Audi AFN kovaříci v motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

A když jsi ty rozvody měnil sundával jsi ty 4 imbusy a řemenici nebo ten středový šroub?
Jestli je to rozvodový kolo v pytli poznáš že půjde povolit jen ráčnou bez trubky takže vlastně bylo volné a nebo že řemenice hází takže je pod tím kolem nečistota a nesedí ;)
T4+B5,5
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

Zdeněk M píše:
martinkratas píše:Teď mě borec brousí hlavu tak to začnu skládat.
Si děláš srandu ne, tlouštka těsnení je dana poctem děr ve starým těsnení, větsinou sou 2 díry. Pokud se rovná hlava tak je nutný zapustit ventily , jinak si zas klepnou ventily o píst. Po srovnání hlavy je tlouštka těsnení stejná. Ty ventily z hlavy vykukujou normálně, proto je v pístu vybrání.
Mistrkutil - u VW je nutno zapustit ventily , po srovnání hlavy, o ten kus co ji vemes se ventil zapustí, čili kompresní prostor se nezmení. Nejni to jak u Š 120 kde sou ventily utopený a snížením hlavy zvetšíš stupen komprese.
jinak samozřejmě je jasný že se musí ventily zapustit proto píšu aby si před broušením hlavy zjistil sílu těsnění udávané výrobcem aby se to nepřebrousilo moc a zapustit nemusí pokud použije tlustší těsnění jen ne všichni výrobci těsnění mají označeno od 1 díra nejslabší po 3 díry nejsilnější ;)
T4+B5,5
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Ne tu středovou matku jsem nepovoloval a ani se nepovolila. Ta chyba hlásí 00550- počátek vstřiku není v pořádku, přestavovací dráha čerpadla je zablokována nečistotami nebo kovovými štěpinami, přerušené nebo ucpanévedení paliva, vedení k ventilu pro počátek vstřiku přerušené, poškozený nebovadný ventilpro počátek vstřiku.

Jak se kontroluje počátek vstřiku??? když nenastartuji??? :? :?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Musí se udělat základní nastavení rozvodů a na to motor musí chytnout, pak už se to doladí.
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Tomasi, co znamená základní nastavení rozvodů???? Mám j nastavený a auto mrtvý (wallbash) tak co s tím???? :? :? :?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pakliže to máš nastavený správně tak je někde bota jinak by to muselo čapnout, zejtra zkontroluj to kolečko dole na klice.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jaká je pravděpodobnost, při perfektně provedeném nastavení ruzvodů, že převstřik a časování bude mimo normu..?Já mám za to, že minimální..samozřejmě při použití typizovaných a nijak neupravovaných, nebo nestardantizovaných dílů...
nepropadat panice...
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Tak mě prosím napište přesnej postup nastavení rozvodů, ale já to fakt nedělal poprvé. Dělal jsem už dost aut a ani jednou problém. To prostě nechápu, ale jsem jenom člověk někde jsem mohl udělat pič....nu :? Po té výměně rozvodů a hyder jsem to nastavil tak jak to bylo na čárku a auto chytlo na brnk. Pak začalo klepání. Po najetí cca 400km klepání dost zvýšený a ztráta výkonu po rozebrání dvě rozmlácený hydra. A teď po origo nastavení ani nenaskočí motor. (LOL)
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

a tlaky jsi měřil? ty hydra neodešly jen tak.
Víko ventilů dolu, natoč si 4.válec do střihu, povolit šroub na kole vačky o otáčku, srazit, dotáhnout rukou, na konec vačky dát pravítko, dotočit setrvačník na nulu, zkusit kolík na čerpadlo, dotáhnout vačku, protočit motor, zkontrolovat napnutí řemene... ;) stručně
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

A ide ti vobec nafta na vstreky? ak si mal dolu hlavu a neupchal si prepad co ide z čerpadla na vstreky tak ti stiekla nafta až do nádrže, ak to nenapumpuješ ac pumpou tak to hodnú chvílu trvá kým to čerpadlo natahá. Odpoj vstreky a zisti či ti tam ide nafta, ak nie tak vyber žhaviče aby sa netrápil štartér a štartuj kým ti nebude striekat nafta z trubky, potom utiahni maticu na vstrekoch a štartuj kým ti nebude vyfukovat oblaky nafty z dier pre žhaviče, je to pekne vidiet aj ked sedíš za volantom, potom daj žhaviče a musí chytit, ak nie tak treba pohnút čerpadlom.
Dával som dolu hlavu na mojom AFN pred týždňom a tiež som sa natrápil kým mi to chytilo.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Chlapi já fakt nechápu (wallbash) .Pokud nastavím kliku jak mám na NULU, vačku na pravítko a zaaretuju čerpadlo kolíkem (přípravky origo!!!) tak auto točí ani neškytne a bílej dým. Když to nastavín na rysku, která je od nuli na setrváku cca 2 cm tak auto chytne na brnk (LOL) . Podotýkám, že to bylo takto nastavené předtím než jsem dělal řemen a kladku a hydra a auto před tím jezdilo bez problémů :? . Nevím čím to teda bylo, že praskly dvě hydra, když se to nepotkalo s ventily. A jak je to možný, že to je takhle nastavený???? Nemohl někdo hejbat s čerpadlem??? Teď auto po nastartování klid a jak přidám na cca 1700 ot. tak je slišet ťukání hyder a jak spadnou otáčky tak je klid. Je fakt, že už to netarokuje!!!! Dal jsem místo těch dvou prasklých hyder ty původní a ostatní zůstaly ty nový. Co na to říct. :?
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Jo a kolečko na klice je OK. Sedí jak má. ;)
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

no tak to je jasný že to máš nahovno a klepe si to o ventily....
Dej to jak ti řikam já a popř. hni s čerpadlem do většího fora, pokud to bude jen kouřit bíle...(celý čerpadlo natoč o pár stupňů k bloku)
Někdo se v tom hrabal ;)

Ta čára je na předvstřik...takže když to dáš na ní a postavíš k tomu vačku, tak ti ventily nestřihaj v HÚ! Jasánek? :)
***VAG,PSA,Renault***
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Ještě než to začnu štelovat tak jak mám povolit to čerpadlo jsou tam tři šrouby jeden je zvenku a ty dva pod řemenicí čerpadla. Hejbe se s čerpadlem jako z celkem nebo se natáčí jen kolo. Středová matka se nesmí povolil to vím. Zkoušel jsem hejbat s čerpadlem ale nejde to ani monterpákou. Tak poraďte. Dík za postup. Tomu debilovi co hejbal s nastavením moc děkuju. (wallbash)
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Až budete moct tak mě prosím popište co a kde povolit. Já jsem myslel, že stačí jen ty tři šruby. :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“