def souboru otevri to v textaku a tam to zmen jak to potrebujes a pak si to uloz jako punto treba........jurki888 píše:kecka dik mas to u mna uz som to stiaholod kial to stahujes teraz pouzivam to punto jtd len tam treba zmenit tu adresu pocju potreboval bi somneste Edc 16 lebo otcove ducato spojim alle v live data ukazuje sprostost inac to facha super dik moc
Ta EDC 16 nepujde nejakym obdII softem ??????



Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy
EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft

ja uz jazdim iba na syntetiku a je to asi najrychlejsia dymovnica s brav na svk tak to asi pomahaautickar21 píše:cinute mam, len este ma obmedzuje turbo, tak ma zaujima ako to ide aj s turbom co viac tlaci. Ja tam mam teraz omv nejaky naftovy 10w40, mam nachystanu uz seleniu tez 10W40, buduci mesiac tam pojde. Olej tam necham max 8000km. Potom suplnem plnu, tu tam necham 12000km. Mam motor vyplachnuty, tak hadam mi redsi neuvolni nejaku usadeninu....

Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
ja by som zmenil dodavatela ... inak su skoro rovnake aj ked na prevodovke su dva typyfavo007 píše:Kluci ja se poseru. ja si objednam silentblok na prevodovku podle origo cisla z eperu a dojde mi samozrejme silentblok na motor. Fakt super. Jako jak mam objednanat spravny kdyz oni v tom obchode prd vi a dovozce v tom ma bordel kurva fix:(
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
no hej uz som to tak spravil ta adresa z punta je lepsia je tam viac moznosti na live data je tam aj tlak raylu v tom alfackom som to nenasielkecka píše:tak si tu adresu ECU prepis v tom def souboru otevri to v textaku a tam to zmen jak to potrebujes a pak si to uloz jako punto treba........jurki888 píše:kecka dik mas to u mna uz som to stiaholod kial to stahujes teraz pouzivam to punto jtd len tam treba zmenit tu adresu pocju potreboval bi somneste Edc 16 lebo otcove ducato spojim alle v live data ukazuje sprostost inac to facha super dik moc
Ta EDC 16 nepujde nejakym obdII softem ??????
![]()
![]()

