Stránka 9 z 11
Napsal: 19 lis 2015, 17:14
od Daniel91
Prosím jaké čerpadlo má Peugeot 306 1.9 TD 66 kw ?
Napsal: 19 lis 2015, 19:58
od k.amerika
Je to kus od kusu, bohužel.. V některých je Lucas, ten asi převažuje a v některých bosch..
Napsal: 20 lis 2015, 08:51
od slovacek.milos

podívat se když je nahoře čeradla tlaková hadice tak boš když jsou nahoře tři dráty tak lukáš
Napsal: 21 lis 2015, 08:08
od Daniel91
Díky

Napsal: 21 lis 2015, 14:09
od pepe276
Pokud tam máš Bosche, máš štěstí a pokud Lucase, tak jezdi, dokud to jezdí a mezitím sháněj Bosche, protože oprava Lucase prý bývá dost drahá a málokdo jí dobře umí a Bosch je odolnější. Osobně mám zkušenosti v 1.9TD jen s Boschem a je naprosto bez problému, jen jsem ho přetěsnil Vitonem, když začaly normální o kroužky téct.
Projdi celé forum, určitě tu (nejen) o tom najdeš dost informací...
Napsal: 21 lis 2015, 15:26
od slovacek.milos
oprava lukase je stejná jak boše a umí to kde kdo,
málo kdo umí seřídit časování, volnoběh a výkon na vozidle

Napsal: 03 úno 2017, 12:02
od madmax1200
Asi jsem objevil nejvdecnejsiho zrouta hydro,trafo.....je to Ducato 2,8D ..... a proc? na hydro je schopny jezdit a startovat do -5,na trafo do -25.....letos odzkouseno.Ital se zamysle a zhavice naprojektoval nad vstriky,tudiz ani pri odkapavani,coz se bezne na tyto tekutiny za studena deje,to neodpali zhavky..... je to predkomurka a ma egr,takze si to prechrousta jeste jednou= nulova kourivost.Kazdopane pravidelnemu cisteni vstriku se nevyhnu.Cca co 1000 km.Auto zacne byt tupesi a do kopce pro plnem plynu cerne kouri.Staci vymontovat vstriky,vyskrabnout tenkym sroubovackem a vyfouknout pusou.Ital mabty spicky v nich zvlasnte utopeny.Jinak jeszdim na hustou hydro od jara do podzimu bez jakehokoli redeni.Zasada:misto filtru,tam mam pouze sklenicku.Ta hustarna by pres papirak vzivote neprosla.
Napsal: 03 úno 2017, 15:05
od eXi
tak to jsi na nic nového vesměs nepřišel, na trafo jezdím čisté přes zimu, hydraulika si taky nechá líbit mínusové teploty, ovšem karbonuje, takže co 1000km vytahovat trysky je otravný.. ale do ještěrky jsem začal míchat 16hydro, 4 petrolej a vůbec to nesmrdí.. možná to je ta cesta kupředu na čisté trysky

Napsal: 14 zář 2017, 14:37
od Kubi
Zdravím, chcem si kúpiť auto na poľovačku a vyhovovala by mi Kia Sportage 2,0 TD 61kW. r.v. 1998. Chcel by som jazdiť v plusovych teplotach na zmes dobre filtrovaneho vyfritu a nafty v pomere 1/1. Octavka AGR to papa uplne v pohode už 4 roky, tak by som chcel vedieť či to skusne aj tento motor/čerpadlo. Vopred dik za odpovede.
Napsal: 17 zář 2017, 14:03
od eXi
jaký má smysl 1:1 ? ano půjde..
Napsal: 17 zář 2017, 20:34
od Kubi
Dakujem za odpoveď. Takže je tam Bosch cerpadlo? Pomer 1:1 znamena usporu 50% . Jasne že by to bolo idealnejšie na čisty kvalitne filtrovany vyfrit, ale nebude to už priliš huste pre čerpadlo? Chcem ušporiť ak sa da, ale nerad trapím stroje ak to nieje nutne. Môžem to reznuť aj 1:2 nafta/vyfrit, na čisty asi jazdiť nebudem, doprajem mu aspoň tretinu nafty nech sa čerpadlo tak netrápi.
Ešte jedna otázka. S Octavkou som jazdil vždy svižne, moja teoria je taka že je lepšie ak to v motore ten olej poriadne prehori ako by som jazdil na dochodcu a v motore by to len tak "kyslo" Je moja teoria spravna?
Napsal: 18 zář 2017, 20:42
od eXi
Pokud máš olej zadarmo tak ano, 50% úspora.. já mám sharana Afn 81kW automat a jezdím na čistý, teď jak je ráno kolem 5°C tak dávám 1:10 nafty, 4x nažhavím (doba prodloužena na cca 7 vteřin) a chytí na otočení..pokud mrzne jezdím na trafo olej.. jinak jediný problém co jsem shledal za cca.150tis km na provoz na olej tak jsem nedávno zadřel motor z důvodu přibývání oleje a interval 10tis km výměny byl vražedný, za tu dobu olej zhoustl a přestal úplně mazat.. takže jsem koupil sud motorového oleje (60l za 2600kč = 40kč litr) a měním co 2-3 tisíce km, filtr co 2. výměnu.. dlužno říci, že jezdím s autem hodně služebně (5kč/km) a přistupuji k tomu tudíž jako ke stroji, viz výměna oleje takřka co víkend...
Jinak pokud jezdíš půl na půl tak bych se neobával ani Bosche ani Lucase ..
Napsal: 18 zář 2017, 21:26
od Kubi
Dik za odpoveď. Hej,vyfrit je zadarmo od kamošov z reštauracii a hotelov, sice v slušnej kvalite a zadarmo ale obmedzene množstvo. Takže preto 1:1. Inak s tym zadretím motora to je fakt zavažna porucha, to by ma asi odradilo. Kym som chodil na AGRe tak som menil olej každych 10tisic km. Po vymene oleja som zobral vzorku stareho oleja a odniesol kamošovi od ktoreho berieme nejake oleje a filtre. Zadarmo to pošle na rozbor a urobia expertizu na možno 30 zložiek v oleji. Zisťuju rôzne kovy, prisady, vyskozitu, mazivosť. Ak by sa nejaka sučiastka v motore odierala tak by nato podľa zloženia materialu v oleji zistili. Aj chytene šalky na ojniciach. Taktiež palivo v oleji, v mojom pripade ani kvapka nafty v oleji, zistia stopove množstva. Takže vraviš že 1:1 zvladne aj Lucas? Nevie mi niekto povedať či ma Sportage 2,0TD Bosch? Bol by som kľudnejši.
Napsal: 18 zář 2017, 21:43
od eXi
https://www.megaparts.eu/en/product/620889655
ZEXEL..
jinak pokud máš olej zadarmo, tak se dá říct, že máš klid, a nehrozí riziko přibývání apod.. to mají jenom mazáci co sjíždí všelicos
ten rozbor je zajímavý.. nedávno jsem zkoušel směs vyfritu, hydrauliky, trafa, a špetku motorového oleje, dostal jsem asi 100litrů zadarmo tak se to muselo sjet.. to by tomu tvému kamarádovi při vzorkování popraskaly kapilárky

Napsal: 19 zář 2017, 21:09
od Kubi
Dík za pomoc, vážim si to

Mám nato čas tak si dám záležať aby bola kvalita paliva dobra. Octavka nato chodi skoro 5rokov tak dufam že to ten Zexel znesie tiež. Teraz ešte najsť nejakeho schopneho Sportidža, obuť ho na T3 a davaaj
