Ako vybrat to spravne ANALOGOVE webasto?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

avatar: mas to v mailu :)[/quote]

tak dekuji moc tomiisp

pokud sem to pochopil spravne tak ja privedu 12 na ten drat z toho sloupku podle schema mi to sepne D1

a ten vetrak to take spusti to uz vtom schematu moc nevidim (kde to je propojene na tu 75ku)preci jen sem lajk )) ale ucim se )))
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

avatar píše:avatar: mas to v mailu :)
tak dekuji moc tomiisp

pokud sem to pochopil spravne tak ja privedu 12 na ten drat z toho sloupku podle schema mi to sepne D1

a ten vetrak to take spusti to uz vtom schematu moc nevidim (kde to je propojene na tu 75ku)preci jen sem lajk )) ale ucim se )))
jj, bude to mat podobny efekt ako rezim vetrania pri solarnej streche, 75ka v tej scheme je spojenie oznacene ako L4 (a cast L2) (strana 5) a je to napojene na pin 5 rele J309, a rele J354 robi to ze privadza napatie cez J309 na 75ku klimy a podla polohy rele J354 sa rozhoduje ci na 75ku klimy ide napatie zo solarnej strechy alebo z 30ky :) ta schema je troska chaoticka ale ked budes sledovat jednotlive spoje podla cisel tak pochopis jak sa to tam cele prepina :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

jeste jednou diky za popsani a vyzvetleni)) sm bych to lustil tak den mozna dva )))).
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

len tak btw keby to tu niekto hladal, takze po nejakom laborovani s Marek_A4 sme dospeli k funkcnemu zaveru (aj bez CANu) ze aj napriek tvrdeniam Elsy u Audi A4 2004 je mozne pouzit pin D10 (namiesto pinu D1 u starsich) na klime na aktivaciu samotnej klimy v ,,bufik rezimu,, uplne v pohode bez neziaducich vedlajsich efektov ako chyby v RJ alebo aktivacie inych RJ skrz CAN z klimy :) takze nie je vylucene ze aj ine auta ktore podporuju len CAN bufiky je mozne obabrat a pouzit klasicky neCAN bufik :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

jj, je to tak ako pise tomiisp.. sice to chvilu vyzeralo ze to nepojde nijako rozbehat, dokonca ani cez tu C13 od spinacky, lebo ten signal klimu neprebudil k zivotu.. ale objavila sa nahodne moznost, pri prehrabavani Elsy v sekcii diagnostika klimy. Aj ked to tak na prvy pohlad nevyzeralo, test v reale bol uspesny a po pripojeni 12V na D10 sa klima zapla v AUTO rezime, rychlost vetraku si sama nastavila cca na 1/3 vykonu a klapky nasmerovali prud vzduchu na celne sklo, aby sa pri namraze rozmrazilo...po zapnuti kluciku sa klima normalne prepla do rezimu naposledy nastavenom pred jej vypnutim...okrem taploty tu si pamata stale rovnaku, cize aku si nastavite pred vypnutim, takou vam bude zohrievat pri bufikovani auto :)

Takze tymto dakujem Tomiisp (Tomimu) za pomoc a badanie po nociach pri schemach ;) :) Vyzna sa chlapec :D
CAHA 125 kW TDI CR
kemar
Přispěvovatel
Příspěvky: 542
Registrován: 26 led 2006, 23:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kemar »

A to az si zapojis koncem tydne tu dalku Telestart to teprve bude paráda :-D
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

taky budu resit telestar casem )))) jen co vyresim zapojeni.

procez mam dotaz jeslti tahnout palivo z nadrze nebo ho napojit nahadicce v motoru.?

tam by byl asi problem to nasavat protoze to by muselo prekonat filtr . pro me by bylo samozrejme jednodusi to napojit v motoru nez tahnout dalsi trubicku od nadrze a dobastlovat jehlu
kemar
Přispěvovatel
Příspěvky: 542
Registrován: 26 led 2006, 23:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kemar »

otazka je ze pokud mas v nadrzi podavaci cerpadlo tak mas v trubkach u motoru uz natlakovane palivo a mohlo by to zbytecne tlacit na webasto cerpadylko
Kdyz das sosak primo do nadrze tak si to natahuje cerpadlo jen tak co potrebuje...
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

kemar píše:otazka je ze pokud mas v nadrzi podavaci cerpadlo tak mas v trubkach u motoru uz natlakovane palivo a mohlo by to zbytecne tlacit na webasto cerpadylko
Kdyz das sosak primo do nadrze tak si to natahuje cerpadlo jen tak co potrebuje...
jj to je fakt natlakovane palivo tam bude, casem by to urcite zlobilo nebo dokonce tam ukapavalo coz by byl problem....

no objednam si jehlu a hadicku nebudu to radej vymejslet jinak)))
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Hele, sice jsem montáž nedělal sám, ale dělal mi jí člověk, co se tim zabejvá. Původně jsem myslel, že budu muset koupit jehlu, ale pak z něj vypadlo, že pro 81 kW, a já předpokládám, že pro všechny rotačky, je pouze napojený někde u nádrže téčko. PD budou mít jehlu.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
kemar
Přispěvovatel
Příspěvky: 542
Registrován: 26 led 2006, 23:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kemar »

No to je prave ono...
Obycejny stary TDi s rotacnim cerpadlem nema podavaci elektricke cerpadlo v nadrzi ale "podavavi cerpadlo" je rovnou ta rotacka...
Tam muzes v podstate napichnout T kus klidne az u motoru treba co je filtr

Kdesto TDi PD ma el. podavaci v nadrzi takze tam je lepsi to natahnout extra z nadrze.
Bud jehlou nebo to maji aspon diesely pripravu kde se pouze serizne vrsek noho nalitku na trubicku a tam se nasadi hadicka pro webasto
Fotka je cele paliv cerpadlo TDi PD Octavia II a ta cerna slaba hadicka s nalepkou D je webasto hadicka


Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

no budu to mit na benzin tam je nejake cerpadlo samostatne na benzin na S6 4,2 V8

tam by to mozna slo jde oto kde je palivove cerpadlo a musel bych to zapojit pred nej aby mi to to cerpadlo nebrzdilo pak by sito cucalo z nadrze

pokud nemam cerpadlo v nadrzi rovnou coz se mi zda ze jo
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

avatar píše:no budu to mit na benzin tam je nejake cerpadlo samostatne na benzin na S6 4,2 V8

tam by to mozna slo jde oto kde je palivove cerpadlo a musel bych to zapojit pred nej aby mi to to cerpadlo nebrzdilo pak by sito cucalo z nadrze

pokud nemam cerpadlo v nadrzi rovnou coz se mi zda ze jo
S6 ma cerpadlo primo v nadrzi pokud si dobre spominam, tu te jehla nemine
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
kemar
Přispěvovatel
Příspěvky: 542
Registrován: 26 led 2006, 23:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kemar »

podle me mas cerpadlo v nadrzi...
se podivej pod zadni sedaky co je vyko pro pristup do nadrze a hne uvidis zda tam mam pripraveny ten nalitek pro sosacek webasto nebo vyndat cerpadlo, koupit jehlu a provrtnout a hotove...
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

jj v nadrzi je deklik pdo nim je nadrz kouknu jeslti tam nemam uz sosak pokud ne tak musim mit jehlu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“