jestli si tam dal BAV10 tak mi ver ze 1n4007 ma jeste vetsi ubytek.. jestli mas diag tak napis kolik si to dosadilo hodnotu za vahu..mikesik píše:tak dneska namontovano a vyskouseno. jede to o poznani hur.jde tam min nafty a tlak turba je necelej 1.0 baru. s dobrou vahou mam 1.2 baru .ale chtelo by to jinou diodu s jeste mensim ubytkem. ted je 0.37v ubytek pres tu diodu. mozna by byla lepsi 1N4007 ale chce to skusit
MAF OFF za dvě koruny :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: maf off
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
pocital bych spis s 0.6 zalezi jakej proud ja ho nemeril..Fandy píše:1N4007úbytek=0,5 až 0,6V
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
-
Mr.Dawid007
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 06 říj 2009, 08:43
- Bydliště: Brno
napichni to na diag a napis kolik ti to ukazuje ze dava vaha - pokud to bude treba 1200 tak tam dej diodu paralelne dokud to nebude kolem 850 pak napis co to delaMr.Dawid007 píše:Tak já mám odzkoušeno na ARL, s diodou BAV 21
-v nízkých otáčkách cuká
-chvílema motor dost klepe
-dost to kouří
-jede to pocitově jen o trošičku líp
Ještě zkusím BAV 20 co mám doma, ale zatím nic moc...
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
AFN PRINT 764
ted napichnuto na pc. vonobeh rj chce 385 vaha actual pise 1275. jede to dobre.mozna jeste jednu diodu pridat. kour nebyl videt. pamet zavad 0
ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
afn
ted pres den to trochu huli kdyz tomu slapnu na krk. turbo tlaci jak krava skoro 1.5 baru mam na nej merak. chce to dat jeste diodu a uvidim
ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
AFN
DNES PRIDANY JESTE DVE DIODY DVE DIODY STRATA 0,74 TRI DIODY STRATA 1.13V UVIDIM JAK TO POJEDE SE TREMA .KDYZ MOC KOURE JEDNU ODPOJIM POJEDU NA DVE.

ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
afn
tak dnes vyskouseno. zapojeno tri diody. pri normalni jizde bez kourivosti. pri plnem plynu lehka kourivost. vykon supr trochu vaha pri nizkejch otackach ale jinak jde za plynem. tlak turba 1.2 baru.do nouzaku nepada. o vikendu skusim udelat log. chtelo by to vyčistit regulaci v turbu po zime. tri roky jsem nečistil no uvidim jestli je zatuhla.
ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
Tak jsem to dneska jen na zkoušku udělal a funguje to.
Co se té údajné kontroly prasklé hadice za turbem týče, tak jsem asi natvrdlý, ale mám za to, že toto vyřazení váhy/oblbnutí ECU by vlastně simulovalo prasknutí hadice a nikoliv zamezilo detekci této události, ne?
Co se stane při prasknutí hadice? Ecu se bude snažit dorovnat tlak do požadavku, tudíž zvýší tlak na turbu čímž dojde k vyššímu průtoku vzduchu přes váhu. Takže tlak v sání nebude korespondovat s průtokem vzduchu přes váhu a pak si ECU může domyslet, že je někde díra.
Jelikož diodou (obyčejno 1N4007) se u mého motoru (AFN 99) dosáhlo max. konstantní hodnoty 1275 a motor nepadá do nouzáku, usuzuji, že minimálně moje ECU neumí detekovat díru v sání a pro ochranu turba nehodí nouzák, takže touto úpravou nedojde ke zvýšení rizika zničení motoru kvůli prasklému sání. Jediné k čemu došlo je snížení spotřeby o cca půl litru (není směrodatbé zatím najeto 20km), dále k žádnému rozdílu výkonu ani kultivovanosti v nízkých ani středních otáčkách, ale naopak ke zvýšení výkonu v otáčkách nad 3500 ot. kdy motoru nedochází dech, jako při zapojené váze (a to jí mám myslím v cajku). Jelikož mám chip, při kterém se zapojenou váhou dochází k celkem velké kouřivosti, tak mohu říci, že touto úpravou kouřivost rapidně klesla.
Takže z mého pohledu to má u mého motoru pouze klady. Reálnou průměrnou spotřebu budu schopen okomentovat až zítra, kdy mám najet cca 200km pravidelně ježděné trasy.
Paradoxně když jsem měřil napětí za diodou, tak tam nebyl úbytek napětí o 0,3V (či vámi deklarovaných 0,6V), ale místo 5V-úbytek na diodě jsem tam měl 0,4V celkově, při kterých mi ECU ukazovala 1275mg.
Nevím zda to tam nechám nebo ne, ale píšu jen tak pro zpestření tohoto vlákna.
Co se té údajné kontroly prasklé hadice za turbem týče, tak jsem asi natvrdlý, ale mám za to, že toto vyřazení váhy/oblbnutí ECU by vlastně simulovalo prasknutí hadice a nikoliv zamezilo detekci této události, ne?
Co se stane při prasknutí hadice? Ecu se bude snažit dorovnat tlak do požadavku, tudíž zvýší tlak na turbu čímž dojde k vyššímu průtoku vzduchu přes váhu. Takže tlak v sání nebude korespondovat s průtokem vzduchu přes váhu a pak si ECU může domyslet, že je někde díra.
Jelikož diodou (obyčejno 1N4007) se u mého motoru (AFN 99) dosáhlo max. konstantní hodnoty 1275 a motor nepadá do nouzáku, usuzuji, že minimálně moje ECU neumí detekovat díru v sání a pro ochranu turba nehodí nouzák, takže touto úpravou nedojde ke zvýšení rizika zničení motoru kvůli prasklému sání. Jediné k čemu došlo je snížení spotřeby o cca půl litru (není směrodatbé zatím najeto 20km), dále k žádnému rozdílu výkonu ani kultivovanosti v nízkých ani středních otáčkách, ale naopak ke zvýšení výkonu v otáčkách nad 3500 ot. kdy motoru nedochází dech, jako při zapojené váze (a to jí mám myslím v cajku). Jelikož mám chip, při kterém se zapojenou váhou dochází k celkem velké kouřivosti, tak mohu říci, že touto úpravou kouřivost rapidně klesla.
Takže z mého pohledu to má u mého motoru pouze klady. Reálnou průměrnou spotřebu budu schopen okomentovat až zítra, kdy mám najet cca 200km pravidelně ježděné trasy.
Paradoxně když jsem měřil napětí za diodou, tak tam nebyl úbytek napětí o 0,3V (či vámi deklarovaných 0,6V), ale místo 5V-úbytek na diodě jsem tam měl 0,4V celkově, při kterých mi ECU ukazovala 1275mg.
Nevím zda to tam nechám nebo ne, ale píšu jen tak pro zpestření tohoto vlákna.
Passat 4motion AVF
S tema diodama je to tak, ze Shotkyho(rychly) maji ubytek napeti prechodu okolo tech 0,35V to je ta BAV... a klasicky kremikovy 0,7V to je ta 1N4007. Takze lze samozrejme udelat seriovou matici, vhodne vyvest na otocnej prepinac a nastavovat si to primo z palubky v kroku po 0,3 nebo 0,7V. Nebo to spinat miniaturnima relatkama, nebo polovodicema ovladanyma nakym jednocipem atp ...
PO VYCISTENI 