Stránka 9 z 52

Re: maf off

Napsal: 26 bře 2011, 08:19
od stres3d
mikesik píše:tak dneska namontovano a vyskouseno. jede to o poznani hur.jde tam min nafty a tlak turba je necelej 1.0 baru. s dobrou vahou mam 1.2 baru .ale chtelo by to jinou diodu s jeste mensim ubytkem. ted je 0.37v ubytek pres tu diodu. mozna by byla lepsi 1N4007 ale chce to skusit
jestli si tam dal BAV10 tak mi ver ze 1n4007 ma jeste vetsi ubytek.. jestli mas diag tak napis kolik si to dosadilo hodnotu za vahu..

Napsal: 26 bře 2011, 10:20
od Fandy
1N4007úbytek=0,5 až 0,6V

Napsal: 26 bře 2011, 10:29
od stres3d
Fandy píše:1N4007úbytek=0,5 až 0,6V
pocital bych spis s 0.6 zalezi jakej proud ja ho nemeril..

Napsal: 26 bře 2011, 21:45
od Mr.Dawid007
Tak já mám odzkoušeno na ARL, s diodou BAV 21
-v nízkých otáčkách cuká
-chvílema motor dost klepe
-dost to kouří
-jede to pocitově jen o trošičku líp
Ještě zkusím BAV 20 co mám doma, ale zatím nic moc...

Napsal: 26 bře 2011, 23:14
od stres3d
Mr.Dawid007 píše:Tak já mám odzkoušeno na ARL, s diodou BAV 21
-v nízkých otáčkách cuká
-chvílema motor dost klepe
-dost to kouří
-jede to pocitově jen o trošičku líp
Ještě zkusím BAV 20 co mám doma, ale zatím nic moc...
napichni to na diag a napis kolik ti to ukazuje ze dava vaha - pokud to bude treba 1200 tak tam dej diodu paralelne dokud to nebude kolem 850 pak napis co to dela

AFN PRINT 764

Napsal: 27 bře 2011, 20:35
od mikesik
ted napichnuto na pc. vonobeh rj chce 385 vaha actual pise 1275. jede to dobre.mozna jeste jednu diodu pridat. kour nebyl videt. pamet zavad 0

Napsal: 27 bře 2011, 21:59
od vlacek
řekl bych že těch 1275 je moc a spadne ti to do nouzáku aspoň nám to dělalo ;)

afn

Napsal: 28 bře 2011, 17:41
od mikesik
ted pres den to trochu huli kdyz tomu slapnu na krk. turbo tlaci jak krava skoro 1.5 baru mam na nej merak. chce to dat jeste diodu a uvidim

AFN

Napsal: 28 bře 2011, 21:05
od mikesik
DNES PRIDANY JESTE DVE DIODY DVE DIODY STRATA 0,74 TRI DIODY STRATA 1.13V UVIDIM JAK TO POJEDE SE TREMA .KDYZ MOC KOURE JEDNU ODPOJIM POJEDU NA DVE.Obrázek

afn

Napsal: 29 bře 2011, 17:25
od mikesik
tak dnes vyskouseno. zapojeno tri diody. pri normalni jizde bez kourivosti. pri plnem plynu lehka kourivost. vykon supr trochu vaha pri nizkejch otackach ale jinak jde za plynem. tlak turba 1.2 baru.do nouzaku nepada. o vikendu skusim udelat log. chtelo by to vyčistit regulaci v turbu po zime. tri roky jsem nečistil no uvidim jestli je zatuhla.

Napsal: 31 bře 2011, 19:14
od Rohol
Omlouvám se předem všem zkušenějším. V kterým kanále zjistím údaje od váhy? Stačí měřit na volnoběh, nebo musí být zátěž? Jáké údaje jsou v normě?

1759V

Napsal: 12 dub 2011, 19:14
od mikesik
ZANESENA REGULACEObrázek PO VYCISTENI Obrázek

Napsal: 14 dub 2011, 23:27
od milorv
Ahoj. Ja mam váho bosh a preto by som sa rád opital či už vieš presne ako to treba riešiť pri tejto váhe , ako tam zapojiť tu diodu aby nebol problem ?
Dakujem

Napsal: 16 dub 2011, 21:08
od majkl1
Tak jsem to dneska jen na zkoušku udělal a funguje to.
Co se té údajné kontroly prasklé hadice za turbem týče, tak jsem asi natvrdlý, ale mám za to, že toto vyřazení váhy/oblbnutí ECU by vlastně simulovalo prasknutí hadice a nikoliv zamezilo detekci této události, ne?
Co se stane při prasknutí hadice? Ecu se bude snažit dorovnat tlak do požadavku, tudíž zvýší tlak na turbu čímž dojde k vyššímu průtoku vzduchu přes váhu. Takže tlak v sání nebude korespondovat s průtokem vzduchu přes váhu a pak si ECU může domyslet, že je někde díra.
Jelikož diodou (obyčejno 1N4007) se u mého motoru (AFN 99) dosáhlo max. konstantní hodnoty 1275 a motor nepadá do nouzáku, usuzuji, že minimálně moje ECU neumí detekovat díru v sání a pro ochranu turba nehodí nouzák, takže touto úpravou nedojde ke zvýšení rizika zničení motoru kvůli prasklému sání. Jediné k čemu došlo je snížení spotřeby o cca půl litru (není směrodatbé zatím najeto 20km), dále k žádnému rozdílu výkonu ani kultivovanosti v nízkých ani středních otáčkách, ale naopak ke zvýšení výkonu v otáčkách nad 3500 ot. kdy motoru nedochází dech, jako při zapojené váze (a to jí mám myslím v cajku). Jelikož mám chip, při kterém se zapojenou váhou dochází k celkem velké kouřivosti, tak mohu říci, že touto úpravou kouřivost rapidně klesla.
Takže z mého pohledu to má u mého motoru pouze klady. Reálnou průměrnou spotřebu budu schopen okomentovat až zítra, kdy mám najet cca 200km pravidelně ježděné trasy.
Paradoxně když jsem měřil napětí za diodou, tak tam nebyl úbytek napětí o 0,3V (či vámi deklarovaných 0,6V), ale místo 5V-úbytek na diodě jsem tam měl 0,4V celkově, při kterých mi ECU ukazovala 1275mg.
Nevím zda to tam nechám nebo ne, ale píšu jen tak pro zpestření tohoto vlákna.

Napsal: 16 dub 2011, 21:40
od fabiátor
S tema diodama je to tak, ze Shotkyho(rychly) maji ubytek napeti prechodu okolo tech 0,35V to je ta BAV... a klasicky kremikovy 0,7V to je ta 1N4007. Takze lze samozrejme udelat seriovou matici, vhodne vyvest na otocnej prepinac a nastavovat si to primo z palubky v kroku po 0,3 nebo 0,7V. Nebo to spinat miniaturnima relatkama, nebo polovodicema ovladanyma nakym jednocipem atp ...