Jestli je to rozvodový kolo v pytli poznáš že půjde povolit jen ráčnou bez trubky takže vlastně bylo volné a nebo že řemenice hází takže je pod tím kolem nečistota a nesedí

Moderátoři: šulda, Moderátoři
jinak samozřejmě je jasný že se musí ventily zapustit proto píšu aby si před broušením hlavy zjistil sílu těsnění udávané výrobcem aby se to nepřebrousilo moc a zapustit nemusí pokud použije tlustší těsnění jen ne všichni výrobci těsnění mají označeno od 1 díra nejslabší po 3 díry nejsilnějšíZdeněk M píše:Si děláš srandu ne, tlouštka těsnení je dana poctem děr ve starým těsnení, větsinou sou 2 díry. Pokud se rovná hlava tak je nutný zapustit ventily , jinak si zas klepnou ventily o píst. Po srovnání hlavy je tlouštka těsnení stejná. Ty ventily z hlavy vykukujou normálně, proto je v pístu vybrání.martinkratas píše:Teď mě borec brousí hlavu tak to začnu skládat.
Mistrkutil - u VW je nutno zapustit ventily , po srovnání hlavy, o ten kus co ji vemes se ventil zapustí, čili kompresní prostor se nezmení. Nejni to jak u Š 120 kde sou ventily utopený a snížením hlavy zvetšíš stupen komprese.